Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

danny_cbu

@frunzaverde

Deci credeti ca pe Craiova - Calafat o sa se inchida circulatia complet pe perioada lucrarilor sau se va construi un fir nou langa, urmand ca cel existent sa fie inchis dupa finalizarea firului nou?

frunzaverde

^
Ideea de "reconstructie totala" e din ce in ce mai putin acceptata la nivel european - imbunatatiri minore la costuri mari si deranj imens. A se vedea inclusiv scaderea standardului acceptabil discutata mai sus, de la 160/120 km/h la 100 km/h.

Cel mai probabil se va face RK pe amplasamentul existent, cu inchideri temporare de circulatie si transport auto de inlocuire pe perioada inchiderilor. Cum s-au facut in vremea electrificarilor in anii '70-'90. Poate ceva traseu nou in zona Gura Vaii, dar nu cred ca se va face mai mult.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

disney

Ofertele pentru "Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Caransebes -Timisoara-Arad":

Valoare estimata:  13.022.600,00 lei fara TVA



disney

Ofertele pentru "Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei de cale ferata Craiova-Calafat, componenta a coridorului Orient/Est-Mediteranean":

Valoarea estimata: 6.539.901 lei fara TVA

1) Asocierea SC OBERMEYER Proiectare Bucuresti SRL - SC OBERMEYER Planen + Beraten GmbH Munchen Germania
2.042.500 lei fara TVA

2) Egis Rail SA
3.692.750 lei fara TVA

3) Asocierea CONSIS PROIECT SRL - BAICONS IMPEX SRL
3.912.000 lei fara TVA

4) Asocierea Italferr SpA - SC Italrom Inginerie Internationala SRL
3.914.622 lei fara TVA

5) Asocierea SYSTRA SA - SC IRIMAT CONS SRL
4.391.700 lei fara TVA

6) Asocierea ACCIONA Ingineria SA - Ardanuy Ingineria SA
4.827.237 lei fara TVA

taifun7993

Buna seara forumistilor

Am vazut ca au inceput sa faca studiile de frezabilitate pentru Lugoj Calafat si Calafat Constanta
Nu am vazut nimic legat de Craiova Bucuresti este pe coridor 4 si este la campie
De ce nu se apuca de treaba

Astept opiniile voastre

Multumesc

TibiV

taifun,
fara suparare, dar cand intri pe un forum si te intereseaza un subiect anume citeste ce s-a postat pe forumul respectiv macar in ultimele 3 luni...
Si in general citeste muuuulte pagini in urma inainte de a face propuneri in ORICE domeniu/topic ...
Entuziasmul nesprijinit de informatii pertinente nu este de mare ajutor

Daca vei citi macar 25 pagini in urma pe fiecare topic pe care vii cu propuneri, vei afla ca propunerile tale sunt de regula o inventie numita "apa calda".
Nu vreau sa te jignesc, dar vad ca nimeni ca nu s-a indurat sa iti spuna ca... mai intai trebuie sa te documentezi, si apoi sa propui solutii.

Nu vreau sa te simti jignit, dar propunerile tale au fost de mult dezbatute  si analizate pe forum.

Ti-am raspuns aici pentru ca pe "Feroviar" este ceva mai discret, mai putin vizualizat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marisRO

Dan Costescu, ministrul Transporturilor, a propus 16 mari proiecte de infrastructura, dintre acestea cele mai multe sunt din domeniul transporturilor navale, acestea ar putea fi finantate prin Planul Juncker. Depunerea a avut loc in cadrul unei reuniuni care are loc in orasul olandez Rotterdam, potrivit unui comunicat, conform News.ro
Proiecte in domeniul feroviar:
-proiectul de conectare a Bucurestiului cu zonele industriale din sudul tarii
-proiectul de modernizare a liniilor de cale ferata aflate pe Coridorul Orient Est-Mediteranean, in special a tronsonului feroviar Arad – Timisoara – Caransebes – Craiova – Calafat
-proiectul de modernizare si electrificare a liniei de cale ferata Constanta – Mangalia, lung de 44 kilometri, unde viteza media de deplasare a trenurilor este in prezent de 20 de kilometri pe ora.

Sursa: http://www.wall-street.ro/articol/Social/200016/proiecte-de-infrastructura-care-ar-putea-fi-finantate-de-planul-juncker-ministrul-transporturilor-a-propus-16.html

NGC

Ofertele pentru "Studiu de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei feroviare Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebes, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean":

   41.924.000,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 13.787.580,00 RON fara TVA    CONSIS PROIECT SRL
2. 17.997.973,20 RON fara TVA    Asocierea ACCIONA INGENIERIA SA - BAICONS IMPEX SRL
3. 18.374.420,00 RON fara TVA    Asocierea SYSTRA SA - SC IRIMAT CONS SRL
4. 22.272.950,00 RON fara TVA    EGIS RAIL SA
5. 23.548.464,00 RON fara TVA    Asocierea ITALFERR SPA - SC ISPCF SA - SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL
6. 36.260.068,00 RON fara TVA    Asocierea SNAMPROGETTI ROMANIA - 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA

alecu26

asta ar trebui sa fie cam cel mai barosan si spectaculos contract inclusiv dpdv al proiectarii.

Azi s-au depus ofertele?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC


alecu26

Îi freaca disney sa ne dea și valorile financiare sau o sa le publice ei pana la urma?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

Le voi acorda "sfertul academic" de citeva zile. :lol:
Astept sa vad daca a fost doar o rabufnire de moment cu transparenta, sau vor fi seriosi mai departe. Prefer varianta a doua.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

inclusiv domnul ministru Costescu a scris pe Linkedin despre asta....chiar daca a facut o mica greseala.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^

Le-am trecut mai sus in mesajul initial. CONSIS a ofertat sub 33% din valoarea estimata.