Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

NGC

#375
^^^ Harta de mai sus NU are vreo legatura cu MPGT 2015.
Si oricum, s-ar putea ca atunci cand se vor face SF-urile serioase, sa se decida alte trasee. ;)

slartibartfast

Quote from: Beowulf on February 14, 2016, 09:51:05 PM
Inteleg ca MasterPlanul a fost aprobat, dar mie mi se pare mai logic ca A7 sa se continue de la Buzau catre Slobozia si Calarasi, in contextul in care acolo va fi construit urmatorul pod peste Dunare (sau cel putin asa am inteles eu).

De asemenea,  Autostrazile A14 si A12 ar trebui sa fie unite printr-un tronson intre Pitesti si Ploiesti, devenind o autostrada continua, ce va lega Galati de Craiova:

DN21 are trafic destul de redus între Călărași și Slobozia, și cred că n-ar crește mult chiar și cu pod peste Dunăre, în schimb e un drum foarte drept și care nu trece prin localități (doar puțin prin Drajna Nouă, unde e și o trecere la nivel cu calea ferată - o centură și un pod peste DN3A și CF acolo și s-a rezolvat); în schimb legătura Slobozia-Buzău ar merge făcut un proiect de legătură nouă, nu neapărat la nivel de A/DX, tot un DN, care să nu treacă prin localități, cum e Slobozia-Călărași. Ar fi suficient.

Pentru Pitești-Ploiești, există în MPGT DX Găești-Târgoviște-Ploiești, dar prioritatea lui e redusă.

Beowulf

#377
In varianta propusa de mine:

1) construirea unui pod ar trebui sa duca la cresterea traficului chiar si prin preluarea unei parti din traficul de pe A0 si podul Giurgiu-Ruse;
2) cei din Moldova care vor sa mearga pe litoral ar avea posibilitatea sa intre direct pe A2 la Drajna;
3) cei care au treaba in zona de sud a Bucurestiului ar putea sa intre de asemenea pe A2 la Drajna, dar in sens opus, fara sa ocoleasca; actuala configuratie ar aglomera A3 intre Bucuresti-Ploiesti si Centura (A0);
4) legatura directa dintre Focsani si Buzau este gresita deoarece nu ofera posibilitatea celor care vin din Moldova sa mearga spre Galati sau Braila, dar in varianta propusa de mine, A7:
- s-ar intersecta cu A14, iar traficul se va descarca pe autostrazi fie spre Braila si apoi litoral, fie spre Buzau-Ploiesti-Bucuresti, 
- mai jos s-ar intersecta cu A2, spre Constanta-litoral sau spre Bucuresti-Giurgiu, si
- drept, catre viitorul pod de la Calarasi, spre Bulgaria, Grecia, Turcia sau Mangalia si sudul litoralului.

In contextul in care deja exista un drum drept, acesta ar putea fi largit cu inca doua benzi si va fi in continuarea lui A7 care astfel se va putea termina la nord de Slobozia.
Astfel se va evita supra aglomerarea inutila a A3 Bucuresti Ploiesti, a centurii A0 si chiar a podului de la Giurgiu.

Pe de alta parte am gasit ca trecerea cu bacul de la Calarasi este extrem de aglomerata vara, in contextul in care majoritatea soferilor evita trecerea cu bac-ul; ma gindesc ce se va intimpla cu traficul daca se va construi un pod:

http://www.romania-actualitati.ro/coada_la_trecerea_cu_bac_ul_peste_dunare-49406

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

panda_no 5

Despre centura Bacaului, parte din A7, nimic......?
Constructor stabilit, ordin de incepere dat din toamna, ......rezultat deocamdata 0?
Cat s-a stat cel mai mult cu ordinul de incepere dat fara sa se faca nimic in teren?
Greu de dat un raspuns......
La A7 parca s-a depasit orice termen.......

__dir

Conform raportului de aici

"Lucrarile au fost suspendate in data de 22.10.2015 datorita scoaterii
proiectului din POST si includerii in cadrul POIM. Se estimeaza ca
ridicarea suspendarii va avea loc in Semestru I 2016."

Horațiu 87

CNADNR confirmă: Centura Bacău n-a avut niciodată finanțare
De 12 ani de zile, mai pe scurt de 3 mandate încoace, politicienii băcăuani din toate partidele promit realizarea Centurii ocolitoare a municipiului Bacău. Și-au asumat-o, chiar au inclus-o de mai multe ori în programele lor electorale, ne-au prostit pe față, iar acum încearcă să se scoată deoarece acest obiectiv extrem de important pentru municipiul Bacău și nu numai a rămas la stadiul de proiect.

Chiar dacă pe 1 aprilie 2015 a fost semnat în sfârșit contractul de execuție a variantei ocolitoare a municipiului Bacău, lucrările nu au început nici până astăzi. Iar problema nu e la turcii de la Eko Insaat Ve Tic As, așa cum încearcă unii să ne transmită, ci la beneficiarul investiției: Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), care nu are bani pentru demararea lucrărilor.

Sursa: http://www.kristofer.ro/cnadnr-confirma-centura-bacau-niciodata-finantare/

clau

Dar din fonduri de la buget se mai construieste ceva in tara asta ( in afara de doua trei loturi din A3)? Sa ai contract semnat de aproape un an si sa nu aloci nimic de la buget pentru o lucrare asa importanta tinand cont ca oricum fondurile din POIM nu pot acoperi nici o  treime din lucrarile urgente de infrastructura in urmatorii 6-7 ani.  Plus ca avem foarte putine proiecte mature cu constructor desemnat dar nu le începem nici pe acestea...

alecu26

@CNADNR: tic, tac, tic, tac.

O clauza din contract:

8.1.Începerea Lucrărilor Inginerul va trimite Antreprenorului o înştiinţare privind Data de Începere a Lucrărilor cu cel puţin 42 zile înainte de această dată şi Data de Începere a Lucrărilor nu va depăşi cu mai mult de 365 de zile data semnării Acordului Contractual.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#383
^^^ Ordinul de incepere a fost dat anul trecut in 24.09.2015.

alecu26

poate vor sa-i umple de bani...nu le dau ordinul, ii cer despagubiri si reziliaza contractul. Se judecat vreo 5 ani...dar iau sigur cateva milioane de euro...asa...profit nerealizat.

Eu tot nu ma impact cu gândul ca, castigatorii turci au fost anuntati dupa o vizita in turcia. Cine stie....operatiile la genunchi costa mult....dar parca mai mult incredere am in justitia romana care i-a confirmat castigatori in nenumarate rânduri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alecu26

e clar. Asta e tactica parjolirii terenului când ne ataca tatarii dar actualizata la nivelul sec 21. Ne e frica sa nu ne invadeze turcii, sau macar daca o fac sa se miste cat mai incet, sa aiba timp americanii sa ne sara in ajutor. Deci nici o autostrada in Moldova in curând.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


__dir


alecu26

Macar nenea asta sef la Eko, a mai lucrat in Romania la Enka prin 2006-2009 la Autostrada Transilvania.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).