Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: disney on June 04, 2016, 11:29:00 PM
Ofertele pentru "Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei de cale ferata Craiova-Calafat, componenta a coridorului Orient/Est-Mediteranean":

Valoarea estimata: 6.539.901 lei fara TVA

1) Asocierea SC OBERMEYER Proiectare Bucuresti SRL - SC OBERMEYER Planen + Beraten GmbH Munchen Germania
2.042.500 lei fara TVA

2) Egis Rail SA
3.692.750 lei fara TVA

3) Asocierea CONSIS PROIECT SRL - BAICONS IMPEX SRL
3.912.000 lei fara TVA

4) Asocierea Italferr SpA - SC Italrom Inginerie Internationala SRL
3.914.622 lei fara TVA

5) Asocierea SYSTRA SA - SC IRIMAT CONS SRL
4.391.700 lei fara TVA

6) Asocierea ACCIONA Ingineria SA - Ardanuy Ingineria SA
4.827.237 lei fara TVA

CONSIS a castigat deocamdata cu aceasta oferta, desi de pe locul 3.
EGIS a contestat rezultatul atribuirii, dar a pierdut.
Sunt curios daca mai contesta si la CAB. ;)

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^

Quote from: NGC20 on November 03, 2016, 10:42:36 PM
Quote from: disney on June 04, 2016, 11:29:00 PM
Ofertele pentru "Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei de cale ferata Craiova-Calafat, componenta a coridorului Orient/Est-Mediteranean":

CONSIS a castigat deocamdata cu aceasta oferta, desi de pe locul 3.
EGIS a contestat rezultatul atribuirii, dar a pierdut.
Sunt curios daca mai contesta si la CAB. ;)

QuoteA fost depusa contestatie la CNSC din partea Egis Rail SA 05.10.2016. S-a emis Decizia CNSC nr.1885/C6/2249/01.11.2016 prin care respinge contestatiatia depusa de Egis Rail SA. Au fost transmise documentele în vederea întocmirii contractelor.

Sunt curajosi cei de la CFR, pentru ca inca nu s-a terminat termenul de asteptare pentru o eventuala contestatie la CAB. Probabil se gandesc ca decizia nu va fi intoarsa. ;)

mr.L

Exact cum spuneam si pe alt thread, UE vrea Calafat-Craiova, desi noua ne trebuie de 50 de ori mai mult Bucuresti-Craiova. Nimeni nu-i impiedica pe romani sa realizeze o modernizare pentru Bucuresti-Craiova si sa nu mai astepte pomana UE.

NGC

^^^

Quote from: NGC20 on November 10, 2016, 04:46:02 PM
QuoteA fost depusa contestatie la CNSC din partea Egis Rail SA 05.10.2016. S-a emis Decizia CNSC nr.1885/C6/2249/01.11.2016 prin care respinge contestatiatia depusa de Egis Rail SA. Au fost transmise documentele în vederea întocmirii contractelor.

Sunt curajosi cei de la CFR, pentru ca inca nu s-a terminat termenul de asteptare pentru o eventuala contestatie la CAB. Probabil se gandesc ca decizia nu va fi intoarsa. ;)

EGIS RAIL a contestat la CAB.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000342428&id_inst=2

Sa vedem cat succes vor avea si daca s-a grabit CFR sau nu. ;)

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^

Quote from: NGC20 on November 21, 2016, 05:46:36 PM
EGIS RAIL a contestat la CAB.

02.12.2016

QuoteRespinge plângerea ca neîntemeiată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 02.12.2016.

Ramane asadar castigator CONSIS.


bridge

"Asocierea ACCIONA Ingenieria SA-BAICONS Impex SRL este desemnată câştigătoarea procedurii de licitaţie publică pentru elaborarea studiului de fezabilitate, care va sta la baza lucrărilor de reabilitare a liniei Craiova - Drobeta Turnu Severin – Caransebeş la standardele impuse pentru coridoarele europene."

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf&qsefr=1

NGC


TibiV

"Just for the record"...
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/

Quote
Reabilitare a liniei cf Craiova - Drobeta Turnu Severin – Caransebeş în linie dreaptă
Bucureşti, 31 ianuarie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea ACCIONA Ingenieria SA-BAICONS Impex SRL câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru elaborarea studiului de fezabilitate, care va sta la baza lucrărilor de reabilitare a liniei Craiova - Drobeta Turnu Severin – Caransebeş la standardele impuse pentru coridoarele europene.

Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii.

