Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 25 Guests are viewing this topic.

AlexxC

Imi place raspunsul ANAP: rapid,argumentat si deloc evaziv cum suntem obijnuiti. Ei au indicat problemele dar nu ar trebui sa ofere si o rezolvare/indrumare/recomandare spre o revizuire mai rapida?

NGC

Ce am zis eu mai demult? ;)

Quote from: NGC20 on October 11, 2016, 03:16:12 PM
Eu zic sa nu dam vina pe cei de la ANAP daca cei de la CNADNR nu isi fac treaba cum trebuie, desi vin cu comunicate de genul "am transmis documentatia la ANAP". Asa si? E totul conform? A verificat cineva intern documentatia inainte de a o trimite la ANAP? Sau e mai usor sa ii lasam pe cei de la ANAP sa verifice si sa ne spuna ce nu e bine, iar noi mai bine dam comunicate sa ne prefacem ca nu e nici o problema la noi? ;)

FRS

#947
Parerea mea e ca cineva din comisia care a trimis documentatia la ANAP ar trebui demis. Ma strang in spate cuvintele factori de evaluare nelegali din raspuns


TibiV

Mai frate, noaptea ?!...
Si mai misuna si ceva alte utilaje in fundal...

Astia chiar vor sa faca treaba ?!...
Da Doamne ! (sau Allah, nu conteaza... treaba sa fie ! :D )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

^
În perioada asta a anului, se întunecă deja înainte de ora 5 după-amiaza, iar la 7 e deja beznă; dacă lucrezi zi-lumină pur și simplu nu e suficient. Bine că știu și ei asta.

cristian.ghinghes

Pe baza raspunsului ANAP de mai sus, am scris si eu un articol destul de articulat despre licitatiile privind A7.
http://www.kristofer.ro/document-licitatii-autostrada-ploiesti-bacau-blocate-incompetenta-cnair/

QuotePe 8 septembrie 2016, Cătălin Homor, directorul CNAIR (ex-CNADNR) declara pentru HotNews că "în doua saptamani vedem in SEAP licitatia pentru Studiul de Fezabilitate si proiectare pentru traseul Ploiesti-Buzau-Bacau". Cum socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg, nici astăzi, la 10 săptămâni distanță de la acea promisiune, nu apare în SEAP.

Ce s-a întâmplat între timp?
Ei bine, înainte de a lansa o licitație de acest gen pe SEAP, documentația trebuie aprobată de ANAP (Agenția Națională pentru Achiziții Publice). Cele 3 licitații pentru A7 Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău (deci vorbim de 3 loturi separate) au fost trimise la ANAP abia pe 30 septembrie 2016, acestea fiind evaluate ex-ante de către Agenție și respinse la 14 octombrie (deci în termenul de 10 zile lucrătoare), conform răspunsului 8913/21.11.2016 al ANAP pe care l-am găsit pe forumul PeUndeMerg.

Același răspuns al ANAP arată că toate cele 3 documentații elaborate și transmise de CNAIR privind drumul de mare viteză Ploiești – Bacău prezintă mai multe probleme:
-> de formă: plasarea eronată în cadrul fișei de date a cerințelor privind personalul atestat/autorizat în baza reglementărilor legale (cu trimitere le la art. 179 din Legea nr. 98/2016);
-> de fond:
– stabilirea eronată a opțiunii de prelungire a duratei contractului cu maxim 12 luni din motive referitoare la "completarea documentației din inițiativa beneficiarului";
– omiterea solicitării îndeplinirii de către ofertanți a cerinței referitoare la evitarea conflictului de interese (cu trimitere la art. 59-60 din Legea 98/2016); utilizarea de facturi de evaluare nelegali în ceea ce privește dotarea tehnică a ofertantului (cu trimitere la art. 178 din Legea 98/2016);
– utilizarea incorectă în cadrul factorilor de evaluarea pentru experiența specifică a experților cheie a unei metodologii de punctare al cărei rezultat nu aduce în mod obiectiv avantaje calitative ale propunerilor tehnice.

Incompetență sau aranjamente la CNAIR?
Autoritatea emitentă, în speță CNAIR, nu are un termen limită până la care să modifice documentațiile pentru aceste licitații și să le retrimită către ANAP pentru aprobare, dar asta nu înseamnă că ar trebui să se culce pe o ureche.

Au trecut mai bine de 5 săptămâni de când documentațiile au fost respise de către ANAP, iar Compania de drumuri (CNAIR) n-a mișcat nimic cu privire la corectarea și retransmiterea lor către ANAP, ca ulterior acestea să fie scoase la licitație. E jale mare acolo, la CNAIR, fosta CNADNR! Se pare că lupul și-a schimbat părul, dar năravul, ba.

