Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 18 Guests are viewing this topic.

laszlo.robert

NGC20 vrabiuta ta de saptamina trecuta nu a mai ciripit nimic:SEAP,ping-pong ?

NGC

^^^

Ping-Pong!

Quote from: NGC20 on November 07, 2016, 08:32:04 PM
De la a trimite la ANAP si la a apare in SEAP mai poate fi cale destul de lunga.

usiabc

#932

dr4qul4

Zublin subcontractor la structuri?  In sfarsit o veste buna.  :dance:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Da...Buna veste.......pt cei care nu stiu Zublin face parte din grupul Strabag
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Mai important e ca au lucrat profesionist in Romania pana acum. Adica se tin de treaba si nu sunt tepari ca altii. Si sunt specializati pe structuri
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

steda

Imi poate explica cineva va rog in ce constau mai exact forajele?

Allex

In descriere ei spun ca e un foraj pentru un pod peste un rau. Presupun sa e vorba de locatia asta, fiind singurul pod din partea de vest, cam singura zona unde se lucreaza in prezent.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

alecu26

Zublin va face bănuiesc doar foraje le pe tu piloți.  Nu i-am văzut în România prezenți cu alte divizii. În Germania poate. Și VANCOUVER a pus poze de la superpodur facute de ei.i
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Zublin Spezialtiefbau, adica "Zublin structuri speciale la adancime". Aceasta este divizia prezenta in Romania. Practic o firma separata. ED Zublin AG este cea care construieste structuri "normale".
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Sursa secreta: sambata au inceput foraje la Centura Bacau, parte din prima autostrada din Moldova. Azi este prima betonare. Sa speram ca vedem lucrari serioase in curand. Va rog frumos sa-mi spuneti (prin mesaj privat) cine vrea/poate sa mearga pe santier oficial din partea API. Ne strangem un taskforce pe Moldova. Cine nu poate da mesaj privat sa-mi trimita email la ionut.ciurea@proinfrastructura.ro.

ultrasbz

Am trimis pe 24 octombrie urmatorea solicitare de informatii catre ANAP:

Buna ziua,

Intr-un comunicat de presa din data de 12.10.2016, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR - fostul CNADNR) mentiona faptul ca:

"în perioada 30.09.2016 – 03.10.2016 compania a mai transmis spre validare către ANAP și documentațiile pentru următoarele proiecte:
Servicii  pentru elaborare  Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Ploiești – Buzău (65 km)
Servicii  pentru elaborare  Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Buzău - Focșani (72 km)
Servicii  pentru elaborare  Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Focșani –Bacău (110 km)".
In baza legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, va rog sa precizati pentru fiecare din aceste 3 proiecte urmatoarele:

1) Data la care a fost primita de catre ANAP documentatia in vederea validarii.
2) Daca s-a incheiat evaluarea documentatiei sau este inca in desfasurare.
3) In cazul in care s-a incheiat evaluarea documentatiei, la ce concluzie s-a ajuns (admis sau respins), data la care s-a ajuns la aceasta concluzie, respectiv data la care ANAP a comunicat aceasta concluzie catre CNAIR.
4) In cazul in care concluzia a fost de respingere a documentatiei, care au fost motivele pentru aceasta respingere.
5) In cazul in care evaluarea documentatiei este inca in desfasurare, va rog sa precizati un termen estimativ pentru finalizarea evaluarii.

De asemenea va rog sa mai oferiti raspunsuri la cateva intrebari de ordin general/statistic:
6) Care este termenul legal in care ANAP trebuie sa finalizeze evaluarea unei documentatii? (in cazul in care exista prevederi speciale pentru domeniul infrastructurii rutiere, va rog sa le specificati)
7) Din numarul total de documentatii care v-au fost transmise spre validare de CNADNR/CNAIR, care este procentajul de documentatii respinse de ANAP ca fiind neconforme?
8 ) Care a fost pana in prezent durata medie in care s-a finalizat evaluarea unei documentatii trimise de CNADNR/CNAIR spre validare catre ANAP? (de la primirea documentatiei si pana la comunicarea solutiei)."

Astazi am primit raspunsul:




dr4qul4

Si din 14.10 pana acum nu au putut corecta greselile?

Adica ANAP-ul a putut sa le evalueze in 2 saptamani, sa le indice si greselile, iar ei nu au fost in stare sa le corecteze in 5 saptamani?

NU gasesc alta explicatie logica decat aceea ca au gresit intentionat documentatia, doar ca sa mai traga de timp.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

Foarte interesante observatiile pe fond, in special punctele 1,2 si 3.

miahi

#944
^^
Dupa cum si zice @dumbravaandrei poate ca cei de la ANAP le-au stricat ceva planuri avand in vedere cat de interesante sunt punctele 1/2/3 de la neconcordantele de fond.
Sau poate vedem noi numai teoria conspiratiei si e doar eterna lipsa de pregatire si profesionalism de care au dat dovada in nenumarate cazuri.