Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

motorzbh

Problema cu referinta este ca e de la Arad, ori nu poti sa spui ca Aradul functioneaza cand a fost cazuta 20 de ore fara nici o explicatie. Cu managerul de proiect iarasi e pe langa, Alstom practic nu are cu cine sa vina si l-au pus pe Stanciu dir gen PM, ca a semnat pe Arad, SimSig niste hartii. Motivarea CNSC este foarte partinitoare si stupida: trebuia CFR sa spuna pana la ultima vigula de ce Stanciu nu e bun. CFR a explicat in raspuns ca erau altii desemnati pm dar CNSC tace malc si zice nu trebuia sa spui clar  acum califica-l ca asa vreau eu. Cam miroase a DNA.

horatiu.cosma

"De ce durează licitațiile la CFR 3 ani in loc de unul" in a nutshell.



NGC

^

"Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivelor de investiţii Lot 1: Proiectare şi execuție lucrări aferent obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D""

Au confirmat si vrabiutele feroviare ca dupa reevaluare a ramas castigator tot WEBUILD.

motorzbh

Sa speram ca de data asta CNSC se va pronunța clar si va elimina orice ambiguitate. E de neînțeles de ce prima data s-a spălat pe mâini, în condițiile în care era clar ca Alstom va fi respins din nou si ca el va face contestație si va ajunge tot la CNSC rezolvarea speței.

Xenos

Oare uneori si CFR-ul se incapataneaza aiurea? Eu tin minte din unele documente juridice ca se simtea ambitia celor care scriau acolo (poate avand dreptate, nu stiu, dar se simtea o inversunare care se inchide negocierilor, solutiilor pragmatice etc.). Nu comentez in niciun fel licitatiile in curs, ma refer la stil si la o problema de principiu - vrem sau nu sa se atribuie mai repede si sa se desfasoare rapid o lucrare.
Ma uitam la filmul de pe threadul coridorului IV, cum se lucreaza, chipurile, intre Brasov - Bod. Cum puteti tolera asa ceva?

motorzbh

Ideea este ca legea trebuie sa fie la fel pentru toți. Tocmai ca de fapt pe noi ne afectează prelungirea licitațiilor. O firma care este pe locul 2 si face plângeri peste plângeri nu pierde nimic, in schimb noua nu ne da nimeni ani pierduți înapoi. Fiecare an pierdut înseamnă bani pierduți, pentru ca noi lucram cu niște finanțări care sunt limitate in timp. Daca nu cheltuim banii la timp bani se duc. In majoritatea cazurilor plângerile nu a schimbat nimic din decizia comisiei de evaluare. Sim_sig 4 ani de lupte în instanta. CFR a câștigat de fiecare data. Arad Timișoara- cumplita lupta de la Glogovat. CFR a câștigat din nou.  Lumea nu înțelege ca noi suntem în instanta de 12 ani cu diverse firme. Vremea când eram fără experienta și cu juriști slabi a trecut.
Acum știm ce sa facem gratie "antrenamentului" pe care l-am avut.
Problema aici este ca de fapt Alstom este pe locul 2. daca câștigă va da in judecat Webuild ca nu au șapcă și tot asa. Deci nu este pe locul 1 și noi l-am descalificat sa-l punem pe la pe locul 2. NU, EL VREA ASTA.
De asta ne-am făcut tranșee ca in Ucraina. Pentru ca Alstom vrea din nou sa câștige ca acte false. Alstom care nici azi nu a terminat contractul 614.

Xenos

Poate gandesc eu naiv, dar eu as face ceva ca pe rutier, ca ministru al transporturilor as chema constructorii si le-as spune babaeti, da, contestati cat vreti, dar vedeti ca banii se duc si timpul trece. Nu e  mai bine sa facem mai multe lucrari pe mai multi bani si sa castige si tara, sa castigati si voi?

motorzbh

Ba da. Dar în realitate au fost dați oameni din CFR afara ca au încercat sa sa se opună anumitor manevre ilegale gen Simeria Vintu. Si acum se incearca darea contractului lui Alstom care este pe locul 2.




