[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

pasa_andrei

Clip nou de la Domnesti. Probabil prima lucrare de pe centura dupa Mogosoaia care o sa fie gata in 2022.

Ritm ok de lucru. Avanseaza pe toate fronturile cu exceptia celor de la Electrica care nici pana acum nu au relocat retelele de joasa tensiune.



Enjoy!

carutasul

foarte repede au ridicat pilele lipsă... Văd că au și ei predale cu mustăți ca UMB, sper că au și fierari ca ei ( proporțional, firește, că e mult mai puțin de lucru :) )

pasa_andrei

Practic mai avem nevoie de fix 6 pile ( 3 spre A1 si 3 spre DN6) si gata cu pilele.

carutasul

da, și oricum au destul front de lucru, alea le mai pot face și la iarnă ... deși la cum se mișcă le termină repede. Parcă mai încet au mers cu predalele, dar poate au avut ceva limitări tehnologice... nu mă pricep. Chiar pare că sunt în grafic, dacă mai avem și o iarnă ca anul trecut poate avem și noi o bucurie, să ne încurce mai puțin dacă întârzie Aktor :)

voicul

Cred ca le fac mai repede. Nu au de ce sa astepte pana la iarna.
Oricum se misca foarte bine aceasta firma. Poate mai prinde contracte si prin alte parti.  :)

NGC

"Lucrari de remediere privind lucrarea: "Fluidizarea traficului pe DN 1 km 8+100 – km 17+100 si Centura rutiera a Municipiului Bucuresti in zona de nord: Obiect 5a – Reabilitarea si extinderea la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti pe sectorul cuprins intre DN1A – DN1; Obiect 6 -Continuarea centurii rutiere existente a Municipiului Bucuresti cu pasaj superior peste CF la Otopeni""

Quote from: NGC on January 28, 2021, 10:48:09 PM
Quote from: tom_sawyer on September 18, 2020, 04:25:08 PM
Anunt de participare simplificat: [SCN1075179]

Data publicare: 16.09.2020

Valoarea totala estimata: 14.033.465 lei

Au fost 5 ofertanti (EURO CONSTRUCT TRADING '98, STRABAG, DIMAR, VIAROM CONSTRUCT si asocierea KIRLIC GROUP + G&M ROAD BUILDING ENGINEERING), dar CNAIR a decis anularea procedurii pe motiv ca "ofertele prezentate nu pot fi comparate din cauza modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/ori financiare (...)". In realitate nu s-a ajuns in etapa de evaluare financiara.

VIAROM CONSTRUCT a contestat si acum CNSC a admis partial contestatia si a obligat CNAIR sa le reevalueze propunerea tehnica.

Acum este de vazut daca CNAIR va trage de timp si va face recurs la CAB. Sunt curios cum vor actiona acum odata cu venirea noului ministru la MT. ;)

Am vazut intamplator ca nu am mai trecut deznodamantul. S-a semnat pana la urma acum vreo 3 luni cu VIAROM CONSTRUCT. Oferta lor a fost de 11.903.337,19 RON fara TVA.

Sorinus

Ce pasaj e asta? Nu s-a facut acum 10 ani?

tom_sawyer

Quote from: NGC on August 14, 2021, 09:17:25 AM
Ieri a fost lansata licitatia [CN1033799] "Elaborare Studiu de Fezabilitate - Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existenta a Municipiului Bucuresti inclusiv îmbunătațirea unor intersecții de pe DN CB, Sector I cuprins intre A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+600)".

+

Anunt de participare: [CN1033835] Elaborare Studiu de Fezabilitate - Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existenta a Municipiului Bucuresti inclusiv îmbunătațirea unor intersecții de pe DN CB, Sector II cuprins intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520)

Claudiu T.

#3833
Quote from: lucian on August 23, 2021, 01:42:37 AM
Iluzie sau nu?

Am si eu o nelamurire (de incepator). Cum se fixeaza acei biscuiti? In sensul,ce ii tine sa nu faca burta si sa surpe tot peretele? In filmarile si pozele de la pasajul Mogosoaia am vazut niste bare de fier lungi (cu rosu in schita atasata) care pareau fixate de acei biscuiti de beton. Ele sunt sudate (cu albastru in schita) intre ele? sau cum?  Multumesc.





Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

paulmare

^ s-a mai discutat, aici e prospectul oficial https://www.maccaferri.com/ro/products/macres/
biscuitii prefabricati, sunt proiectati functie de lucrare, Macaferri Romania are un set de forme care le plimba cu tir-ul de colo colo la firme de prefabricate aproape de santier, benzile de armare vin din Italia

pasa_andrei

La Cernica nu s-a schimbat mare lucru fata de ultima vizita. E destul de clar ca este cel mai intarziat proiect de pe centura Bucuresti.



Enjoy!

Alexander

#3836
Din pacate cred ca asa va ramane inca mult timp de acum incolo.

