Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vlad94

^ Situatia s-a mai discutat si pe pagina anterioara. Solutia propusa nu e fezabila din cauza costului.


oc7avian

#1727
Este același document discutat în 15 septembrie ;) Nu am văzut vreo variantă revizuită. Tulburel, dacă nu mă înșeală memoria, este un angajat CFR care e mai activ pe Reddit România.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.msg305247#msg305247

Edit: acum văd că am mai adăugat niște documente, deci e de urmărit link-ul pentru restul rutelor. Faină descoperire  :D

frunzaverde

Pare a fi prima versiune "draft" din livret. Din experienta cu astea - or sa mai dispara trase. Intotdeana mai dispar trase.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

E buna ideea de a opri mai multe trenuri la Parc Mogosoaia la orele de naveta.

Knattspyrnufelag

^^ Da. Parc Mogoșoaia rules! Eu aș vedea o gară + legătură cu metrou M4 acolo.

Feri

Eu as fi desenat avionul ala mult mai mare ca sa fie mai vizibil, spatiu ar fi (si eventual adaugat traducerea scrisului in cateva limbi de circulatie mai importante)

(sursa https://www.economica.net/trenul-de-otopeni-sageti-albastre-din-ora-in-ora-opriri-parc-mogosoaia-patinoar-tiriac_190824.html )

Sorinus

Halta Parc Mogosoaia nu e o mizerie din traverse? N-o spoiesc si ei daca tot..?

AndreiB

Sincer daca vrem sa incurajam shift modal din masina trebuie sa incetam cu politicile astea low cost. Trebuiesc peroane la standard, statii de autobuz sub pod & scari, iluminat public in zona si eliminati cainii vagabonzi. Asta mi se pare un standard minim pentru o halta suburbana.

frunzaverde

#1734
Parc Mogosoaia H. e absolut sinistra:  https://goo.gl/maps/gnx2mBWQtnvGkm2S6 ... E o adunatura de placi de beton uzate recuperate de prin alte gari, puse fara fundatie pe terasament. Nici macar nu-s la nivel. Ca sa ajungi la "peron", trebuie sa escaladezi terasamentul... Strada pe care ajungi la "gara" nu are nici iluminat public si nici trotuare. Si cat timp faci echilibristica de circ, trec trenurile la 2 metri de tine...

Si, ca sa ajungi la "Parc Mogosoaia" (obiectivul din numele statiei), ori mergi pe DN1A (fara trotuar), ori traversezi linia de cale ferata (au pus niste pietre...), peste care merg trenurile cu 100 km/h si apoi mergi pe o poteca pana in sosea...

Ce Africa, ce India, ce Bangladesh... De solutia Parc Mogosoaia rad si aia... A folosit cineva mizeria?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Oricum o sa fie foarte greu de facut un peron decent pe firul I pentru ca podul are 3 linii, fara spatiu pentru un peron decent. Intrebarea mea este insa care este scopul pentru 3 fire pe pod? Din cate se vede pe Google Maps, original linia 3 (acum nefolosita) traversa Centura si intra in vama Chitila de pe DN7. Crede cineva de la CFR ca vor reactiva linia de a meritat investitia intr-un pod cu 3 fire? Care a fost logica?

Sorinus

In randarea de pe site-ul economica, in halta de la OTP sunt si plante ornamentale, ce arata foarte bine! Si un automat de cafea :) Exista sanse reale sa existe asa ceva?


Sorinus

Aia e poza reala? Arata asa bine , ca am crezut ca e randare :)

AndreiB

Cred ca da. Nu stiu daca randarea ar fi avut oamenii cu masca. Oricum se vad plantele si la vizita lui Iohannis.