Xenos

https://clubferoviar.ro/loturile-3-si-4-din-calea-ferata-caransebes-timisoara-arad/

O răsturnare de situație s-a produs marți pe loturile 3 și 4 din calea ferată Caransebeș-Timișoara-Arad, pentru care Compania Națională de Căi Ferate CFR SA poate semna acum contractele cu constructorul.

La mijlocul lunii trecute, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor dăduse dreptate companiilor asociate Alstom și Arcada la aceste două licitații, după cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar. Este vorba de loturile 3 și 4 din proiectul Caransebeș-Arad, și anume Timișoara Est-Ronaț și Ronaț-Arad.

Marți, Curtea de Apel București a răsturnat decizia CNSC. "Respinge excepţia lipsei calităţii procesuale active a petentei ARCADA COMPANY SA, invocată de intimatele COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE CFR SA şi ASOCIEREA WEBUILD SPA – PARTECIPAZIONI ITALIA SPA – SALCEF SPA TIMIŞOARA – ARAD LOT 4 prin WEBUILD SPA, ca neîntemeiată. Califică excepţia inadmisibilităţii motivelor suplimentare de respingere a ofertelor Asocierii RailWorks invocată de intimatele ALSTOM TRANSPORT SA şi ARCADA COMPANY SA, ca apărare de fond. Admite excepţia tardivităţii plângerii formulate de petenta COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE CFR SA, invocată de intimatele ALSTOM TRANSPORT SA şi ARCADA COMPANY SA. Respinge plângerea formulată de petenta COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE CFR SA, ca tardivă. Respinge plângerea formulată de petenta ARCADA COMPANY SA, ca nefondată. Admite plângerea formulată de petenta ASOCIEREA WEBUILD SPA – PARTECIPAZIONI ITALIA SPA – SALCEF SPA TIMIŞOARA – ARAD LOT 4 prin WEBUILD SPA. Modifică în parte Decizia Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor nr. 1952/C3/1911/2038/16.09.2022, în sensul că: Respinge contestaţiile formulate de contestatoarele ALSTOM TRANSPORT SA şi ARCADA COMPANY SA, în contradictoriu cu COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE CFR SA, ca neîntemeiate. Menţine rapoartele procedurii de atribuire nr. 17.A/400/29.07.2022 (lotul 1) şi nr. 17.A/1/502/08.08.2022 (lotul 2), în partea referitoare la respingerea ofertelor asocierii ALSTOM TRANSPORT SA şi ARCADA COMPANY SA şi comunicările acestor respingeri. Menţine măsura obligării entităţii contractante la clarificarea şi reevaluarea ofertei Asocierii WEBUILD SPA – PARTECIPAZIONI ITALIA SPA – SALCEF SPA TIMIŞOARA – ARAD LOT 4 prin WEBUILD SPA pentru lotul 2, precum şi la emiterea unui nou raport al procedurii de atribuire pentru lotul 2, dispusă de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, urmând ca după reevaluarea ofertei Asocierii WEBUILD SPA – PARTECIPAZIONI ITALIA SPA – SALCEF SPA TIMIŞOARA – ARAD LOT 4 prin WEBUILD SPA pentru lotul 2 să îi comunice acesteia rezultatul procedurii potrivit legislaţiei aplicabile. Admite cererea de intervenţie formulată de Asocierea WEBUILD SPA – PARTECIPAZIONI ITALIA SPA – SALCEF SPA TIMIŞOARA – ARAD LOT 4 prin WEBUILD SPA în ceea ce priveşte contestaţiile formulate de contestatoarele ALSTOM TRANSPORT SA şi ARCADA COMPANY SA. Menţine în rest decizia contestată. Definitivă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, astăzi 25.10.2022", se arată în decizia Curții de Apel București, așa cum apare ea pe portalul instanțelor de judecată din România.

Contractele pentru loturile 3 și 4 din calea ferată Caransebeș-Timișoara-Arad pot fi semnate cu Webuild
Pe cale de consecință, CNCF CFR SA poate semna contractele de proiectare și execuție pentru cele două loturi cu asocierea condusă de italienii de la Webuild.

Am citat din articol.

cristi5

Din cate inteleg lotul 3 nu se poate semna, daca citim cu atentie decizia CAB (ceea ce recunosc ca nu am facut)