Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Feri

Mulțumim SkyScraper Ro

Autostrada A7 | Centura Adjud | Nod Rutier cu DN 11A | Focșani-Bacău Lot 2 | 22.07.2024 (UMB)

hummingbird

https://imgur.com/a/lcuyOuc

Se montează parapet pe lot 2 Bz-Fc
Sursa photo: FB Drdp Buzau

PIF-MR

De la SkyScraper Ro

Autostrada A7 | Nod Rutier cu Autostrada A3 | Ploiești-Buzău lot 1 | 25.07.2024 (Pizzarotti&Retter)


WebSrc

#12603
AUTOSTRADA A7 | Buzau-Focsani lot 3 | Ramnicu Sarat-Mandresti Munteni | 24.07.2024 || Raducu P Drum


De la Raducu P Drum

Feri

🎥: Șantierul Autostrăzii A7, Bacău – Pașcani, Lot 3, Mircești - Pașcani.
📌 Imagini din zona nodului rutier de tip turbion de la Pașcani - Sodomeni


🎥: Imagini aeriene de pe șantierul Autostrăzii A7, Bacău – Pașcani, Lot 1, Săucești - Trifești.
Imagini din zona Săucești - Filipești, județul Bacău


Sursa: DRDP Iași FB / MediaConstruct YT

Ionut

O să fiu tot eu omul rău să zic că nu e tocmai okay că asfaltau pe ploaie în apropiere de Râmnic... sigur, nu părea să fie cine știe ce ploaie dar tot nu mi se pare okay...

După aia ne mai mirăm de probleme. Să nu ne mai mirăm...

mirceaeliade

Pai nu a fost seceta pana acum?  Cand vroiai sa faca asfaltul, pe seceta? /s Mai devreme nu puteau ca nu au avut muncitori sa faca mai devreme, si mai tarziu ar insemna ca nu pot sa dea in folosinta inainte de electorale.  /s   :troll:

bogdan4ice

^Daca au produs sa spunem x tone/masini de asfalt si a inceput ploaia solutia care ar fi fost?

horatiu.cosma

#12608
Să oprească ploaia.

L.E. În altă ordine de idei, pare că și aici avem un Jitaru 2. Probabil ceva relocări întârziate.


paullie

Da, chiar vroiam sa intreb, stie cineva ce este cu Jitaru2?

Ionut

^Mai e un punct ciudat neatacat...


PIF-MR

#12611
În jurul orei 14.30 la Rm. Sărat, după o repriză zdravănă de ploaie, se muncea normal.
Se efectuau lucrări la giratoriul de pe DN22 și la pod, unde grinzile de pe sensul dreapta către Focșani erau ridicate, iar pe celălalt se pregătea ridicarea primei grinzi, prinsă deja în cârligele macaralelor (la acestea se adăugau contragreutăți).







Ionut

#12612
Cam așa mi-a ieșit mie, feel free to comment...



Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Râmnicu Sărat-Focșani
24 iulie
- pasaj peste A7 dupa nod Ramnic - grinzi 0% / rampe 5%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - grinzi 90% / predale 0%
- pasaj peste A7 - grinzi 0% / rampe 15%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 - grinzi 0% / rampe 5%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 METALIC - grinzi 0% (aduse) / rampe 0%
- pasaj peste A7 (nod) - grinzi 0% / rampe 0%
- pasaj peste A7 - grinzi 0% / rampe 15%
- pasaj peste A7 - grinzi 0% / rampe 25%
- pasaj pe A7 (nod) - 8 deschideri (x2) - grinzi 95% / predale 7 deschideri din 16 (44%) / armare 0%
- pasaj pe A7 - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%   
- pasaj pe A7 - 3 deschideri (x2) - grinzi 90% / predale 0%
- Jitaru2 - pasaj pe A7 blocat între culee (nu știu numărul de deschideri) și imediat pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%

Total pasaje peste A7 = 7 buc din care unul metalic / grinzi 0% medie / rampe 10% medie
Total pasaje/poduri pe A7 = 10 buc, din care Jitaru2 blocat, total deschideri 19 buc + Jitaru2 (x2, două sensuri) / grinzi aproape 100% cu excepția Jitaru2 / predale 15% medie (doar două pasaje/poduri pe A7 au predale) / armare 0%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - mare parte asfalt, straturi 1 (80%) 2 (50%) dar nu 3 (0%) - ochiometric 45% per total
- parapete 0%
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - greu de dat o estimare exactă dar pare spre 50%

horatiu.cosma

#12613
Ca să îi demonstrăm lui Scrioșteanu că știm număra straturile de asfalt din avion, las aici câteva tips and tricks pentru identificare:

- balastul stabilizat are o textură diferită de asfalt, ușor neregulată inclusiv la culoare (îl compar cu o bucată de lemn proaspăt vopsită). La vreo câteva zile după aplicarea acelei emulsii arată cumva uscat, cu pete albicioase (unde s-a evaporat emulsia), imperfecțiuni, un negru mat mai închis decât asfaltul (dar în general nu prea apucăm să îl vedem, că se vine cu asfalt peste el la câteva zile după așternere)

- la asfalt se pot număra straturile de la începutul așternerii, fiindcă se așterne decalat (să nu fie rost de turnare fix în același punct la toate straturile succesive), și atunci se vede prima dată linia balastului stabilizat, imediat după vine linia primului strat de asfalt, apoi linia celui de-al doilea și la final linia uzurii (excepție la Pizzarotti pe A7, posibil și la alții, unde o să observați până la final 4 straturi de asfalt, fiindcă aștern cei 12cm de bază din două turnări).

- în general, acolo unde s-a venit pe lateral cu rigola de acostament, înseamnă că sunt cel puțin 2 straturi de asfalt. Uzura acoperă puțin rigola de acostament, așa că cine are ochi de șoim, poate sesiza la îmbinarea dintre cele 2 dacă e binder (neacoperit) sau uzură (acoperit)

- uzura se așterne pe un sens de mers în același timp (fie un singur finisor, fie cu 2 în paralel), ca să nu existe rosturi longitudinale. Așa cum se observă în filmare, peste tot unde e asfalt sunt 6 "culoare" pe care s-a așternut, deci e ori primul ori al doilea strat, nu e deloc uzură pe lotul 3.

- acolo unde tocmai asfaltează în filmare, dacă pe zona mediană se observă balast "galben", înseamnă că tocmai se așterne primul strat de asfalt (fiindcă aici asfaltează toată lățimea autostrăzii cu 3 straturi, ca să intre bine în 20+ cm de asfalt parapetele median retras cu 25cm)

NoWords

@horatiu.cosma Nu vreau sa spun ceva gresit. Dar in zona unde nu s-a intervenit exista niste tevi de la CUP Focsani care nu au fost relocate aparent. Aseara vazusem o foreza in zona cu pricina.