News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Dominik

#3315
Pod peste Somes Seini

You're in Steelers Country

Drive_140

http://www.citybuild.bg/news/giurgevo-podpishat-sporazumenie/44679

Ruse și Giurgiu va semna acordul pentru construcția celui de-al doilea pod pe Dunăre

hvm

Il plateste Bulgaria sau va fi bilateral?

Daca il plateste Bulgaria ar trebui sa avem si noi bun simt sa mai facem unul la Calarasi - RO - RO cu legatura pana in DN-ul bulgaresc.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

hefaistos

 :D :D :D :D
Cand? Pe finantarea cui?

Tocmai s-au depus PNRR-urile, e cumva inclus la finantare (de catre bulgari ca de noi sigur nu) acest proiect?
Daca nu, e probabil pentru dupa 2030, dupa cum spunea cineva mai sus.
Iar A5-ul, in pereche cu podul, cam tot pe acolo.

Pana atunci ar trebui optimizate punctele de trecere frontiera si la noi si la bulgari, ca limitarea nu e pe pod ci prin aceste puncte. Si controlul vinietei + taxa de pod, ca si acolo e o gatuire.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

RaduG

Translate-ul la articolul de mai sus:

QuoteRUSE ȘI GIURGIU VOR SEMNA UN ACORD PENTRU CONSTRUIREA UNUI AL DOILEA POD PESTE DUNĂRE

13.07.2021 / 09:30 - CityBuild.bg

Acest lucru este programat să se întâmple pe 15 iulie.



Un acord pentru consolidarea poziției celor două regiuni de frontieră pentru a construi un al doilea pod peste Dunăre lângă Ruse va fi semnat între guvernatorul districtului Borislav Bulgarinov și președintele Consiliului raional Giurgiu, Dumitru Beyanu, a devenit clar pe 1 iulie. Bulgarinov a participat la o întâlnire între liderii municipiilor Ruse și Giurgiu. La aceasta, guvernatorul regional a spus că a primit sprijin de la majoritatea colegilor săi din nordul și sudul Bulgariei pentru construcția facilității care va avea loc lângă Ruse. Ideea este astfel de a realiza integrarea deplină a celor două țări în parteneriatul internațional de transport și comerț și, astfel, de a reduce izolarea zonelor periferice.







Potrivit lui Bulgarinov, pentru Bulgaria podul este o investiție cheie de modernizare pentru construcția autostrăzii dintre Ruse și Veliko Tarnovo, construcția unui tunel sub Shipka, care face parte din drumul național Ruse-Makaza, și construcția viitorului coridor logistic EU Gateway. Acesta din urmă se așteaptă să devină un fapt până în 2027. În plus, noul pod va deveni o condiție prealabilă pentru creșterea traficului de mărfuri către și dinspre Bulgaria, precum și către Grecia și Orientul Mijlociu.



Primarul din Ruse Pencho Milkov și primarul din Giurgiu l-au ales anul trecut pe Adrian Angelescu s-au unit în jurul ideii că, în ciuda diverselor propuneri, al treilea pod peste Dunăre ar trebui construit între cele două orașe surori. Conexiunea cu feribotul dintre ele este de așteptat să fie restabilită în câteva luni, ceea ce va reduce traficul camioanelor grele cu aproape 300 de camioane pe zi.



În prezent, la Giurgiu se construiește un șosea de centură cu parcare pentru camioane, iar în apropierea vămii este planificat să fie construit un centru turistic de 97 de hectare. Adrian Angelescu a spus că procedurile de licitație pentru reconstrucția liniei de cale ferată cu București au trecut, iar primarul din Ruse a salutat vestea, reamintind că a insistat în repetate rânduri în acest sens către partea română, deoarece acest timp călătoreste între Ruse și Capitala României va fi mai lungă. Mai puțin de o oră.

tom_sawyer

Conexiune cu feribotul? A fost vreodată bac între Giurgiu și Ruse după construcția podului?

RaduG

Da, chiar două. Unul în zona actuală a restaurantelor din port, unul pe peninsula Ciobanu, cu vamă, cunoscut sub numele de Muca.

