Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

al3x

Drula pe Facebook:
QuoteVestea dimineții: avem acord de mediu pentru autostrada A7 Ploiești - Buzău. Intrăm pe ultima 100m pentru licitarea lucrărilor!


hvm

Deci se incepe licitatia si in paralel se termina PT. Revenim la ce s-a promis in decembrie (doar ca la 3 luni distanta) Vancoover a spus parca si toata lumea a sarit pe el ca nu se poate asa ceva.

Sper sa se liciteze cat mai repede si sa nu fie contestatii. Sa merg pe drum de 2 benzi de la Buzau pana in Kefalonia cand merg in vacanta in 2023 (stiu vise placute), dar daca nu sunt contestatii si cu un contructor gen Por, Strabag (cu PM-ul de la TgMs), UMB (nu conteaza ce PM, ca vad ca toti fac la fel), un Astaldi, sau poate si Alpenside ar reusi sa se forteze putin si sa termine in 2 ani pana in vara lui 2023) am putea sa avem sanse. Dar nu sunt dispus sa pariez pe asta. Nu cred ca se termina inainte de decembrie 2024  :D

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

miahi

#6018
^ Din articolul acesta din Hotnews secventa este:

Tronson: Ploiești – Buzău:

1. Predarea estimativă a Studiului de Fezabilitate: Martie 2021
2. Predarea Studiului Geotehnic: Martie 2021
3. Obținerea Acordului de Mediu: Martie 2021
4. Predarea estimativă a Proiectului Tehnic: Aprilie 2021
5. Lansarea estimativă a licitațiilor de execuție lucrări: Mai – Iunie 2021

S-a finalizat punctul 3, va urma 4. + 5 . PT -> Licitatie

voicul

Macar partea de clarificari ar trebui sa fie minima ca timp (sau chiar deloc).
Fara contestatii m-as mira, dar s-au mai intamplat cazuri.  :)

cristi5

#6020
De ce sa fie mai putine clarificari daca ai mai multe "pagini" in proiect? La CF pe FIDIC rosu sunt de obicei zeci si sute de clarificari

Pacat ca e inchis vechiul SEAP dar poate pe proiectele mai noi pe SICAP se poate vedea, de ex Brasov-Sighisoara.

Si pacat ca n-am salvat de pe SEAP clarificarile, sunt distractive. Intrebarea arata slabiciuni in proiect, raspunsul arata nepasarea CNAIR/CFR

dargauda

Aceste licitati pe A7 vot fi FIDIC rosu?

cristi5

Da, de-aia trebuie PT inainte de licitatia executiei. Bine ca s-a putut lua AM pe stadiul actual al proiectarii (SF)

tom_sawyer

#6023
Cred că s-a predat deja și PT-ul pentru Ploiești-Buzău:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=58.msg333995#msg333995

Pe eticheta apare: "studiu de fezabilitate", vol. 4 - Activitați de proiectare. Nu îmi dau seama dacă asta însemnă că si PT-ul e predat.

Poate clarifică Horațiu.


cristi5

^ Scrie in mesaj, in cele 3 geamantane e SF si studiu geo. Nu PT

florin74

PT-ul se finalizeaza dupa obtinerea AC-ului (care presupune obtinerea tuturor avizelor). Teoretic nu ar trebui sa dureze mai mult de 2 luni. Cumva acum se merge in paralel cu DTAC si PT-ul

vancouver

#6026
A se tine cont de PTE si detalii tehnice la faza de licitatie ar fi o mare greseala. Inseamna ca ofertantii trebuie sa consulte o cantitate imensa de informatii, sa depuna eforturi nejustificate (in raport cu situatia ca nu primesc lucrarea), sa se poata lega de multe chichite etc..

Un mare Bull-shit si o mare tampenie promovata aici intens pe forum si dupa care se pare ca se ghideaza si ministrul.

Avantajul FIDIC ROSU trebuia sa fie ca in timp ce are loc licitatia de executie cu contestatii etc... (vreo 2 ani) este timp berechet pentru:
- PT
- AM+AC
- exproprieri
- proiectare mutare utilitati + avizarea acestor proiecte
- arheologie

Ori noi ce facem? Ne batem complet joc de aceasta posibilitate, dam de lucru unor firma care o sa fie enervate ca au muncit atat si nu castiga - deci vor contesta la greu. Pierdem la fel de mult timp ca si la GALBEN, unde aceeasi firma face proiectarea si executia, dar intre cele doua momente trec 2-3 ani aiurea cu lucruri in sarcina statului.

Cum puii mei sa dai tot proiectul tehnic cu toate plansele si toate detaliile la licitatie? Si apoi sa vii eventual cu tupeu si sa-i spui constructorului: pai n-ai vazut, in detaliul 7500.547.258 era la pagina 17 un surub de titaniu de fi 55. Ce vii acum sa zici ca nimeni nu fabrica asa ceva, doar ai avut proiectul.....

Mda....
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RobertH

Am pus AM pe harta impreuna cu separarea pe loturi. Pentru detalii si traseu exact, astept licitatia(plansele de SF in detaliu).

danpandrea

M-a emoționat un pic treaba asta: să văd traseul Ploiești - Buzău fără să apăs pe butonul de proiecte propuse. Partea bună e că @RobertH nu va avea mult de lucru când vom vedea planșele - mai mută un nod, mai adaugă altul, chestii faine :D


panzer

In plus fata de ce a spus Vancouver avem si situatia de pe DNCB, DN2-A2: cu PTul in fata, firma castigatoare il contesta. Nu mai reiau. Stiti toti.

Singura parte buna pe care o vad: SF-ul este urmat de AM si exproprieri. Macar nu mai stam 15 ani dupa un SF pana cand "expira", sau baieti bine intentionati includ traseul in site-uri Natura, sau zone protejate ale minoritatilor.