Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 26 Guests are viewing this topic.

alecu26

Ce naiva descărca?  Prefabricate pt a face o organizare de șantier?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Allex

Mai au de construit baracile unde vor fi cazati muncitorii. Din ce vad au termen un an ca sa termine organizarea de santier.

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

Si descarcarea arheologica de langa Saucesti


















"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

infraAdi_ro

Pai turcii is fac cartier general nu organizare de santier :) cu sale de mese,sala de forta,fitness,cinema......la fel ca Bechtel.Foarte frumos din partea lor.Numa sa faca  si centura.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Allex

M-am intalnit cu un domn la organizarea de santier, care mi-a spus ca nu am voie sa fac poze decat din afara organizarii si i-am respectat dorinta. Oricum, nu aveam ce poza, utilaje nu erau, cu exceptia unui tractoras din ala galben, multifunctional. In rest doar baracile si in spate balastiera MUV cu muntii de materiale. Tot acel domn mi-a spus ca se lucreaza doar in zona Sarata.

Azi am parcurs partea estica aproape in totalitate si, intr-adevar, in afara de descarcarea arheologica din pozele de mai sus mai sunt doar gropile de pe aliniament. Nu inteleg de ce nu s-au apucat inca de structuri pana acum. In zona Sarata am incercat sa merg dinspre DN2 dar m-am oprit din cauza noroiului. Pamantul e ca un burete acum. Daca vin ploile si vremea o tine tot asa pana in iarna atunci nu stiu cum isi vor deconta ei cei 15% primiti. Sper sa reusesc sa mai ajung macar odata si la lucrarile din zona Sarata anul asta.

Pe facebook constructorul nu a mai venit cu noutati de ceva vreme (ne-a invatat rau).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

In curand... De cand asteptam noi "curand"-ul asta...
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristian.ghinghes

consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ovideatza

Pana nu se apuca de majoritatea structurilor nu ii cred in stare sa si termine. Din pacate cu impins pamant nu se face primavara.

Sper sa nu avem si aici un nou Corsan.

ion59

Cu un excavator, un buldozer și trei camioane termină la Paștele cailor. Dacă se laudă cu așa ceva, e de rău.

Horațiu 87

Cum arată acum șantierul șoselei de centură a Bacăului. Stadiul lucrărilor

Centura Bacăului trebuie construită, conform contractului, în termen de doi ani de la ordinul de începere a lucrărilor, dat în luna aprilie 2016, act urmat de începerea oficială a lucrărilor, pe 30 mai 2016.

De la acel moment, au urmat mai multe proceduri birocratice, care au întârziat construcția din teren.

În acest moment, conform consilierului local Cristian Ghingheș, peste 90% din suprafața coridorului variantei ocolitoare este intabulată în cartea funciară.

A fost efectuată inspecția completă a șantierului și a tuturor suprafețelor pe care se vor executa lucrările cu scopul de a identificare a fosilelor, monedelor, articolelor de valoare, antichităților, structurilor sau a tuturor celorlalte articole de interes geologic și arheologic. Diagnosticul arheologic pentru identificarea eventualelor situri arheologice a fost realizat, iar descoperirile au fost delimitate.

Constructorii turci de la Eko Insaat Ve Tic As au realizat rețeaua topografică a obiectivului și deja au ridicat terenul natural pentru Obiectul 1 și Obiectul 3 (vest și nord).

,,Drept dovadă, Centura Bacău apare deja în geoportalul cu imobile al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară cu tot cu numerele cadastrale aferente: 62282, 61646, 63355, 65622, 65621, 66737, 61367, 65405 etc", menționează sursa citată.

Conform CNAIR, se lucrează la descărcarea arheologică a celor 7 situri care au fost identificate pe amplasamentul viitoarei variante de ocolire. După finalizarea descărcării arheologice, va fi eliberat certificatul de eliberare a sarcinii arheologice.

http://zdbc.ro/foto-cum-arata-acum-santierul-soselei-de-centura-a-bacaului-stadiul-lucrarilor/

Ionut

Putem afla pe cai publice daca le-au intors documentatia?

NGC

#927
Quote from: NGC20 on November 07, 2016, 08:32:04 PM
De la a trimite la ANAP si la a apare in SEAP mai poate fi cale destul de lunga.

Vreti sa va reamintesc cate anunturi de transmitere de documentatie catre ANAP s-au facut in ultimele 2 luni si cate au aparut de atunci in SEAP? :D

Daca tot a deschis Ionut subiectul, atunci sa ne aducem aminte ce s-a comunicat.

12.10.2016

www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presă-12102016-2

Quote
Astăzi,  12.10.2016, CNAIR SA a transmis către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) pentru analiză și verificarea Documentației de Atribuire în vederea demarării procedurilor de achiziție publică pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Bacău – Pașcani". Lungimea aproximativă a acestui sector de drum este de 82 km.

Menționăm că în perioada 30.09.2016 – 03.10.2016 compania a mai transmis spre validare către ANAP și documentațiile pentru următoarele proiecte:

- Servicii  pentru elaborare  Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Ploiești – Buzău (65 km)
- Servicii  pentru elaborare  Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Buzău - Focșani (72 km)
- Servicii  pentru elaborare  Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Focșani –Bacău (110 km)
- Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum expres Legătură A3 – Aeroport Henri Coandă (9,3 km)
- Realizare Expertiză Tehnică, Studiu de Fezabilitate și Elaborare Proiect Tehnic pentru Reabilitare DN 7C, km 44+000 – km 117+000 (73 km)


Termenul legal pentru finalizarea procesul de verificare a documentațiilor de atribuire de  către ANAP este de 10 zile lucrătoare, După expirarea acestui termen urmează ca CNAIR să publice, în maxim 3 zile, anunțurile de participare în Sistemul Electronic de Aciziții Publice (SEAP).

Cum e cu cele 10 zile lucrătoare? Oare au trecut? Sau oare s-a intors documentatia la CNAIR? :lol:

NGC

#928
Pe de alta parte, o vrabiuta mi-a adus vestea ca unele din acele licitatii ar urma sa apara saptamana asta in SEAP. :p

Stay tuned!

Ionut

Sunt tare curios cum este formularea cu analiza cost-beneficiu pentru evaluarea DX/A.