P.S.: o fi vorba de pură incompetență la CNAIR de au greșit documentația pentru cele 3 licitații sau și de alte cauze ce ar putea intra în sfera penalului? Să știți că inclusiv intenția de a greși cu buna știință niște documentații doar pentru a le întârzia se numește abuz în serviciu!
consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)

NGC

#952
Au fost lansate cele 4 licitatii pentru "drum de mare viteza" Ploiesti - Buzau, Buzau - Focsani, Focsani - Bacau, Bacau - Pascani.

Ionut

#953
Asta chiar e pe neasteptate. Banuiesc ca spui de SEAP. :)
Inseamna ca prietenii din CNAIR si-au invatat lectiile de la respingerile ANAP anterioare.

Asteptam vesti.

Ionut

Scrie ceva de analiza cost-beneficiu A/DX? ???

florin74

Da, este obligatoriu sa se faca in orice SF. Se face intre variantele avute in vedere. Se merge pe minim 2 variante.

NGC

#956
A fost lansata astazi licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Ploiesti - Buzau".

Valoare estimata: 23,032,579.36 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 05.01.2017

Quote
Documentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic [...]
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari

Quote
Criterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv

Criterii    Pondere    Punctaj maxim
1.    Pretul ofertei    30 %    30       
Descriere: Componenta financiara
2.    Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate    8 %    8       
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3.    Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic    19 %    19       
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4.    Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT    3 %    3       
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5.    Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT    5 %    5       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6.    Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7.    Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8.    Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9.    Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST    4 %    4       
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10.    Experienta detinuta de ARHEOLOG    3 %    3       
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11.    Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU    4 %    4       
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.


Quote
- Studiu de alternative de traseu
- Proiectare de drum
- Proiectare de poduri, pasaje si podete
- Consolidari
- Lucrari hidrotehnice
- Tunele inclusiv sistemele de ventilare si echipamentele pentru protectia impotriva focului (daca va fi cazul)
[...]
- Studiul de Impact Asupra Mediului si Studiul de evaluare adecvata precum si obtinerea acordului de mediu
[...]
- Exproprieri etapa I
- Certificate de Urbanism, Acorduri, Avize si Autorizatii
[...]
- Calculele necesare pentru intocmirea proiectului
[...]

Quote
Initial se vor analiza 3 variante, acestea sunt:
1. Varianta de traseu nou intre Ploiesti si Buzau
2. Varianta de traseu nou intre Ploiesti si Buzau cu utilizarea infrastructurii existente intre Bucuresti si Ploiesti (Autostrada A3)
3. Varianta de traseu nou si partial folosirea infrastructurii existente, respectiv A3 Bucuresti - Ploiesti

In afara celor 3 variante, la nivelul Studiului de Fezabilitate, Beneficiarul va mai putea inpune, daca doreste, analizarea a inca maxim 3 variante de traseu diferite de primele 3.

Analiza alternativelor de traseu se va face in baza unei analize comparate intre cele 3 + max. 2 variante.

NGC

#957
A fost lansata astazi licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Buzau - Focsani".

Valoare estimata: 24,468,250.57 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 05.01.2017

QuoteDocumentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic [...]
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari

Quote
Criterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv

Criterii    Pondere    Punctaj maxim
1.    Pretul ofertei    30 %    30       
Descriere: Componenta financiara
2.    Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate    8 %    8       
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3.    Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic    19 %    19       
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4.    Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT    3 %    3       
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5.    Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT    5 %    5       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6.    Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7.    Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8.    Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9.    Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST    4 %    4       
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10.    Experienta detinuta de ARHEOLOG    3 %    3       
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11.    Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU    4 %    4       
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.


Quote
- Studiu de alternative de traseu
- Proiectare de drum
- Proiectare de poduri, pasaje si podete
- Consolidari
- Lucrari hidrotehnice
- Tunele inclusiv sistemele de ventilare si echipamentele pentru protectia impotriva focului (daca va fi cazul)
[...]
- Studiul de Impact Asupra Mediului si Studiul de evaluare adecvata precum si obtinerea acordului de mediu
[...]
- Exproprieri etapa I
- Certificate de Urbanism, Acorduri, Avize si Autorizatii
[...]
- Calculele necesare pentru intocmirea proiectului
[...]

Quote
In afara variantelor studiate de Prestator, la nivelul Studiului de Fezabilitate, Beneficiarul va mai putea inpune, daca doreste, analizarea a inca maxim 3 variante de traseu diferite de primele 3.

NGC

#958
A fost lansata astazi licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Focsani - Bacau".

Valoare estimata: 36,162,607.82 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 05.01.2017

Quote
Documentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic [...]
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari

Quote
Criterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv

Criterii    Pondere    Punctaj maxim
1.    Pretul ofertei    30 %    30       
Descriere: Componenta financiara
2.    Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate    8 %    8       
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3.    Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic    19 %    19       
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4.    Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT    3 %    3       
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5.    Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT    5 %    5       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6.    Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7.    Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8.    Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9.    Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST    4 %    4       
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10.    Experienta detinuta de ARHEOLOG    3 %    3       
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11.    Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU    4 %    4       
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.