Obiectivul general al proiectului este modernizarea liniei ca linie dublă electrificată în sistem de alimentare de 25 kV, controlată de un sistem care sa asigure cerințele de interoperabilitate specificate în normele STI, creşterea vitezei de circulaţie la 120 - 160 km/h pentru trenurile de călătoriși 100 - 120 km/h pentru trenurile de marfă, introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nevel II şi GSM-R), lucrări civile în staţii şi creşterea capacităţii de tranzit naţional şi internaţional.

Sursa de finanţare este asigurată din fonduri nerambursabile CEF, în proporţie de 85% şi 15% fonduri de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a contractului este de 41.924.000 lei (fără TVA.

Secţiunea de cale ferată Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeş, inclusă înprogramul de modernizare a tronsonului feroviar Arad – Timişoara – Caransebeş – Craiova – Calafat, este parte componentă a Coridorului Orient/Est-Mediteranean (IV – ramura sudică).

Finalizarea acestei proceduri asigură pregătirea pentru demararea, în toamna acestui an, a activităţilor de construcţie pe traseul Arad – Caransebeş – Craiova – Calafat.

Intrebare: "modernizarea liniei ca linie dublă electrificată" ?!...
Banuiesc ca acolo unde este deja dubla, nu dublarea integrala, nu ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC


NGC

Am uitat sa scriu data trecuta cine a contestat, asa ca va zic acum.
Au contestat CONSIS PROIECT si ITALFERR.

alecu26

sa fie oare pe bune contestatia? Stiam ca Consis, italfer, Baicons sunt toti una grande famiglia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3497-07-aprilie-2017-cfr-sa-a-semnat-contractul-pentru-craiova-calafat
Quote CFR SA a semnat contractul de revizuirea a Studiului de Fezabilitate pentru Craiova-Calafat

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA şi Asocierea CONSIS PROIECT S.R.L. – BAICONS IMPEX S.R.L. au semnat contractul de Revizuire a Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei de cale ferată Craiova-Calafat.

Reabilitatrea liniei de cale ferată Craiova - Calafat este parte a proiectului global de modernizare a tronsonului feroviar Arad - Timişoara - Caransebeş - Craiova - Calafat, parte componentă a Coridorului Orient/Est-Mediteranean pe teritoriul României.

La licitaţia deschisă au depus documentaţie următoarele 6 asocieri/firme româneşti şi străine:
-          Asocierea Italferr S.p.A. – S.C. Italrom Inginerie Internationala S.R.L.,
-          Asocierea SYSTRA S.A. – S.C. IRIMAT CONS S.R.L.,
-          Asocierea ACCIONA Ingenieria S.A. – Ardanuy Ingenieria S.A.,
-          Asocierea CONSIS PROIECT S.R.L. – BAICONS IMPEX S.R.L.,
-          Asocierea SC OBERMEYER Proiectare Bucuresti S.R.L. – SC OBERMEYER Planen + Beraten GmbH Munchen Germania,
-          Egis Rail S.A.

Scopul contractului de achiziţie publică, câştigat de Asocierea CONSIS PROIECT S.R.L. – BAICONS IMPEX S.R.L, este stabilirea variantei optime pentru reabilitarea liniei de cale ferată de la Craiova la Calafat la standarde europene, în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de operare pe o lungime totală de cca. 107 km şi asigurarea Specificaţiilor Tehnice de Interoperabilitate (STI) pe teritoriul României, ca parte a proiectului global de reabilitare/modernizare a liniei de cale ferată Arad – Timişoara – Caransebeş – Craiova – Calafat, componenta a Coridorului Orient Est-Mediteranean.

"Modernizarea infrastructurii feroviare în partea de sud ţării, o zonă cu mare potenţial economic, este o prioritate a CFR SA, iar programul de reabilitare a căii ferate Craiova-Calafat va influenţa pozitiv creşterea capacităţii de transport de mărfuri şi consolidarea relaţiilor economice între România şi Bulgaria", a declarat Marius CHIPER, directorul general al CFR SA.

Menţionăm de asemenea, că obiectivul  general al proiectului de reabilitare a liniei de cale ferată Craiova-Calafat constă în elaborarea documentației tehnico-economice pentru linie electrificată în sistem de alimentare de 25 kV, controlată de un sistem care sa asigure cerințele de interoperabilitate specificate în normele STI, pe baza previziunilor cererii de trafic de călători şi de marfă naţional şi internațional.

Sursa de finanţare a contractului de Revizuire a Studiului de Fezabilitate este asigurată din fonduri nerambursabile CEF, în proporţie de 85% şi 15% fonduri de la bugetul de stat, durata de valabilitate a contractului, în valoare de 3,9 milioane lei, fiind de 20 de luni.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)