Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

14 Members and 34 Guests are viewing this topic.

FMFM

#14685
Toate tipurile de parapet metalic prevazute in standardele aplicabile in constructia de drumuri din Romania, (aka STAS 1498, AND593, SR EN 1317) prevad si amortizor, doar daca nu a fost actualizare recenta a acestor standarde care elimina acest element.
Faptul ca uni producatorii il vand si ca accesoriu, nu scuza cu nimic UMB-ul pentru abatere grava de la aceste standarde de siguranta a circulatiei la urma urmei.

tom_sawyer

#14686
Am mai căutat, se pare că sunt unii parapeți care nu au acel amortizor, se încadrează în clasă dar au lătimea de lucru mai mare; cele cu amortizor au caracteristici mai bune:

https://imeva.it/ro/produse/parapete/parapete-laterale-pe-terasament/


Normativul prevede amortizor, fără excepție:
https://romaniafaragropi.ro/wp-content/uploads/2015/08/AND-593-2012-Sisteme-de-protec%C8%9Bie-pentru-siguran%C8%9Ba-circula%C8%9Biei-la-drumuri-%C8%99i-autostr%C4%83zi.pdf?x81289

catalin35

Quote from: Ionut on November 16, 2024, 02:46:31 PMDacă nu e ok, cum se poate accepta instalarea parapetelor așa? :((
Vorbim despre Sfântul UMB, făuritor de autostrăzi în România.
Li se permite orice.
Stai să vezi dacă era alt constructor...

alecu26

Lățime mai mare de lucru însemna lățime mai mare de terasament. Nu cred ca e cazul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

UMB montează fără amortizor cel puțin de pe vremea lotului 4 Lugoj Deva. A fost aceeași discuție pe forum, topicul A1.

Nu-mi amintesc dacă la vremea respectivă a fost vreo explicație ori scuză invocată.

MARIVS

#14690
Salutare!

Am trecut azi pe E85, zona Domnesti - Adjud, si am remarcat ca se lucra in dreptul marelui pod peste DN2 si CF. Nu la structuri, insa era ceva forfota pe acolo. Am vazut multe camioane UMB care transportau armaturi, asfalt, dar si doua trailere cu grinzi din beton armat.
Am facut 2-3 poze, insa nu stiu cum sa le atasez.







Powered by API/PUM imgur uploader


NoWords


tom_sawyer

#14693

pelan87

Am trecut azi pe la nodul Mizil, unde era jale mare, trist rau de tot. Nici urma de tablier, nici de reazeme temporare, ba mai mult, cuzinetii de la una din pile nici nu erau betonati.

Am fost si prin zona Gageni-Vintileanca, pe la supratraversarea DJ 103R peste lotul 2 Ploiesti-Buzau. Acolo era ridicat pe pozitie tablierul pe una dintre cele doua deschideri laterale, iar pe cealalta se suda si asambla (la sol) tablierul pentru inca una din deschideri. Tablierul pentru ultima deschidere nu l-am vazut prin zona.

mosquito

Undeva prin Austria, interesant este ca pe lângă ceea ce ați menționat mai sus, aici sunt ranforsate cu acele traverse.

După cum se vede, pozele sunt realizate pe ceva drum local








Powered by API/PUM imgur uploader

Hercule

Pe drumul din Austria nu trebuie elasticitate mare la parapet. E un drum ingust, parca prin localitate. Nu se merge la viteza de pe autostrada.
Deșteaptă-te române!


Ionut

La Buzău (lotul 3) planul e să termine în 2025. Planul. Din fericire pentru buzoieni și toți cei aflați în tranzit, au șanse bune. Nurol se mișcă bine. Ajută și Strade (asociații Ozaltin pe DX12) la final cu BSC+asfalt. Semnele sunt bune.

Abia aștept să scap de DN2, o să merg mai des acasă. Parcă nici nu îmi vine să cred, deși monitorizez de atât timp... mai e puțin... mai e un an, sper.

Striker

@tom_sawyer, cu siguranta peste cateva luni acele panouri de la noi vor arata mult mai bine, iar daca atat costul cat si mentenanta sunt semnificativ mai reduse, merita rabdarea, chiar daca vizual, acum, sunt oribile. E la fel cu toaletarea copacilor, care imediat arata groaznic, dar dupa ce le cresc ramuri noi si se reface coronamentul, arata mult mai ok.