News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 25 Guests are viewing this topic.

AdrianB1

Ideal ar fi ca A7 sa inceapa din A3 imediat langa padurea Snagov, o data pentru ca e traseul mai scurt (nu trebuie sa dubleze nici ruta prin Mizil, nici cea prin Urziceni, ci sa o ia fix printre ele) si de asemenea pentru ca spre Bucuresti pana la Moara Vlasiei sunt 3 benzi pe sens, ar suporta bine traficul concurent. O legatura in punctul ala e buna doar pentru orasul Ploiesti, nimic altceva, pentru traficul national nu are nici un sens.

Allex

^ nu e ok pentru ca:
1. E mai drept terenul pe Dumbrava-Buzau;
2. Ar ajuta traficul dinspre Galati-Braila-Buzau sa treaca mai repede muntii pe un viitor A3 CoBra, fara a face un ocol pana la Snagov;
3. Distanta mai mica si costuri mai mici de executie pentru varianta actuala.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

daca tot vorbim de A7 sau DX7..... oare nu au de gand sa porneasca licitatia si pentru celalalt half al centurii Bacau? Cumva asta asteapta turcii?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

#423
AUTOSTRADA = la drum lung - DRUM EXPRESS = solutie pentru zone aglomerate de DN


Ionut, felicitari pentru scrisoare. As vrea sa atrag atentia asupra unui argument anti-DX pe ruta Ploiesti-Bacau-Pascani:

Daca ne uitam in Germania si Austria, toate drumurile lor express au o lungime de sub 100 km, iar cele mai multe sunt in zona 20-30 km. DE CE OARE? Condusul pe acest tip de drum, cu benzi ingustate in comparatie cu o autostrada si uneori fara banda de urgenta, este extrem de solicitant. Trecerea pe langa un vehicul mai mare se face la f. mica distanta laterala, ambii soferi sunt obligati sa fie extrem de atenti la mentinerea exacta a axului benzii lor pentru a nu se acrosa sau pentru a nu atinge parapetul median. Pe timp de noapte sau ploaie acest lucru este inca o data ingreunat. Acest lucru NU PERMITE O CIRCULATIA RELAXATA, asa cum o cunoastem de pe autostrazi. Consecinte:
- oboseala sporita
- risc sporit de de accidente pe fond de neatentie, chiar si la cea mai mica deviere de la axul benzii
- discomfort la condus, mai ales la depasiri ale vehiculelor lente, discomfort care se poate traduce prin teama la persone mai sensibile (in varsta, femei, conducatori tineri neexperimetati)

Un efect indirect: soferii care nu se vor simti in largul lor, vor conduce cu 80-100 km/h (la fel ca pe DN), altii in schimb, profitand de conformatia drumului lipsit de curbe accentuate, vor conduce cu 140-160 km/h (chiar daca limita de viteza va fi 110 km/h), ceea ce va duce la un conflict permanent intre acest doua tipuri de soferi. Pe autostrada, cea mai mare parte a soferilor conduce cu 120-140 km/h, in jurul limitei legale.

Concluzie: construirea unui drum express foarte lung (200-400 km) este un experiment periculos, riscant. Drumurile express se preteaza pentru centuri ocolitoare sau largiri de drumuri nationale in zonele aglomerate de langa orasele mari, ca solutie de preluare a traficului crescut de la orele de varf (rush-hour), trafic in cea mai mare masura format din autoturisme. Pur simplu nu este acceptabila idee unor drumuri express care sa strabata tara in lung si lat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AdrianB1

Stie cineva sigur care e latimea unei benzi la DX fata de autostrada? S-a tot spus ca diferenta ar fi doar lipsa benzii de urgenta, daca asta e adevarat atunci inseamna ca latimea benzii fiind egala cu cea de autostrada nu ridica probleme la depasiri asa cum nu ridica probleme nici pe A; in schimb daca DX are benzi mai inguste ceea ce scrie @vancouver mai sus e critic.

icristian

Nu cred ca a fost reglementat oficial, au fost ceva informatii.