Reasfaltarea partii de nord + iminenta inaugurare a pasajului Mogosoaia ma fac sa ma gandesc la solutii pentru fluidizare so...pentru aglomeratia de la DN1 si viitorul sens giratoriu de la Otopeni, imi permit sa revin cu solutia pe care o vad eu posibila pentru a rezolva urcarea pe DN1 dinspre A2 si coborarea de pe DN1 spre A1. Este vorba de niste rampe care sa urce paralel cu centura pana la nivelul pasajului si apoi sa vireze spre DN1. Am mazgalit niste poze in paint ca sa intelegeti mai bine despre ce e vorba. Cred ca loc este pentru crearea unor benzi de incadrare + ca ar rezolva situatia complicata care este acum. Ideal era un pasaj subteran pentru centura iar giratoriul de la otopeni sa fie deasupra intrucat s-a dovedit la Mogosoaia ca un simplu giratoriu la nivelul centurii nu este suficient.
Nu sunt de meserie asa ca intreb daca exista ceva limitari tehnice mai greu de prevazut (am luat in calcul panta, curba si inaltiea minima pentru calea ferata si nu par piedici de netrecut). O vad ca pe rampa pentru podul Basarab, cea de pe calea Grivitei, pe directia spre gara. Doar ca as face banda de incadrare mai lunga.










Powered by API/PUM imgur uploader

Deutschländer

Sunt zeci de puncte de ce nu o sa iese asta.
Dar daca vrei cel mai simplu punct: uite-te in ultima poza unde ai tras linia galbene si unde sunt cablurile de CFR.
Dar sunt multe probleme cu adaugat acolo o rampa. O sa fie mai ieftin si simplu daca faci un pasaj subteran (cel mai simplu asa cum s-a facut la Piata Presei) de la coborare de la DN1 sub CB.

Dar nici asta nu o sa intampla. Mai realist este sa asteptam pentru A0.

Razvan24

#3838
@Alexander

Va salut! Daca imi permiteti o sa vin cu niste contraargumente la ceea ce sustineti dvs.
Rampele desenate de dvs., din ce observ, implica doar sensul A2-A1, mai exact urcare pe Podul de pe DN1 dinspre A2 (asta am citit in text) si coborare pe sensul catre A1 (din poze), ceea ce ar rezolva in proprtie de 20% problemele. Va rog sa imi permiteti sa explic mai pe larg:
Traficul intens de la giratoriul Otopeni (pentru ca inteleg ca pe acela doriti sa-l rezolvati prin aceste rampe) apare in principal datorita: 1. celor care vin de pe DN1 pentru a intra pe centura catre A1 (rosu) si 2. tot celor de pe DN1 care vor sa intre in Otopeni prin Drumul Garii (albastru). Cu noul giratoiu traficul pe sensul A1-A2 va fi cat se poate de fluent. Atasez poza pentru a ma face inteles:


De ce doar acestea sunt problemele, si de ce nu e oportuna o rampa de urcare dinspre A2 pe podul Otopeni? Pentru ca exista urmatoarea varianta care poate fi folosita in prezent pentru a ajunge pe oricare dintre sensurile de pe DN1: (trebuie doar semnalizate mult mai bine decat in prezent)


Iar rampa de coborare de pe DN1 catre A1 din pozele atasate de dvs poate fi suplinita cu succes prin actualul traseu, cu intoarcere la giratoiu + ori solutia propusa de mine pe pagina trecuta, ori de urmatoarea, care este cea mai eficienta dar si ceva mai costisitoare:


Modelul podului de la Chitila, tot de pe DNCB. Prelungirea podului deja existent (hobanatul, verde) pe partea rampei de coborare catre A2 prin incarcarea sa cu balast (rosu) + 2 traverse (albastru) + rampa de coborare in continuare (rosu) + bretelele aferente, cu mentienerea giratoriului in forma actuala (nu in cea noua, ca n-are sens). Proiectul este identic cu cel de la Chitila (DN7xDNCB), unde podul peste CF s-a prelungit cu unul peste DN7.

Dinamica va fi aceeasi ca la DNCBxDN7: DNCB trece pe deasupra, sens giratoriu sub noul pod, 4 bretele ce deservesc sensul giratoriu.

Este un proiect absolut necesar avand in vedere dezvoltarea orasului Otopeni si lipsa infrastructurii de legare cu principalele drumuri din zona, DNCB si DN1. O alternativa este construirea unui pod pe DN1 (cu DN1 suprateran) in genul celui de la Mall Baneasa chiar la intrarea centrala din Otopeni de pe DN1, insa acolo sunt restrictionati de spatiu, si probabil e mult mai costisitor, insa discutia aceasta se incadreaza in alt topic, chiar daca ar elimina din fluxul de trafic din acest giratoriu.

Avand in vedere aparitia, in curand, a A0 nord, cred ca o sa incline mai degraba spre varianta unui pasaj supra-/subteran pe DN1 candva in viitor decat pe cea de prelungire a hobanatului (un hobanat gandit prost inca de la inceput, daca era pus in diagnoala mai mult (fata de CF) incat sa lase loc de bretele de intoarcere intre el si CF nu aveam discutia asta).


paulmare

La Mogosoaia - rampa dinspre Otopeni sunt gata cu 2 straturi de asfalt, dinspre Chitila mai au de turnat cam un sfert din grinda de coronament cu insertia prin care baga cablurile pentru stalpii de iluminat, dupa asta pot trece si acolo cu asfaltatul, la pod inca lucreaza la parapetele de margine, au tot niste lise prefabricate ca si cele de pe coronamentul parapetului care par ca sunt un fel de cofraj pierdut pentru 2 laturi, o sa arate bine cand va fi gata
Ieri si alaltaieri la ora 18 o echipa turna si mai mestereau la armat si cofrat in cel putin alte doua locuri, horror cum au frecat-o atata vreme cu o singura echipa pe ditamai pasajul, putea fi gata de mult