Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

In disputa "tren vs. metrou" unul dintre argumentele anti-metrou a fost "trenul circula si noaptea, metroul nu circula".

Serios?!....
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

@Sorinus : Bineinteles ca poza e reala... Nu exista "nas de CFR cu burta si bretele", in biblioteca de obiecte in nici un program de randare 3D... Stiu ca exista o comunitate de pasionati de simulari feroviare, dar la asemenea realism nu cred ca au ajuns...

@TibiV : Pai asta se intampla cand se pleaca de la o idee buna, si se ajunge... la asta...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Daca as fi arhitect cred ca ar trebui inclus un nas CFR clasic in toate randarile din Romania ca un Easter Egg.

cristi5

CFR a si pus pe desiro autocolant "hai cu noi la aeroport"

Afara-i vopsit vagonu...

stangabriel

Se lucra usor si azi pe ploaie la dublarea caii ferate in zona Dn1 Balotesti, imi pare ca au ajuns cu traversele si spre Urziceni. La Statia noua mai este mult de lucru. La statiaTiriac s-a montat structura de copertina.


Powered by API/PUM imgur uploader

edvard

#1745
Se pare cã în configuratia momentului (adicã portiunea de CF dublã care va fi disponibilã la data introducerii noului mers al trenurilor 2021, deci din Decembrie) distanta va fi parcursã în 21 minute, iar o singurã ramã ar circula între aeroport si GaraDeNord la interval de o orã -- conform graficului din mersul trenurilor in 2021 -- adicã plecând la fiecare orã h.30 min dela aeroport si dela fiecare orã (h+1).00 min din Bucuresti, zilnic în intervalul orar 5.30 - 23.30.
Dar pentru o realã eficientã poate ar trebui verificat dacã introducerea unei a doua rame ar permite dublarea frecventei pendulei -- dar fãrã asteptare /la cruce/! -- pe actualul segment de CF dublã existent în apropierea statiei Mogosoaia.

PS : ...încã nu sunt lãmurit cu modul de atasare fisiere/imagini aici, scuzee ! (pe celãlalt forum, construim-romania.ro, am atasat graficul de mers al ramelor CFR-Cãlãtori..., dar, stai ! ...m-am uitat la postãrile anterioare si l-am regãsit si aici >> https://ro.scribd.com/user/517025051/Tulburel)

Feri

Quote from: Sorinus on October 07, 2020, 02:46:00 PM
Aia e poza reala? Arata asa bine , ca am crezut ca e randare :)

Pai tocmai de-aia le-au si pus, sa dea bine in pozele initiale si pt oficialitati. Ca doar nu vor rezista multe cicluri iarna/vara acolo. Doar daca le inlocuiesc/muta frecvent.

tom_sawyer

"Noi am vrea să introducem trenuri la jumătate de oră, dar totul depinde de operatori. Am vrea să fie ocupată toată capacitatea secției, pentru că asta ne-ar aduce venituri în plus, pentru că la noi trasele sunt de vânzare", a declarat pentru Club Feroviar directorul general al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, Ioan Pintea.

El a precizat că până în momentul de față doar operatorul feroviar de stat CFR Călători și-a exprimat ferm intenția de a introduce trenuri pe această rută. Cât privește Transferoviar Călători, operator care a realizat testele la noua cale ferată de aeroport, Ioan Pintea a precizat că până în moment nu a primit nicio cerere de trasă, dar că "încă mai au timp, până la sfârșitul lunii".

Cât privește intenția Transferoviar Călători de a obține trasă pentru linia de Otopeni, ea a existat, chiar și oficial, însă între timp a fost retrasă. "Transferoviar Călători depusese la noi o solicitare de alocare de trase. În această dimineață (joi, 17 septembrie – n.red.) au revenit cu o adresă prin care și-au retras solicitarea. Au precizat că abia după ce va fi gata linia se gândesc dacă vor mai depune o solicitare", au declarat la vremea respectivă pentru Club Feroviar surse din cadrul Regionalei București a CFR SA.

Potrivit informațiilor Club Feroviar, Regionala București a CFR SA vrea să ridice viteza de circulație între Pajura și Mogoșoaia de la 80 la 100 km/oră, însă nu este sigur că aceste lucrări se vor finaliza până la intrarea în vigoare a noului Mers al Trenurilor, pe 12 decembrie.

https://clubferoviar.ro/mersul-trenurilor-de-aeroport/

frunzaverde

La jumatate de ora pe directie, sau cum au zis in trecut pentru Club Feroviar, la jumatate de ora tact indiferent de directie (deci la ora)?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway

Nu v-ati saturat sa batem campii cu sperante desarte pe un proiect de kakao?

edvard

@subway

Biiine..., zici tu /proiect de kakao/..., dar mãcar s-a finalizat ceva, cu toatã opozitia din partea unora sau a altora...

Acum, dacã si noi vom tot strâmba mereu din nas cã /oricum am da-o nu e bine/ ..., atunci, scuzee, dar o sã cam ne dãm tot timpul cu stângu-n dreptu' ... 

cristi5

Si eu cred ca "make the best of it" e atitudinea corecta.

Se poate creste frecventa cu operatii simple. CFR spune ca pot asigura frecventa 2tph dar ca operatorii nu sunt interesati.

Eu cred ca urmatorul pas din partea API si comunitatii este sa punem presiune pe minister si pe CFR Calatori sa creasca frecventa, macar un an sa mearga 2tph. Ipoteza noastra e ca ar atrage mult mai multi calatori asa.

TibiV

Si permanent sa fie un tren in statie, chiar daca stationeaza o jumatate de ora.

Calatorii nu vor fi tentati sa astepte pe un peron sosirea trenului, dar daca vad ca trenul este deja acolo (incalzit iarna, cu AC-ul pornit vara) vor fi mult mai interesati sa stea la adapost cel mult 30 de minute, pana la plecare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hvm

@eduard
Asa cum am mai spus si in alta parte, ceva facut e bun facut.

Si nu inteleg de ce sunt unii care spun ca nu e bine ca s-a facut. E bine ca s-a facut. o sa vedem noi cate o sa fie si cum. E adevarat la 2 gph o sa fie cam greu sa faca fata la fluxul de suporteri pentru Campionatul European, totusi pana atunci mai e cale lunga. Speram sa se tina la anul, si pana atunci poate mai reusesc sa imbunatateasca si linia sa faca mai mult de 2gph sau poate fac garnituri mai lungi(putin probabil ca peronul e limitat - doar daca se trece din vagon in vagon), sau pleaca cate doua odata de la ambele perone

Sincer eu ma cam saturasem ca atunci cand merg de la Aeroport spre Gara de nord sau invers sa ma iau la discutii cu taximetristii ca ei nici nu se misca fara 60-80 ron. Nu mai spun de situatii in care am nimerit soferi de taxi care parca erau la Raliul Romaniei. Macar in tren poti sa stai relaxat si stii ca de fiecare data petreci cam aceeasi distanta si nu forteaza nimeni galbelul la interesectie.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

tom_sawyer

Ca să înțelegi de ce nu e bine că s-a făcut ar trebui să citești cu atenție tot topicul acesta. Pe scurt, actuala soluție nu poate fi prelungită la Terminalul 2 și în plus blocheaza soluția logică a unei gări de trecere (nu înfundate) la Aeroport.