Quote
Cele mai mari diferente le reprezinta lipsa benzii de siguranta si viteza maxima de 120km/h. Benzile de circulatie sunt cu 25 cm mai inguste.
Sursa, si mai multe info: Aici

dr4qul4

avem 3,75 la A si 3,5 la DX.  Pare putin, dar de fapt inseamna o distanta cu 0,75 m mai mica intre vehicule! (pt ca va lipsi si banda de urgenta si cel de pe banda 1 va merge mai apropiat de ax).

@vancouver, desi nu eram 100% pt A, argumentul tau m-a facut sa ma gandesc cum m-as simti sa conduc pana la Iasi pe un drum ca DN7 prin tartasesti-chitila. Nu stiu exact cat e latimea unei benzi de circulatie acolo, dar la depasirea unui camion cam strang din ..... si asta la viteze de 80-90 km/h.
DX-uri ar trebui sa fie doar cioturile/drumurile de legatura cu orasele ocolite de autostrada.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Quote from: AdrianB1 on March 18, 2016, 04:40:18 PM
Stie cineva sigur care e latimea unei benzi la DX fata de autostrada? S-a tot spus ca diferenta ar fi doar lipsa benzii de urgenta, daca asta e adevarat atunci inseamna ca latimea benzii fiind egala cu cea de autostrada nu ridica probleme la depasiri asa cum nu ridica probleme nici pe A; in schimb daca DX are benzi mai inguste ceea ce scrie @vancouver mai sus e critic.

Lipsa benzii de urgenta este un alt argument anti-DX. E poate chiar mai grav decat o ingustare a benzilor. Sa ne gandim numai la un camion ramas in pana sau un autoturism mai vechi, condus de vreun Gheorghe de la tara, care poate are triunghi refl. in portbagaj, dar nu stie cum sa-l deschida. Ziua inseamna ambuteiaj, noaptea risc major de accident grav.

Amintiti-va numai de accidentul mortal din Slovenia, din acea zona unda lispea banda de urgenta (fiind transf. in banda pt. vehicule lente). Sau de accidentul mortal de pe A2 intre Constanta si Medgidia, unde de asemenea avem o zona unde banda de urgenta lipseste, fiind 3 benzi pe o urcare. Un camion a ramas in pana pe urcare, noaptea, si camionagiul a adormit in masina, fara sa o semnalizeze in vreun fel. Un tanar a intrat cu un microbuz in camion, reusind doar in ultima clipa sa mai traga cat de cat de volan spre stanga. Astfel el a scapat, dar prietena lui pe scaunul din dreapta a murit.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

Vancouver, big minds think alike: pe cealalt thread am scris practic acelasi lucru cu alte cuvinte, fara sa vad mesajul tau:

- DX foarte bun pentru cioturi scurte
- DX foarte bun pentru inlocuit DN-uri si atat.

Cat despre lungimi, Horatiu dadea un argument bun: La munte, conform normativ si autostrada devine mai ingusta (spatiu median, latime benzi circulatie, latime banda de urgenta, latime acostament) plus ca ti se da voie sa scazi viteza la 100 si chiar 80 si sa cresti panta longitudinala. Deci oricum ai toate avantajele oferite de DX.

Va rog terminati cu prostia viteza pe DX este 120 la ora. Era o gogorita ca sa prosteasca pulimea ce bine e cu DX peste tot in tara, si Autostrada ne trebuie doar la Cobra. Cititi codul rutier.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

cred ca prostia cu 120 e legata de articolul digi, in care spun ca UE nu ne da bani pt viteze mai mici de 120....ceea ce eu chiar nu cred sa fie adevarat. Ar inseman ca nu primim bani daca ploua, daca facem autostrada la munte, si nici macar pentru bretelel de la noduri.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Master+Planul+Transporturi+Mii+de+kilometri+de+drumuri+expres+in


Mie unul mi se pare o tampenie ideea de a face DX de la 0!!!  Inteleg sa faci DX cand modernizezi un DN. Ii faci 2 benzi pe sens, sau 2+1, pui parapete median, denivelezi toate intersectiile majore si il scoti din localitati.

