Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Are cineva timp să facă o comparație a prețului și eventual a duratei cu licitațiile anterioare?

a.l.x

Licitația anulată :

Lot 1:
Valoarea estimata:
Intervalul intre:
 1.400.738.775,27  si 1.532.190.232,35 
 Moneda: RON


Lot 2:
Valoarea estimata:
Intervalul intre : 
1.142.560.591,80  si 1.249.783.478,21 
 Moneda: RON


Lot 3:
Valoarea estimata:
Intervalul intre:
 3.087.419.527,78  si 3.377.161.757,08  
Moneda: RON


Lot 4:
Valoarea estimata:
Intervalul intre: 
1.467.607.032,41  si 1.605.333.699,39  
Moneda: RON


Lot 5:
Valoarea estimata:
Intervalul intre: 
1.458.989.782,23  si 1.595.909.686,57  
Moneda: RON


Lot 6:
Valoarea totala estimata:
Intervalul intre :
1.331.527.894,38  si 1.456.485.037,62 
Moneda: RON


shift2rail

Ce fractie din Strehaia-C/sebes va ramane linie simpla dupa aceasta modernizare monstru de 4 mld eur Craiova-C/sebes?


Ionut

Prezentare oficială CFR în cadrul CM PT mai 2024, Timișoara.


Konter

PNRR-ul e cam ratat pe lotul 2 Lugoj-Timisoara. Si daca ar creste la 1% avans lunar tot ar ajunge la maxim 35% in decembrie 2027.

"Constructorul care lucrează pe acest lot este FCC Construccion S.A. (Spania). Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat la data de 28 decembrie 2022.
Termenul de execuție este de șase luni proiectare plus 36 de luni execuție, iar cel de finalizare – 28 iunie 2026. Valoarea contractului (fără TVA) este de 1.916.221.849,14 lei, echivalentul a 385 de milioane de euro.

Potrivit ultimei monitorizări realizate de CNCF CFR SA, la nivelul lunii aprilie stadiul fizic al lucrărilor era de 3%, cu un avans de 0,5 puncte procentuale față de luna anterioară
Printre cele mai importante lucrări, ce se execută la ora actuală, sunt lucrările de desfrișare a vegetației și de amenajare a drumurilor tehnologice, lucrările la culeea 1, culeea 2 și pila 1, de la podul de peste râul Timiș, km 523+955 proiectat, lucrările de defrișare la podul de peste râul Bega, km 537+305, lucrările de demontare a suprastructurii din stații, precum și construcții civile în stațiile CF Lugoj și Topolovăț"
Sursa

TibiV

O filmare din 29 aprilie de la SRCF Timisoara: Lotul 2 Lugoj -Timisoara Est


"Primul șantier de pe tronsonul Caransebeș - Timișoara - Arad este deschis la ora actuală pe LOTUL 2 LUGOJ - TIMIȘOARA EST, care are în prezent o lungime totală de 54,13 km de linie simplă, iar la finalul lucrărilor de modernizare, prin dublarea căii ferate pe întrega distanță, tronsonul LUGOJ – TIMIȘOARA EST va avea o lungime totală de linie simplă desfășurată de circa 108 km!
🚧 La ora actuală sunt în derulare lucrările de desfrișare a vegetației și de amenajare a drumurilor tehnologice, în stațiile Topolovățu Mare, Recaș, Lugoj și Remetea Mare se demontează firul de contact și cadrul șină-traverse pe anumite linii, fără implicații în circulația trenurilor, se execută fundații pentru peroane, iar la podul peste Timiș, lucrările sunt în derulare în zona pilei nr. 1.
ℹ️ Tronsonul de cale ferată Caransebeș - Timișoara - Arad (162,19 km) va fi modernizat în cadrul celor 4 loturi delimitate geografic, la ora actuală fiind emise autorizații de construire (etapa I) pentru LOTURILE 2,3, și 4:
▶Lotul 1 Caransebeș - Lugoj (39,56 km) - 1,34 MLD lei, fără TVA - etapa de proiectare
▶Lotul 2 Lugoj - Timișoara Est (54,13 km) - 1,91 MLD lei, fără TVA (proiectare și execuție)
▶Lotul 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj (13,86 km) - 1,44 MLD lei, fără TVA (proiectare și execuție)
▶Lotul 4 Ronaț Triaj - Arad (54,86 km) - 2,18 MLD lei, fără TVA (proiectare și execuție)
"

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

a.l.x

CN1069899

LOT1:Proiectare și Execuție a lucrărilor aferente obiectivului de investiții Reabilitarea liniei feroviare Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean - LOT 4 CAP X DROBETA TURNU SEVERIN – CAP X BĂILE HERCULANE, KM 362+632 - KM 404+250

Lungime: 41,618 km

12 luni proiectare • 60 luni execuție de lucrӑri

Valoarea estimata:
Intervalul intre : 2.440.603.512,56  si 2.905.812.389,77  Moneda: RON



LOT2: Proiectare și Execuție a lucrărilor aferente obiectivului de investiții Reabilitarea liniei feroviare Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean - LOT 5: CAP X BAILE HERCULANE - CAP X PO NOU POARTA, KM 404+250 - KM 436+887