Imagini din Google Earth Pro, history 2002:

Bacul din port



Bacul ,,Muca"




Powered by API/PUM imgur uploader


Vlad94

De pasajul de la Drajna se mai știe ceva?

hvm

^^
Daca nu ma insel era doar pentru tiruri, si era in perioada in care podul era "varza".
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici


RaduG

#3325
Quote from: tom_sawyer on July 03, 2021, 02:52:04 PM
Propunere de proiect: pod nou suspendat/hobanat peste Dunăre, în partea de sud a Insulei Mari a Brăilei


Se poate încerca realizarea pe fonduri europene - ceva pentru zone defavorizate.

Poate contribui la absorbție fonduri EU, proiect de sertar/rezervă. Idee: DRDP Constanța sa facă Studiul de Prefezabilitate.

Idee de PPP - proiect mic, cointeresați arabii care au luat în concesiune terenul Insulei.

Am promis că revin cu fezabilitatea.

Actualmente Agricost / Al Dahra livrează direct din terminalul propriu de la Brăila, cu acces la Dunărea maritimă,  nave de 5000-7000 către clientele din porturile regionale. Paranteză, în doar câteva porturi mari din lume poți acosta cu Panamax.
Mai livrează la Panamax în terminalul Convex, dar tot cu transport pe Dunăre, cu barjele, din terminalul propriu, prin canalul Dunăre-Marea Neagră, până în portul Constanța la Comvex.
Transportul pe rutier Brăila Constanța nu este rentabil pentru ei, costurile pieței de azi, luate de la traderi, sunt de 14-15 EUR-tonă, de la Hârșova la Cta. Am luat Hârșova ca să evit taxele de pod Giurgeni-Vadul Oii și ca să fiu consistent cu propunerea lui tom sayer, de amplasare unui eventual pod în zona Hârșova.
Nu am încă prețurile pe tonă pentru un convoi de barje Brăila - Cta, dar este evident mai mic decât cel de pe rutier.
În plus de asta, ca să livreze pe rutier, Agricost ar avea nevoie de un număr interesant de camioane ca să transporte o producție medie de 300.000 de tone pe 100 km, și cu toții știm că fix în campanie e penurie de camioane. Dar hai să presupunem că ar găsi camioane. Ar bloca complet portul Constanța, în fiecare zi, cu încă 150-200 camioane de cereale, prezente vreo 90 de zile cât sunt campaniile de recoltare combinate. Ar strâmba toată lumea din nas la auzul unei astfel de propuneri: transportatorii, Agricostul, terminalele din port, autoritatea portuară.

LE: Cost pe naval Brăila-Cta 8,25 EUR/tonă. Față de 14-15 pe rutier, e o diferență majoră. Adică, alegerea tipului de transport o pot face și câțiva zeci de eurocenți pe tonă, deja la diferențele astea nu mai vorbim de nici o competiție.

prd.marius

#3326
Pod peste Aries Turda.
Postare CNAIR https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2869801743279886
QuoteLucrări de reparații pe DN 1, km 444+840, la podul peste râul Arieș, în localitatea Turda, pe raza de administrare a SDN Cluj
Se efectuează lucrări de cămășuire elevație pilă și armare/turnare riglă
Lucrările sunt în grafic

Oare asa o fi regula? Cate o pila, pe rand, sa nu obosim...

JohannDB

                   DN 10, km 82+500 -  82+800, viaductul Giurcu....... Se apropie de final, în sfârșit......

















Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

#3328
Podul de la Galați - Giurgiulești, pe DN 2B.

A fost construit în 1949 și are o lungime de 125 de metri.

Execuția lucrărilor a pornit chiar în iulie și se va încheia peste 9 luni.

✔️ Aici se va consolida grinda cu zăbrele,
✔️ tablierul va fi sablat și vopsit,
✔️ placa de beton armat care susține calea pe pod va fi reparată,
✔️ calea pe pod și trotuarele vor fi refăcute,
✔️ se vor schimba parapetele pietonale și de siguranță,
✔️ rampele de acces vor fi refăcute,
✔️ iar picioarele podului vor fi protejate de un dig de piatră brută.







sursa: facebook ministrul transporturilor

Sper că și moldovenii își fac jumătatea lor, pentru ca AC e doar pe partea noastră.