Daca se vrea o solutie mai ieftina, pentru un drum nou, atunci aceasta este half-profile-ul care pe viitor chiar poate fi transformat in autostrada. Daca va fi nevoie si mai ales daca vei avea bani.

Singura tampenie mai mare ca a face DX de la 0, este aceea de a face DX upgradabil in autostrada.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

QuoteInteleg sa faci DX cand modernizezi un DN. Ii faci 2 benzi pe sens, sau 2+1, pui parapete median, denivelezi toate intersectiile majore si il scoti din localitati.

Si cate sectoare de DN cunosti care sa poata fi upgrade la DX (mai ales pe ideea de a le scoate din localitati)? In afara de Ploiesti - Comarnic eu nu stiu sa mai existe vreun sector decent de DN care sa poata fi upgradat in DX. Nici macar DN1A, pe la Mizil, nu ocoleste localitatile.

horatiu.cosma

Greu de gasit asa ceva la noi. Pe majoritatea DN-urilor avem sat dupa sat.

vancouver

Quote from: alecu26 on March 18, 2016, 05:23:49 PM
Vancouver, big minds think alike: pe cealalt thread am scris practic acelasi lucru cu alte cuvinte, fara sa vad mesajul tau:

- DX foarte bun pentru cioturi scurte
- DX foarte bun pentru inlocuit DN-uri si atat.


cool
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

#433
Quote from: pasadia on March 18, 2016, 05:50:59 PM
QuoteInteleg sa faci DX cand modernizezi un DN. Ii faci 2 benzi pe sens, sau 2+1, pui parapete median, denivelezi toate intersectiile majore si il scoti din localitati.

Si cate sectoare de DN cunosti care sa poata fi upgrade la DX (mai ales pe ideea de a le scoate din localitati)? In afara de Ploiesti - Comarnic eu nu stiu sa mai existe vreun sector decent de DN care sa poata fi upgradat in DX. Nici macar DN1A, pe la Mizil, nu ocoleste localitatile.

DN5. Centura Adunatii Copaceni deja s-a facut. Drumul nou la iesirea din vama Giurgiu asa se va face. E perfect.
DN7 Bucuresti - Bâldana (deja facut) se are in vedere prelungirea spre Titu.
DN39. Asta daca nu se face A4 mai departe de la Agigea spre Mangalia.
DN1 iesirea din Bucuresti, deja facut pana la Otopeni.
DN11 Brasov-Ozun
centura Brasov deja in lucru
centura Oradea
centuri, gen Gherla sau Alexandria asa trebuiau facute
intrarea in orase mari a drumurilor importante, cum ar fi intrarea DN1 in Sibiu (deja facut) sau Codlea-Brasov sau DN6 Craiova-Filiasi sau sau sau
etc...

PS. Pentru toate acestea trebuie creat un standard de "drum national modernizat 2x2" si implementat unitar.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

florin74

#434
Quote from: horatiu.cosma on March 18, 2016, 05:55:54 PM
Greu de gasit asa ceva la noi. Pe majoritatea DN-urilor avem sat dupa sat.
Pitesti Slatina ar fi o varianta, sa se ocoleasca Albota si Lunca Corbului.  Sunt portiuni  spre Slatina de 5-10 km in afara localitatilor care se pot folosi. In rest localitatile ocolite cu segmente noi de drum.
In rest are dreptate Horatiu, greu sa identifici segmente de drum. Dragasani Rm Valcea, Bistrita- spre Tihuta sunt un cosmar, aproape localitate dupa localitate