Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

subway

Care ar fi atitudinea <constructiva>, sa laudam fara discernamant o solutie nefericita???

edvard

@TibiV

La graficul propus pentru 2021 rama stationeazã cam 9-10 minute pe orã, la terminal-aeroport, ...deci, dacã nu prinzi trenul ce pleacã la /...si jumate/, doar peste vreo 50 de minute vei mai vedea trenul revenind.

:) ...deh, dar dacã nu vor face nimic pentru a dubla frecventa, atunci poate cã ce spui ar fi o solutiece poate avea inclusiv un IMPACT psihologic fiindcã, terminalul având douã linii disponibile, daaaa, se poate sã ai acolo, /LA ASTEPTARE/, o ramã care deja a preluat pasageri pânã la sosirea perechii dinspre Gara de Nord si poate pleca imediat ce are parcursul asigurat.

Ar fi astfel un turnus în care mereu rama ce soseste la terminal va stationa invariabil aproximativ o orã, dar, coreect, efectul poate fi benefic si cred cã ar anula ceeace unii ar considera ca ineficient de a folosi 2 rame într-un turnus fezabil totusi cu o singurã ramã.

...si mã gândesc cã, poate asa, ar rezulta mai putine minute diferentã între sosirea ramei-1 la terminal si plecarea ramei-2 spre Bucuresti, si uite asa, mai /înghesuim/ frecventa de circulatie  :D

TibiV

Eu vorbeam de o indesire la 2 tph, care inseamna maximum 30 de minute de asteptare "Sa plece trenul".

La 1 tph, 50 de minute asteptare este mai mult decat zborul de la Cluj...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Indesirea la 2tph e posibila doar pur teoretic. Am facut deja simulari de trase, mai devreme, pe forum... Va fi cel mult un tren pe ora - zvonurile sunt ca nici macar toate trasele din simulare nu vor exista.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

Se poate face ceva dpdv al infrastructurii pentru 2tph?

frunzaverde

Da, ce am tot discutat - solutia inceputa de Regionala Bucuresti si abandonata (sau ma rog, folosita doar de trenurile Constanta - Craiova de marfa), cu racordul 301LYK urmat de repararea racordului la 100, urmat de mers pe 100, astfel incat sa se circule pe dubla cu exceptia capatului de linie de la Otopeni. S-ar putea chiar si 3 tph regulat.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

Vă rog, publicați soluția. Chiar dacă CFR știe de ea și a abandonat-o din cine știe ce motive.

Până acum presa a preluat soluțiile Crăciun și Drulă, deci consideră ca e un subiect de interes. Și este, are impact.

Presiunea publică ajută.

subway

#1762
@edvard
Am facut deja o propunere constructiva ca din principiu sunt pentru pentru nu pentru contra, e treaba cu rama mereu prezenta la peron la OTP ce ar permite un interval de 40min, mai mult de atat eu nu vad cum, dar chiar si asta fara o dispecerizare optima si eficientizare a regulilor osificate ale CFR nu e actualmente posibila, dar e o idee preluata si de colegul Tibi, ce nu implica nimic altceva decat o mai buna organizare, ce ai vrea mai mult de atat?...lucrari suplimentare si alti bani aruncati pe fereastra doar pentru dregerea busuiocului???
Cand pornesti pe o cale gresita rezultatul e totdeauna previzibil...dai cu trenul in gard...doar ca nimeni nu vrea acum sa-si asume aberatia dupa ce au mers toti in pas de defilare cu turma in prapastie!
Iar API prin anumiti reprezentanti ai sai de seama nu e deloc straina de treaba asta...desi specialistii au spus de la bun inceput care sunt hibele majore ale improvitatiei si au explicat totul pe larg si in amanunt, doar ca talibanii ilogici nu doresc sa asculte de argumente, vor doar executii sumare!
:(
La ora actuala singurul obiectiv fezabil e ajungerea la trei trenuri per ora, ceea ce nu e deloc simplu.
De ce nu s-au gandit de la bun inceput? Simplu, de tampiti pur si simplu.
Heirupismele de felul asta fac mai mult rau decat bine si nu servesc deloc unei dezvoltari durabile a infrastructurii de transport, din contra!
Si nu sunt de vina cei ce critica stupiditatile ci cei ce le-au promovat cu o obstinatie demna de o cauza mai buna...oricate dislike mi-ar baga ei acum adevarul tot iese ca untdelemnul la suprafata!
:)
Cand ai cohones poti avea si taria de a recunoaste ca ai gresit, cand nu, te dai dupa piersic...si bagi dislike!
De parca asta ar conta...la restabilirea adevarului si a credibilitatii...

cristi5

@subway nu e chiar asa simplu.

Cand au lansat proiectul s-a propus o solutie care dubleaza 700 pe toata distanta prin 301L. A vorbit si ministrul de ea cred, poate gasim declaratia. A existat un plan. Mai lipsesc din el 1,7km de RK. Nu sunt chiar asa tampiti cum ii declari.

Sunt la un RK pe distanta scurta de 3, 4 tph, poate mai mult. Dar nici n-are rost sa discutam de asa frecvente la traficul aerian de acum.

Si nimeni nu lauda solutia. Dar e implementata asa ca trebuie exploatata cat mai bine.

subway

#1764
Doar nu au sa o demoleze inainte de a o pune in functiune dar tare ma tem ca ori va trebui sa fie subventionata din greu ori o vor opri-o din cauza de pierderi exagerate neacoperite din exploatare.
Nu doresc asa ceva dar catre asta ne indreptam cu toata <iuteala> chiar si daca e de doar 5km/h.
:)
P.S.
Sunt suficient de tampiti, ba chiar mai mult decat banuiesti!
Traim in Absurdistan si doar populismul si politikia guverneaza...
:(

edvard

@subway

:) ...sincer, nici nu observasem treaba cu like/dislike dacã nu aduceai vorba, dar -- la fel de sincer -- nu-s deloc adeptul manevrelor /degetale/, adicã, dac-am ceva de zis, oricum ar fi, merg pe varianta clasicã, /in scris/, ... nu stiu, poate ai vãzut asta si la alte postãri de ale mele...

si, be), buuuun, ...pesemne cã ai tu argumentele tale [la care eu nu m-am dus /mai în urmã/ ca sã le aflu] contra variantei cu terminal qefere la OTP, dar - vorba lui cristi5 - odatã ce a fost fãcutã [chiar relativ repede, dac-ar fi sã consideri durata /default/ a oricãrui proiect de aici] acum trebuie fortzatã [/tocati mãrunt/ cei dela infra] orice solutie de utilizare optimã si punerea rapidã a terminalului la dispozitia publicului.

...pãrerea mea  8)

Barcelo

Quote from: hvm on October 09, 2020, 03:25:21 PM
@eduard  E adevarat la 2 gph o sa fie cam greu sa faca fata la fluxul de suporteri pentru Campionatul European...
Ma tem ca o sa faca fata cu brio "fluxului" . Adica or o sa joace cu stadioanele goale,ori cu un numar simbolic de spectatori.


AndreiB

#1768
Statia asta e exemplul perfect ca lipseste gandirea strategica la CFR. O statie moderna pentru cinci trenuri pe zi. Dar in acelasi timp, o statie moderna in care trecerea peste linii se face la nivel.

Vlad94

S-a mutat pana la urna statia in apropierea pasajului peste DN1?