News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

JohannDB

#3285
               @rocklee...."".au fost oprite partel de catre asaldi""....... Deci, "partel" vrei a spune că e parțial.....
                      Bunnnn, deci "Astaldi" trage "frâna de mână " ??  (((""".pentruca firmele ce le faceau au ...facut prostii..."""))) Opppsssss ?? Făceau prostiuțe ?? Ce fel de prostii, dacă ei nu făceau... nimic, ci "firmele"...!?!?
    Și, pe bune,, care sunt "cele două pasaje" de la...Ilia ?? Al doilea este cel prezent, pe DN7, când va fi demolat ??... Mă tot gândesc, dar "nu-mi iese" al doilea.....

slartibartfast

Pe noul pod de la Vadu Pașii a trecut primul vehicul:



Conform acestui articol din Adevărul local, stadiul este de 98% gata, iar termenul ar fi sfârșitul lui august, dar e posibil să fie mai devreme. Prin aprilie se estima chiar începutul lui iunie, dar asta era înainte de toate ploile.

rt25

n-oi fi eu expert, dar astia au turnat primul strat de asfalt pe un pod nou direct cu gropi ? Se vede si in filmare si dupa balansul basculantei.

slartibartfast

#3288
Bună întrebare. Nu mi se pare însă că e asfalt decât în capătul îndepărtat al podului, spre Vadu Pașii. Partea filmată pare a începe exact cu ieșirea camionului de pe porțiunea asfaltată.

tom_sawyer

#3289
Deputații au început dezbaterea proiectului de lege pentru eliminarea taxelor de trecere a podurile de la Fetești și Vadu Oii

Comisia pentru Transporturi și Infrastructură din Camera Deputaților a luat astăzi în dezbatere proiectul de lege pentru eliminarea taxelor pentru trecerea podurilor interne de peste Dunăre, a anunțat miercuri deputatul liberal Alexandru Andrei, care deține funcția de șef al acestei comisii.

Deputații au început dezbaterea proiectului de lege pentru eliminarea taxelor de trecere a podurile de la Fetești și Vadu Oii

,,Concret, dezbatem modificarea anexei Ordonanței Guvernului nr. 15/2002 privind aplicarea tarifului de utilizare și a tarifului de trecere pe rețeaua de drumuri naționale din România, cu modificările și completările ulterioare, anexă în care sunt prevăzute trei poduri, toate peste Dunăre, din care două sunt cele care fac legătura între cele două maluri ale fluviului Dunărea pe teritoriul intern al României. Este vorba de Podul Giurgeni – Vadu Oii, respectiv Fetești – Cernavodă.", a scris Alexandru Andrei pe Facebook.

,,Taxa de trecere peste aceste poduri a fost introdusă din rațiuni pur financiare, dar suntem în prezența unei duble impuneri, atâta timp cât utilizatorii drumurilor publice din România plătesc rovinieta, care reprezintă o taxă pentru utilizarea drumurilor și podurilor amplasate pe drumurile naționale și autostrăzile din România. În statele traversate de Dunăre (Serbia, Ungaria, Austria), nu există taxe similare pentru trecerea podurilor peste Dunăre", a precizat Andrei.

Un motiv în plus invocat de inițiatorii proiectului de lege pentru eliminarea acestor taxe este acela că ar avea un puternic caracter discriminatoriu pentru locuitorii din județele Constanța, Tulcea și Ialomița, ei fiind cei care plătesc într-o proporție foarte mare pentru trecere podurilor.

economica.net


Acutalul ministru este membru în comisia de transporturi, poate aflăm de la sursă cum merg discuțiile.

RaduG

Poduri peste Dunăre sunt și cele de la Giurgiu-Ruse, Vidin-Calafat și în viitorul apropiat cel de la Brăila. Se intenționează scoaterea taxelor și de la acestea, sau se creează o nouă discriminare?

vancouver

Daca te uiti in motivarea proiectului, vezi ca ideea este de a nu exista taxe interne. Si se da exemplul Austria, Ungaria si Serbia, unde podurile interne peste Dunare nu au taxe. In concluzie, Braila fara taxe si legea nu spune nimic despre podurile RO-BG.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TVlad

In sfirsit o idee buna care sper sa se concretizeze. De multe ori m-am intrebat ce rost are taxa asta si daca e colectata intr-un fond special dedicat intretinerii podului. Cele de la Cernavoda fiind si feroviare, m-am intrebat daca e normal sa suporte cheltuieliele de reparatii numai soferii. O taxa de tipul asta ar avea rost daca ai avea de exemplu o alternativa si ai vrea sa distribui traficul in mod convenabil: de exemplu daca ar fi existat un pod mai vechi fara taxa dar aflat pe o ruta ocolitoare sau congestionata.

JohannDB

        @TVlad ...""In sfirsit o idee buna care sper sa sa....."" Poate nu știi, că până acum câțiva ani, la podurile dunărene, dacă aveai un transport mai mare, trebuia să te oprești, să înregistrezi AST-ul, și celelate acte ale transportului, să plătești taxa și apoi puteai pleca..... Asta implica, oprire, coborâre din vehicul, deplasare la birou, pierderea timpului cu înregistrarea/scanarea actelor/autorizațiilor/atestatelor, apoi înapoi la chioșc - plata taxei și, în final, ridicarea barierei (pentru un vehicul asta lua cam minimum 15 minute).....
        Când s-a renunțat la acest "mic act birocratic" , a fost o adevărată binecuvântare....

TVlad

Habar nu aveam. Ce cretinism de tara bananiera era, incredibil.

olario75

Am filmat Podul peste Aries de pe DN 1 de la Turda cam asta ii stadiul lucrarilor astazi 30.06.2021

prd.marius

Mersi olario75.
Nu pot sa nu observ "agitatia" de pe santierul Drumului National cu numarul 1....
Sper sa termine cand au zis ca o vor face.

TibiV

Giratoriu suspendat de la Ploiesti in 2021.
Se vede clar ca a meritat efortul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

Ar trebui inca unul (sau altceva, mai potrivit) si pe centura Ploiestiului, linga Petrom (zona de NV a orasului). De cind au construit giratoriul acolo, au inceput sa apara blocajele pe centura. O fi imbunatatit siguranta pentru cei care voiau sa mearga spre Bucuresti (avind cedeaza trecerea fata de ambele sensuri ale centurii) dar cu pretul unor ambuteiaje noi.

Cristi N

Se putea obtine acelasi efect cu un pod simplu de-a lungul DN1B si un giratoriu la sol dar noi preferam sa cheltuim mult mai multi bani. In loc sa transferam DN-ul la CJ ca sa poata face investitia au preferat varianta actuala.   :bash: