News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

voicul

O sa deschida luna viitoare la final si restul de timp o sa bea de fericirea ca au terminat mai repede.
Va fi printre putinele contracte terminainte inainte de termen.

punktnet

George Ariton, coordonator Departament Tehnic – Tirrena Scavi: "Intersecția cu A2 va fi reconfigurată"

George Ariton, coordonator Departament Tehnic – Tirrena Scavi, prezintă stadiul lucrărilor în zona Cernica, adăugând că în spatele său se execută riglele la elevațiile de pe rampa de coborâre spre A2.     
         
,,Aici, unde ne aflăm, la km 19 – 370, se realizează o girație supraterană în intersecția dintre Centura București și DJ 301. Urmează la km 21 o supratraversare a căii ferate unde se va executa dublarea pasajului și reabilitarea celui existent.

La km 20 avem de lărgit o casetă a digului Pantelimon 2. În cadrul lucrărilor de drum sunt prevăzute a se reamenaja nodul dintre Centura București și DN2 și refacerea intersecției de la DN3.

Intersecția cu A2 va fi reconfigurată. Avem undeva la 9 podețe de înlocuit și de extins. Pe partea de lucrări de consolidare avem ziduri de sprijin, pământuri armate la rampele pasajelor și, bineînțeles, o serie întreagă de utilități de relocat.

Aceste relocări de utilități nu sunt puține la număr. Plecând de la cele electrice, subteranre și aeriene, avem conducete de transport gaz, fibră optică, apă, canal etc. Contractul în sine trebuie să se desfășoare pe o perioadă de 15 luni. În momentul de față, după cum se poate observa ne aflăm în locul executării viitorului pasaj denivelat dintre DNC2 și DJ301.

Pe partea stângă au fost realizate elevațiile infrastructurilor până la nivel de rigle. Ce se vede cu armătură vor fi noduri de cadru pe viitoarea girație", explică George Ariton.

#cnair #devorbacudrumarii

Sursa : https://www.facebook.com/1555709434689130/posts/2888793594714034/
Just kidding.

voicul

Dupa ce vorbeste asta aici UMB e mic copil fata de ce face TS.
Totusi eu nu prea cred ca e un ritm prea alert prin zona. Poate putin mai bine fata de aproape 0 cum era inainte.

VladVulpe

Pe dn2-a2 este in continuare zero activitate, in video-interviu apar 1-2 utilaje la Cernica , in rest bate vantul!

laucirobert

Măcar să așteptăm noi mai mult și să fie așa cum zic ei. Reproiectarea însă a durat nepermis de mult (peste 1 an), nici TS și nici cnair nu au comunicat cum trebuie și au lăsat loc tuturor teoriilor posibile. Mobilizarea antreprenorului care este practic 0 plus istoricul nefast al acestui sector fac ca oamenii să fie extrem de circumspecți. Sperăm doar ca cnair să aibă pârghii și bici să îi pună la muncă pe TS. Altfel nu știu ce mai putem face în această privință. Ne-am agitat atâta cu acest sector și cred că merită să ne agităm până se va circula pe el.

vreausosele

#3815
Quote from: TVlad on August 19, 2021, 04:09:28 PM
Dar pe Mogosoaia - Otopeni ce cusur avea asfaltul? Eu nu imi amintesc sa fi fost intr-o stare proasta. De cind cu pandemia nu am mai trecut pe acolo decit o data cind am constatat ca incepusera lucrarile si nu am inteles ce rost au avut. Ma gindeam ca largesc si mai mult sau ca fac niste modificari mai importante.

Nu avea nimic semnificativ, circul frecvent pe partea asta de centura de ani de zile. Poate mai apareau cateva gropi din cand in cand, dar nimic semnificativ.
Ma gandeam ca daca tot voiau sa faca ceva, razuiau si apoi alt strat de uzura, dar nu am inteles rostul pt lucrari atat de complexe, tinand cont de cum arata restul centurii si drumurile din Romania in general, adica erau multe altele de facut inainte de asta.
Miroase a un contract dat asa ca sa mai lucreze niste firme, ca sa nu stea... Dar nu sunt vreun specialist si nu am alte informatii in afara de ce am vazut circuland pe centura.

AlexxC

Bai frate voi cititi ce scrieti?
S-a trezit unu din CNAIR intro zi sa sparga si sa refaca dncb-ul la Otopeni,asa de plictiseala si sa mai ia o spaga de la niste firme de constructii, ca nu ii ajung banii sa plece in concediu...
Daca noi nu avem expertiza necesara de a deduce motivul pentru care se intervine acolo asta nu inseamna ca e ceva putred la mijloc!!!
Daca nu aveti ceva util de impartasit, va rog nu mai irositi timpul celorlalti colegi de pe forum cu tot felul de ineptii si teorii ale conspiratiei.

lucian


hefaistos

Eu n-am văzut nimic strâmb. Probabil ca alții au ochiul mai fin ca mine.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

punktnet

Asa mi s-a parut si mie intr-o zi cand am stat acolo in coada :)
Daca e asa, nasolik... poate vazut de mai aproape nu e stramb.
Just kidding.

dumbravaandrei

mai apar probleme la compactare. La pasaul spre Sanpetru, pe DNVO1K (Centura Brasov) a fost o situatie similara, dupa 3 ani de la deschidere e tot acolo burta, traficul e ok. Solutia a fost ca se monitorizeaza situatia mai atent pe perioada de garantie. Atata tot.

paulmare

^ are burta, pe partea unde e depozitul Ikea din Mogosoaia e cel mai vizibil

stangabriel

Duminica pare ca s-a ajuns cu stratul de uzura dinspre Mogosoaia pana la Dn1, Otopeni.

De asemenea, breteaua noua de ocolire a giratoriului de la gara Otopeni era excavata in mare parte. Dar nu erau utilaje in zona.

stangabriel

https://economedia.ro/video-cum-arata-cel-mai-intarziat-santier-de-pe-centura-capitalei-modernizarea-centurii-intre-dn-2-si-autostrada-soarelui-si-pasajul-de-la-cernica-ar-fi-trebuit-terminata-luna-aceasta-de-ce-si-cu-ca.html

,,Aici au fost o serie de probleme cu relocarea utilităților, pentru că la faza de proiectare din 2012-2013 au fost identificate circa 60 de poziții de rețele care erau pe amplasamentul șantierului. După ce am predat șantierul constructorului și s-au făcut toate sondajele în teren, au fost identificate în total 270 de poziții de rețele care trebuie relocate sau protejate. Am avut surpriza de a constata că și în zonele în care deja se lucrase în perioada 2014-2015, unde Centura s-a lărgit deja la patru benzi (de exemplu, zona unității militare), utilitățile nu au fost relocate și s-a asfaltat peste cablurile care alimentează unitatea militară. Așadar, aici urmează o serie de relocări și refacerea graficului de execuție a lucrării, în conformitate cu situația din teren", spunea în aprilie 2021 pentru Jurnal de Ilfov, Ionel Scrioşteanu, secretar de Stat în Ministerul Transporturilor. Cu un asemenea progres redus pe şantier este greu de crezut că până la finalul anului viitor întreg proiectul poate fi terminat.

Sorinus

Cateva poze de ieri din zona Cernica (din mers):

















Powered by API/PUM imgur uploader