[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skynick

Ce rol au panourile pe pod daca toata centura e fara panouri? Sa fie traversarea asta un pic mai urata.

danvoicu

Sau poate sa mai adaugam niste costuri inutile.
O sa fim pe strazi ca si in cosciugele noastre de beton numite blocuri se unde nu mai vedem decat alte blocuri.
Pentru ca acum astia dau autorizatie de constructie la "dezvoltator" (ce denumire paradoxala-el dace exact pe dos) si pe ultimul petic verde urban.
Astia chiar dezvolta SUFOCAREA NOASTRA TOTALA.

paulmare

Sunt blocuri in apropiere de centura, zona comerciala etc - asa e normativul antizgomot si e corect ce a facut strabag
Uitati-va de exemplu la filmarea de azi a lui raducu pe A3 la Tg Mures, cu panouri antizgomot montate spre silozuri de cereale, care sunt "activitate economica"
Cautati in urma pe cei care s-au plans de zgomot de trafic pe studii si proiecte de acum 15 ani, ei s-au mutat in casa noua cu "dezvoltator" stiind ca acolo a fost proiectata autostrada sau altceva, cu spaga la primarie ca n-o sa se faca nimic ca autostrada aia era in studiul Iptana din 1962, nu se va face vreodata, cand s-a facut pe studiul din 1970 toamna unde acolo era teren agricol si nu "cartier rezidential", cine plateste panourile care ar fi trebuit montate ??

rota

Pasajul Mogoșoaia



Sursa: DASH CAMERA RO

dargauda


shogom

La Domnesti s o fi intregit cercul?
Sau a mai ramas de pus 1 sfert?

BEV


danutzu_1069

#3937
@dargauda, o fi greu sa tii cont de ceeace a spus @TibiV???
O minima informatie despre video...
O data pentru localizare in timp, ce reprezinta....
Daca n-ai imaginatie, dai copy-paste la titlul de pe YT...
Idem si ptr @Rota...
(puteti sa dați cu dislike... nu ma impresioneaza... )

kola

#3938
Salutare colegi,
cateva poze de ieri dimineata de la pasajul Mogosoaia. S-a asfaltat giratoriul, s-au montat parapetele pe iesirile laterale pe partea dinspre Otopeni.











irirat

@shogom - cercul s-a intregit azi-noapte, e si o filmare pe FB de la CNAIR, daca ai FB poti sa o vezi la linkul de mai jos
"Noaptea trecută au fost montate 4 grinzi metalice la pasajul suprateran Domnești de pe DNCB km 52+200. Grinzile au o greutate de peste 25 de tone și o lungime de peste 20 m.
Circulația rutieră a fost dirijată de echipaje ale poliției. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat."
sursa: https://www.facebook.com/cnadnr/videos/407244241027437

vancouver

Nu s-a intregit nici un cerc. S-au montat tablierele peste DNCB in noaptea asta. Situatia de azi este exact cea care se vede in filmarea lui BEV, care este de azi, duminica, 26.09.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

carutasul

păi nici nu aveau cum să le pună pe toate într-o noapte (și de ce noaptea?). Dar le-au pus pe cele mai complicate, peste centură. Pe calea ferată sunt destule pauze ca să poată să le pună, iar la restul nu prea mai au limitări, mai mută traficul de pe o bretea pe alta. Parcă au mai dispărut și din stâlpii de electricitate, avem și ceva predale ( la astea nu știu cum procedează, se pun sub trafic sau mai trebuie oprit la cele peste centură?)  E totuși optimist ce se vede...

BEV

Imbucurator este ca desi era duminica erau muncitori, utilaje pe santier si se si lucra.

irirat

My bad, aveam impresia ca lipsesc doar 4 segmente, de aici am tras concluzia ca s-a întregit cercul.

jalemare

𝗔𝘂 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗱𝗲𝗽𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳𝗲𝗿𝘁𝗲𝗹𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘇𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝗱 𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶, 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗔𝟭 𝘀𝗶 𝗔𝟮
Pentru elaborarea proiectului privind identificarea măsurilor de sporire a siguranței traficului pe Centura Municipiului București, inclusiv îmbunătățirea unor intersecții de pe DN CB Sector II cuprins intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520) au fost depuse 2 oferte:
➡️ Asocierea SPC ELITE CONSULTING SRL - SPECIALIST SMART GROUP SRL
➡️ Asocierea SC GRAFIC TENDS SRL - SC SVL PROEC SRL
𝗦𝗲 𝘃𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮 𝗹𝗮𝗿𝗴𝗶𝗿𝗲𝗮 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗹𝗮 𝟰 𝗯𝗲𝗻𝘇𝗶, se vor realiza drumuri colectoare, pasaje/pasarele pietonale (suprateran/subteran), trotuare, parcări, stații autobuz, se vor reamenaja intersecții cu drumurile clasificate în vederea creșterii capacității de transport pe sectorul de Sud al Centurii Bucureștiului, panouri fonoabsorbante și orice alte lucrări ce pot fi implementate în vederea creșterii siguranței auto și pietonale.
Vor fi pasaje denivelate la intersecțiile:
➡️ Ieșirea din Popești Leordeni (pe șoseaua Leordeni) la intersecția cu Centura Bucureștiului
➡️ Între DJ301 A (Glina) și Centura Bucureștiului
➡️ Intersecția dintre Splaiul Independenței și Centura Bucureștiului
Proiectul are ca scop realizarea unui sector de drum omogen, în vederea dezvoltării infrastructurii de bază necesară cererii de transport în creștere, asigurând un grad ridicat de siguranță a traficului rutier, în perspectiva integrării viitoare a Centurii în structura bulevardelor Capitalei și 𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗰𝗼𝗻𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝗲𝗶𝗮, 𝗽𝗿𝗶𝗻 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗿𝗮𝗱𝗶𝗮𝗹𝗲, 𝗰𝘂 𝗔𝟬, precum și facilitarea accesului în zona orbitală a Municipiului București.
Conform prevederilor legale, Comisia de evaluare trebuie să finalizeze procesul în maximum 60 de zile.
𝗩𝗮 𝗿𝗲𝗮𝗺𝗶𝗻𝘁𝗲𝘀𝗰 𝗰𝗮 𝗶𝗲𝗿𝗶 𝗮𝘂 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗱𝗲𝗽𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳𝗲𝗿𝘁𝗲 𝘀𝗶 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝗲𝗶 𝗲𝘁𝗮𝗽𝗲 𝗱𝗲 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗮 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗡𝗼𝗿𝗱 𝗮 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝗶

Sursa: Facebook Irinel Ionel Scriosteanu