Quote
- Studiu de alternative de traseu
- Proiectare de drum
- Proiectare de poduri, pasaje si podete
- Consolidari
- Lucrari hidrotehnice
- Tunele inclusiv sistemele de ventilare si echipamentele pentru protectia impotriva focului (daca va fi cazul)
[...]
- Studiul de Impact Asupra Mediului si Studiul de evaluare adecvata precum si obtinerea acordului de mediu
[...]
- Exproprieri etapa I
- Certificate de Urbanism, Acorduri, Avize si Autorizatii
[...]
- Calculele necesare pentru intocmirea proiectului
[...]

Quote
In afara variantelor studiate de Prestator, la nivelul Studiului de Fezabilitate, Beneficiarul va mai putea inpune, daca doreste, analizarea a inca maxim 3 variante de traseu diferite de primele 3.

NGC

#959
A fost lansata astazi licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Bacau - Pascani".

Valoare estimata: 27,667,305.62 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 05.01.2017

Quote
Documentele tehnice solicitate potrivit prezentului caiet de sarcini vor fi finalizate in 24 luni din care:
- in termen de 14 luni se va realiza Studiul de Fezabilitate Final
- in termen 6 luni, dupa finalizarea studiului de fezabilitate (20 luni de la incepere) se va realiza Proiectul Tehnic [...]
- 4 luni pentru pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari

Quote
Criterii de atribuire

Cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv

Criterii    Pondere    Punctaj maxim
1.    Pretul ofertei    30 %    30       
Descriere: Componenta financiara
2.    Planificarea activitatilor de realizare a Studiului Geotehnic si corelarea acestora cu resursele tehnico materiale adecvate    8 %    8       
Descriere: Prezentarea Graficului de realizare a Studiului Geotehnic, corelarea acestuia cu resursele tehnico-materiale adecvate de care dispune ofertantul, precum si identificare si descrierea acestor resurse
3.    Planif activ de realiz a St Geotehnic si corelarea ac cu resursele tehnico materiale suplim prin prisma posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii Studiului geotehnic    19 %    19       
Descriere: Prezentarea posibilelor puncte de blocaj ce pot aparea in timpul realizarii studiului geotehnic in corelare cu graficul de realizarea a studiului geotehnic si a metodelor de contracarare a acestora, in special prin prisma resurselor tehnico-materiale alocate suplimentar
4.    Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT    3 %    3       
Descriere: Experienta detinuta in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
5.    Experienta detinuta de COORDONATORUL DE PROIECT    5 %    5       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Coordonator Proiect si/ sau Director Proiect si/ sau Manager Proiect si/ sau Adjunct Director Proiect si/ sau Adjunct Manager Proiect in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
6.    Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de drumuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
7.    Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE PODURI    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta in pozitia de Inginer proiectant de poduri si/ sau Inginer proiectant structuri in cadrul unor contracte de elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
8.    Experienta detinuta de EXPERTUL GEOTEHNICA SI FUNDATII    8 %    8       
Descriere: Experienta detinuta de Expertul geotehnica si fundatii in elaborarea/revizuirea de studii geotehnice aferente studiilor de fezabilitate si/ sau proiectelor tehnice pentru constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres.
9.    Experienta detinuta de SPECIALISTUL ANALIZA COST    4 %    4       
Descriere: Experienta detinuta de Specialistul Analiza Cost Beneficiu si Modelare Financiara in cadrul unor contracte care au avut ca obiect elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.
10.    Experienta detinuta de ARHEOLOG    3 %    3       
Descriere: Experienta detinuta in calitate de arheolog specialist/arheolog expert in realizarea unor studii arheologice aferente elaborarii si/sau revizuirii de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi
11.    Experienta detinuta de EXPERTUL EVALUATOR DE MEDIU    4 %    4       
Descriere: Experienta detinuta in realizarea de Studii de evaluare adecvata si de Rapoarte privind Impactul asupra Mediului pentru elaborare si/sau revizuire de studii de fezabilitate si/sau proiecte tehnice pentru constructie noua si/sau modernizare* de drumuri expres si/sau drumuri nationale si/sau autostrazi.


Quote
- Studiu de alternative de traseu
- Proiectare de drum
- Proiectare de poduri, pasaje si podete
- Consolidari
- Lucrari hidrotehnice
- Tunele inclusiv sistemele de ventilare si echipamentele pentru protectia impotriva focului (daca va fi cazul)
[...]
- Studiul de Impact Asupra Mediului si Studiul de evaluare adecvata precum si obtinerea acordului de mediu
[...]
- Exproprieri etapa I
- Certificate de Urbanism, Acorduri, Avize si Autorizatii
[...]
- Calculele necesare pentru intocmirea proiectului
[...]

Quote
In afara variantelor studiate de Prestator, la nivelul Studiului de Fezabilitate, Beneficiarul va mai putea inpune, daca doreste, analizarea a inca maxim 3 variante de traseu diferite de primele 3.