Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 18 Guests are viewing this topic.

vancouver

Am scris eu acum cateva pagini ca e 1-0 pentru Pizza. Dar e scos din context. Ca am scris clar ca e vorba numai de capitolul rosturi de dilatare, unde Pizza s-a miscat foarte foarte bine. Nu era un scor general.

Scorul general este poate 106-1 pentru UMB, unde UMB primeste 100 de puncte pentru ca a terminat inainte de termen si Pizza zero puncte.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cicotan

Poate-i vine vreunui jurnalist isteţ să ia un interviu lui Dorinel Umbrărescu, am afla lucruri interesante dacă întrebările sunt bune.

danvoicu

Mi se pare mie sau partea spre Suceava a podului peste canal Bistrita la Rusi-Ciutea nu are prevazute rosturi de dilatare????

horatiu.cosma


panzer

Personal am un gust amar.
- vad colegi care n-au postat niciodata nimic util dar acum s-au alaturat corului jelitoarelor.
- similar, un neica nimeni de la CNAIR isi da cu parerea. Evident toate celelalte autostrazi din Moldova facute cand el era la CNAIR au fost date in functiune la standard Bechtel. Si sunt impecabile si acum.  Eu votez sa stergem link-ul de pe forum.
- atitudinea pe forum se degradeaza: hai sa tinem scor! hai sa cerem deschideri cu orice pret, hai sa termine tronsoane de 40 km intr-un an.

Era un banc pe vremuri: Trei femei nu pot face un copil in 3 luni!

Cand s-a deschis ciotul de A3 in Bucuresti tot electoral mi s-a facut mila de oamenii care lucrau la lumini/parapeti/antiorbire sub amenintarea bolizilor care mergeau cu 150kmh pe langa ei.
Pe de alta parte au fost nenumarate cazuri in viata mea personala cand am dat un serviciu in productie fara sa fie complet. Clientul cam are intotdeauna dreptate.

Revin cu intrebarea: cum se numesc rosturile de dilatare composozite? Cele care nu sunt facute din metal. Stie cineva?


panzer

Nu. Se face un amestec de materiale care se toarna in rosturi. In sine materialul este flexibil. Ca si utilizator nu simti/vezi nimic. Pare ca asfaltul este continuu, dar nu este.

Nu mai dau de prietenul meu care a lucrat la o firma de care se ocupa cu astfel de rosturi flexibile in Romania. Revin cand imi raspunde.

horatiu.cosma

Nu cred că funcționează pentru astea mai mari. Aici discutam de un dispozitiv de 30 cm lățime aproximativ.

panzer

Foarte posibil. Ma gandeam la ele ca la solutie de avarie. Se toarna in cateva ore.

horatiu.cosma

Pai cele definitive pot fi instalate în 2 zile de munca, nu cred că e cazul sa discutăm de soluții de avarie.

dericku7

Am filmat de la DN2 Sud - DN2 Nord . La podul peste Bistrita se lucra la rosturile de dilatatie, traficul era deviat pe banda de urgenta.


rota

dedicatie speciala pt hateri :lol:, se repara rosturile:

ciprebbe

Gresit :)
NU se repara ci se instaleaza acum pentru prima data.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul

Da. Eu credeam că sunt late cât tot sensul și va trebui închis tot, dar dacă e ok să închidă câte o bandă mi se pare că practic nu e nici o problemă...

rota

^corect ciprebbe, m-am pripit! eu am vrut sa lovesc in toata lumea care a comentat aiurea si a criticat. In august 2018 credea cineva ca e posibil ca in 20-20 sa circulam pe centura asta (santier sau whatever)?