Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

steda

Se mai aude ceva de centura Bacăului?? Țin să cred că așteaptă apropierea Alegerilor la Primărie pentru demararea lucrărilor.. Și așa dacă ar fi, tot ar fi bine, dar să nu le oprească după 2 săptămani cum s-a întamplat cu Spitalul din Bacău..

alecu26

tic, tac. Se aproprie dead-line-ul la cele 365 de zile când CNADNR trebuie sa dea ordinul de incepere. Poate nu o sa-l dea...se reziliaza contractul si aia fac bani frumosi fara sa miste o lopata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


horatiu.cosma

Putea fi la fel de bine un articol gol, doar cu titlu.

__dir

@alecu, poate chiar asa se va intampla, cu un contract beton fac turcii un ban cinstit :)

usiabc


Ionut

Avem membri din zona dispusi sa le faca o vizita? :)

horatiu.cosma

AlexAlex e din zona, poate ne face o surpriza :).

Allex

 :banana:

Organizarea de santier e aici, in capatul dealului (acelasi deal de pe care colegul Radu G a facut pozele de aici).

O sa trec maine sa arunc o privire, camera foto e stricata, fac rost de alta in weekend, pana atunci o sa fac poze cu telefonul deocamdata. Surprinzator ca in presa locala nu a aparut nici un articol despre asta.

Facem o cruce mare, spunem "Doamne-Ajuta!" si sa dam drumul la treaba ca si asa e tarziu. Sper sa am material de pozat cat mai repede.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova


Allex

Am fost azi la "organizarea de santier" unde am gasit... nimic. Doar pietrisul intins si nivelat, un sant nu foarte lung si nu foarte adanc intre pietris si deal, si un "munte" de balastru mai in spate (adus de mai demult). Atat. Nici o masina, utilaj, muncitor, paznic, nimic. Nici macar caini nu erau.

Nu am avut ce poza, dezamagire maxima.  :((

Pana la urma unde se va face organizarea de santier? Aici, in Holt, cum declara constructorul pe facebook sau in comuna Letea Veche unde spunea dl. Benea (Presedintele CJ) ca ar fi gasit teren? Presa locala este silentio stampa. Constructorul la fel.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

alecu26

Fa o intrebare la cine e autoritate acolo daca exista vreo cerere pentru autorizare organizare de santier. Nu cred ca va fi prinsa in autorizatia mare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

In aceasta dimineata Asociatia Pro Infrastructura (API) a trimis catre MT, CNADNR si catre contactele noastre din mass media, o scrisoare deschisa in care semnalam cateva elemente incoerente, ba chiar lipsite de logica si viziune cu privire la Master Planul General de Transport si in special legate de Drumul Expres/Autostrada Moldova.




În esență, este vorba despre alegerea unui drum expres (DX) pentru ruta Ploiești-Buzău-Bacău-Târgu Frumos/Pașcani, când în mod normal fluxul de trafic pe acest segment extrem de important necesită alegerea autostrăzii ca soluție pentru creșterea vitezei de deplasare, îmbunătățirea semnificativă a siguranței rutiere (DN2 este unul dintre cele mai periculoase drumuri naționale) și asigurarea, așa cum este logic și normal, a conexiunii dintre Moldova și Muntenia la nivel de autostradă. La fel de ciudat și ilogic, este să forțăm mutarea unei părți din fluxul de trafic de pe această rută prin mijlocul munților, pe ruta Brașov-Bacău (proiectată în MPGT la nivel de autostradă). Vrem să credem că logica firească și evidența studiilor de trafic impun ca soluție Autostrada Ploiești-Buzău-Bacău-Târgu Frumos/Pașcani (și mai departe spre Iași) și doar Drum Expres (DX) pe ruta Brașov-Bacău. Aceasta nu este singura problemă identificată de noi în MPGT, însă credem că este cea mai relevantă și importantă în ceea ce privește infrastructura rutieră.




Va invit, in numele API, sa descarcati scrisoarea, sa o dati mai departe catre cine este interesat si sa o comentam pe forum. Va rog frumos ca pe acest thread (A7), sa comentam STRICT elementele care tin de acest coridor, iar pe thread-ul Master Planului STRICT elementele care tin de flexibilitatea Legii MPGT si alte lucruri legate de aceasta lege.

Multumesc anticipat pentru ontopic! :cheers:

stefan_viziru

Textul scrisorii este foarte bun, sper ca va fi si luat in seama!

Doua mentiuni:
1) nu numai rationamentul economic, ci si cel istoric si geografic impun o autostrada intre Bucuresti si Iasi;
2) Daca MPGT se va realiza in litera lui, asa cum este acum, nu vom avea autostrada intre Bucuresti si Chisinau nici peste 50 de ani!
Infrastructura nu este un scop in sine, ci trebuie sa "serveasca" drept instrument (in acest caz) si pentru reintregirea neamului.

Inca un argument: MPGT , asa cum este acum, nu va duce la legaturi Nord-Sud , ci doar Est-Vest. Nu cred ca e bine in general ca Suceava, Botosani, Satu-Mare, Baia Mare sa nu faca parte , din punctual asta de vedere, din Romania.

A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

ultrasbz

Excelenta scrisoare, Ionut!
Probabil este ultima sansa pentru a corecta aceasta ineptie cu DX-ul pe traseul DN2.