Lungime: 32,637 km

12 luni proiectare • 48 luni execuție de lucrӑri

 Valoarea estimata:
Intervalul intre : 2.433.707.400,51  si 2.897.676.449,08  Moneda: RON


Data de deschidere a ofertelor:
29.07.2024 15:00 pentru toate loturile

Cetatean

Data de deschider 29.07,deci vreo 45 de zile pentru documente la niste proiecte de 500-600 milioane de euro. Just! A,si pentru desemnare castigatori? Dupa vacanta dw vara,nu? 6 luni? 1 an

Lehamite!!!!

traveler


District EA

Înainte de modernizare lot 4 Arad  - Ronaț Triaj - 24 iunie 2024




Powered by API/PUM imgur uploader

chicago

asta era in dec2022 (1h35). din ce zicea frunzaverde era si mai bine in 2021
Quote from: chicago on December 23, 2022, 03:06:21 PMParcurs Timișoara Nord-Arad pre-modernizare PNRR. Variația vitezei și Vmax actuale
Tren R 2611. Duratā: 1h 35 min. Distanță 57km
Opriri: Ronaț Triaj h, Ronaț Triaj Gr. D, Sânandrei, Băile Calacea, Orțișoara, Vinga, Șag Hm, Valea Viilor Hm, Aradu Nou, Arad.

Traseu TM-AR

Powered by API/PUM imgur uploader

Am să revin și cu trenul direct fără opriri între cele două orașe.
Quote from: frunzaverde on December 23, 2022, 04:36:00 PM@chicago - nu e relevant, au redus incepand cu mersul curent VS pe Ronat - Aradu Nou la 70 km/h de la 100 km/h ca element premergator al santierului. Au gasit multiple defecte in linie la mijlocul lui 2021 si in loc sa schimbe cupoanele defecte, au redus viteza liniei pe toata distanta pentru ca "oricum trebuia limitata pentru santier".

flr.cola

Dupa ce se face un studiu de fezabilitate care indica mai multe variante posibile de traseu, viteza, parametri care este documentul in care vezi efectiv ce varianta a ales CFR-ul pentru implementare ?

Ma uit la acest document si vad ca sunt doua variante, una cu viteza constanta de 160 Km/h intre TM si AR iar cealalta cu viteza de 130 pe unele portiuni pe la Sag. Cum imi dau seama ce a ales CFR pentru a se implementa?

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/Craiova-Arad/1.%20Timisoara-Arad%20%28CF218%29/Memoriu%20SF.pdf

Iar referitor la aceste studii, nu sunt ceva standard ? La acest studiu de fezabilitate intre TM si AR la pagina 13 se vede clar variantele propuse, viteza pe tronsoane, pe alte pagini e si o harta cu traseele, se specifica clar si pe inteles unde vor fi modificari si corectii de traseu, este mult mai pe inteles. Pentru tronsonul Craiova-Caransebes studiul e mult mai greu de citit, nu gasesti in el asa clar informatiile ce ma intereseaza, nu am gasit vitezele pe tronsoane dar mai caut. De ce nu sunt toate intr-un format standard indiferent de firma care le realizeaza?

Revenind la TM-ARAD, nu am regasit in studiu daca se dubleaza sau nu linia si intre Arad si Aradul Nou. Acolo scrie dublare pe toata lungimea, deci eu deduc ca da.

De la Aradu nou inspre gara mare din ARAD se va merge tot pe unde merge linia 310 si acum, adica prin stanga cartierului Micalaca cum te uiti pe Maps, sau se va merge pe langa Jumbo si Dedeman ? Ca vad ca se va face un racord care sa duca spre gara arad. Pana la urma vor muta pe aici toate trenurile de Timisoara sau care este scopul acelui racord ?



Vlad94

Legat de Aradu Nou-Arad, firul existent va rămâne cu linie simplă și între Aradu Nou și Vladimirescu se va construi un fir dublu cu un pod nou peste Mureș. Vezi aici:
https://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?zoom=14&lat=46.163&lng=21.3563
Firul vechi va rămâne pentru unele trenuri de călători, probabil regio (va fi stație la pasajul Micălaca) iar cel nou pentru marfă și probabil trenuri rapide, datorită vitezei sporite.


flr.cola

M-am uitat pe harta pro infrastructura dar nu reusesc sa imi dau seama daca se va moderniza si acest fir de pe traseul vechi care duce prin Micalaca.

De acolo de la Jumbo spre Glogovat de ce nu au facut 2 fire precum e de la Jumbo spre gara mare din Arad ? Nu era mai ok cu 2 fire pentru eventualele trenuri care vor merge de la Timisoara la Aradul Nou si mai apoi la Deva fara a mai trece si prin gara Arad ?

Astfel fiind doar un fir ma tem ca trenurile vor stationa la Aradul Nou pana cand va ajunge trenul care vine din sens opus dinspre Glogovat la Aradul nou si invers vor stationa la Glogovat pana ajunge trenul ce vine dinspre Aradul nou spre Glogovat.