Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 21 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

S-a defectat camionul care îl transporta spre Bacău  :lol:.

vancouver

Faza cu rosturile de dilatare asfaltate si date in trafic a fost varianta propusa si asumata de Umbrarescu. Nu a fost nici o presiune politica sa deschida asa, sa nu faca half-profile, etc. Singura presiune politica a fost sa se deschida cat mai repede.

Cu siguranta acum ii pare rau lui Umbrarescu. Putea sa faca precum Pizza, sa cheme ajutoare, adica o firma / echipa in plus care sa se ocupe de aparatele de acoperit rosturi si poate erau complet gata acum.

Greseala tehnica consta in faptul ca acel rost care a crapat cel mai rau era gata de vreo 2-3 sapt. (adica asfaltul asternut), cand afara erau cu 10 grade mai mult decat acum. Si podul din cauza frigului a lucrat. A doua greseala ca au taiat deja asfaltul , deci legatura cu restul asfaltului = zero.

Stiu ca e usor si la indemana sa dam vina pentru orice pe presiunea politica, in final si in fundal ea evident ca a existat, dar nu la modul ca Umbraresca dorea deschidere pe 1/2 si politicul a fortat 2/2. Ca dovada las si aceasta postare de pe "dezbate / construim romania" a lui spooky din 26.11.2020:

QuoteDa, unde ar trebui să fie rosturi de dilatație se va turna asfalt, urmând ca apoi să le finalizeze complet, în 2-3 săptămâni, cu restricții de rigoare.

Mai au de finalizat gardurile de protecție.

Se va circula cu 90 kmh.

CNAIR și-a asumat întreținerea și costurile aferente pe timp de iarnă până la recepția finală.

link: https://dezbate.construim-romania.ro/t/a7-ploiesti-buzau-focsani-bacau-pascani-suceava-siret/71/56

Se vede ca este o postare originala, nemodificata, daca s-ar fi modificat ceva de catre spooky sau de catre un admin, aparea sus in dreptul datei postarii un creion si un numar, numarul de editari ale mesajului. Se vede de ex. la un mesaj ceva mai sus, al lui knx.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AlexxC

Incredibil cat taraboi se face ,atatea declaratii prapastioase si vina aruncata in toate partile...de parca ar fi mai bine sa bagam traficul inapoi prin oras.
Da!s-a gresit ca au dat in trafic full profile.  Nu le tin partea! Dar hai sa vedem si partea buna din ultima vreme: infrastructura a redevenit o prioritate pentru mai marii tarii si nu cred ca este doar o chestie electorala,de moment.



carutasul

Greșeala a fost de imagine. Și eu tind să cred că Umbrărescu a vrut să exagereze un pic, dar acum e speculată nemeritat, probabil fiecare își ia lecția de umilință cândva... Nu cred că pentru politicieni avea vreo importanță că se mergea pe un singur fir pe pod, din moment ce oricum nu era dată "la gata"...

MihaiD

^^^ Avea nevoie UMB de presiune politică să deschidă mai repede? I se părea cuiva că nu lucrează suficient de rapid, raportat la graficul contractual? De ce nu ies acum la declarații cei care au făcut presiunea asta, să spună de ce era necesară față de un antreprenor aflat muuult în față? Nu mai zic că s-a anunțat peste tot că se inaugurează la 13.00, iar la 13.00 țeapă, era doar show politic.

cristi 74

puteau ceI la UMB  sa mai stea fara sa deschida un an cat era termenul contractual. sau 6 ca pizza. stiu, mai e de lucru. dar s a dat in circulatie si asta e un semnal ca se vrea si se poate. cine considera ca e lipsit de siguranta, nu are decat sa mearga prin oras. eu sunt super incantat de faptul ca au urgentat lucrarile. bravo lor. sigur se vor remedia toate lipsurile. important ca se poate circula, cu grija!

cristi5

#5571
^ Stai asa, la acel rost lipsa e totusi o problema. Se distruge anvelopa, poate si janta, omul misca volanul sau se intoarce volanul de la soc si de la blocarea rotii in groapa, si ajunge in parapete. Daca exista parapete. Si il avem pe constiinta, toti astia ca mine, care cred ca orice km de drum sigur pus in valoare e un mare castig.

Pot sa inteleg un parapete lipsa, sunt atatea locuri pe DN cu parapete lipsa... Pot sa inteleg multe, ca ii oricum mai bine ca pe DN.

Dar gropanul ala, pe drum nou de 130km/h, mai greu de inteles.

La noi in sat la o groapa din aia se pune o tabla de otel de vreo 3 cm grosime si vreo 5-10 m lungime. Si treci peste ea cu 100, nu ii comod dar macar nu-ti rupi masina si pastrezi directia de mers...

Si sa vina CNAIR cu defectul de fabricatie e jenant. Daca era constructor strain nu cred ca faceau asta. Ziceau ca a deschis pe barba lui de capitalist.

Bachus01

Era normal sa se faca tam tam . Sa inaugurat inainte de campanie pentru imagine . Acum tabara adversă profita la maxim . De asta atata mediatizare.  Acum off topic daca va uitati bine la poza   din mii de masini care au trecut fix epava aia de la  cocalar a ramas fara janta.  Sunt satul de "smecheri" din astia cu jante de 100 lei ca arata misto si masina la fel . Eu rup cam 2 jante pe an si numai plânge nimeni .  La cate cratere am luat groapa aia e junior .

Vina e si a Umb-ului si a Cnair si a politicului.  Trece 6 dec , si se termina cu toate astea,  inclusiv cu proiecte visate cu o noapte înainte  , sau ca vom finaliza 250 km anual

panzer

Daca nu ma insel exista rosturi de dilatatie facute din material asemanator bitum-ului. Se folosesc unde distantele sunte mai mici. E un amestec de materiale care simuleaza efectele rostului clasic din metal.

Se pot folosi aici ca si solutie de avarie?

vancouver

Nu este necesara nici o solutie de avarie. UMB este la datorie si se lucreaza deja la rosturi, in ca. 1 sapt. vor fi gata. Circulatia e deja dirijata pe o singura banda in zonele astea, cu limitare la 60.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


TibiV

Da, eroare de fabricatie.

Am uitat sa-l fabricam....  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

mda... pai voiai sa zica ca i-au presat sa nu termine rostul ci sa puna asfalt ca poate tine?

TibiV

Oricum, filmarea lui R@du este lamuritoare....

Nu va asteptati ca de luni sa se mute toti UMB-istii pe DX12, A3, AO sau alte proiecte... Doar fierar-betonistii.
Ceilalti mai au de lucru intr-o veselie.
Santuri, parapeti, sferturi de con, bretele demolate, cabluri etc. etc. etc.....

Ah, si sa nu uit: mizilicul DN2 nord - DN15...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduLuc

#5579
@vancouver Nu spune nimeni aici ca intr-o saptamana nu este totul gata, aici e vorba de altceva la care ambele parti au fost partase......iar acum se vad consecintele acestor intelegeri...... bune sau proaste.....cert este ca pana la urma se va inchide ori partial cum ai spus ori total un sens pentru a se executa totusi ce era de executat...... ce se putea face de la inceput fara sa apara aceste probleme si prostia asta de comunicat.....dar sa ne mandrim....da sa ne mandrim, dar in limita bunului simt....arata frumos autostrada si daca era deschisa partial pe zonele cu probleme .... dar aici, mai ales ca se intampla la Bacau, s-a dorit sa fie aproape de perfectiune....