News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

DarkFranck

Știu traseul, de obicei îl foloseam la plecarea din București spre Constanța, dar nu l-am folosit încă de când s-a deschis nodul de la Brănești (înainte trebuia să intri pe A2 la Fundulea). Cred că o să-l încerc data viitoare, mulțumesc pentru sfat. 
Fluctuat Nec Mergitur

kitsune

Am postat pe un alt topic drumul meu de ieri, exact ocolirea bucății DN2-A2 pe DJ și nod Brănești:

Quote from: kitsune on August 26, 2021, 10:13:55 PM
Las asta aici până se prelucrează video:

Azi am ocolit ambuteiajul de pe DNCB, ieșind pe DN2 și luat pe DJ-uri (traseul din poza de mai jos), că era aglomerat și mi-era milă de jumătatea de tonă de gresie din portbagaj, am nevoie de ea întreagă. Am filmat drumul, dar nu cred că prezintă interes (pentru topicul ăsta) decât partea din Brănești până la A2. Nu mai pun nici statul la barieră, cca. 6 minute.
Nu luați în seamă miile de insecte de pe parbriz.




Powered by API/PUM imgur uploader



Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

punktnet

Mi-a zis un presupus angajat Tirenna că se lucrează mai mult decât intens la cele două traversări CF. Confirmă cineva asta? Eu de pe centură nu văd nimic...
Just kidding.

Sorinus

La podul peste M800 au curatat zona de langa acum ceva vreme, dar nu se vede daca foreaza sau fac ceva.

Cristi N

Acu 2 sau 3 saptamani se vedea activitate la baza pasajului DNCB peste M800. Din fuga masinii era vizibila o macara sau o foreza galbena.

lucian

Pasajul Mogosoaia(video)
,,Se lucrează în două ture, ziua și noaptea"
https://m.hotnews.ro/stire/25003027#.YSpkojY57fQ.facebook

Fred

Ei zic in vreo 2 locuri ca sunt la 60-65% progres si vor termina intr-o luna; asta inseamna ca ziaristii nu gandesc, ca de obicei.

hefaistos

Nu contează ce zic ziariștii.
"Avem un stadiu de aproximativ 95%", mai transmite Compania
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

voicul

60-65% e cam putin ... 95% e cam mult.
Important e ca suntem in grafic  :lol:

slartibartfast

Am trecut și eu azi (după câteva săptămâni) pe DNCB între DN2 și DN3 și am văzut într-adevăr o oarecare evoluție la pasajul peste M800. Mi se pare mie, sau dublarea pasajului se va face pe partea dinspre București? După direcția rigolelor executate de fostul constructor prin 2011 (wow, acum 10 ani), și chiar după ultimele excavări de pe DNCB din dreptul unității militare, mi se părea că extinderea urma să fie pe partea dinspre Constanța.

paulmare

95% la Mogosoaia cand sunt filmarile lui andrei_pasa foarte "explicite" si se vede ca inca toarna si armeaza si cofreaza, purtatorul de cuvant al cnair n-a facut la viata lui macar un gard, n-a renovat o garsoniera i-au facut-o mami si tati
Doar s-a angajat "purtator de cuvant"

Razvan24

In legatura cu sensul giratoriu dintre Mogosoaia si Otopeni (de langa SRI), alcatuit tot din balize de plastic (la fel de improvizat ca cel de la Otopeni), se prevede vreo modificare in contextul lucrarilor de reabilitare ale DNCB?

paulmare

Strabag a tras tare - au coronamentele si lisele pe toata lungimea, rampe +pod, maine cred ca incepem sa vedem stalpii de iluminat pe rampa dinspre chitila
Inspre Chitila au inceput sa reconfigureze bretelele, lucrau la fundatiile lor, excavasera si era pregatit balastul, cand ies la cota cred ca apare finisorul si inspre Chitila

Foarte bine si organizat s-au miscat in ultima vreme, pacat ca a trebuit Cutter sa sune vreun shefuletz sa le zica ca se fac de kkao cu steagurile lor cu teams work - care teams cand ai 4 oameni pe santier plus micromanagementul lor, ca sa isi dea seama ca au 2 rampe mari si 1 pod si ca au front de lucru pentru mai mult de 4 oameni 

cutter

Tu zici păcat, eu mă bucur că a mers și așa și că avem proiectul gata cu mai multe luni mai devreme decât ritmul lui "natural" și chiar și mai multe față de termenul contractual.

Am tras tare să se sincronizeze și cu lucrările făcute din garanția Alpine (poveste lungă, v-o spune NGC la gura sobei) adică înlocuire trei straturi de asfalt de către Viarom + trotuare etc și cu covoare asfaltice pe primii 2km (garanția Alpine și ce a ieșit din proces/expertiza judiciara e pentru hobanat - unitatea militară + 300m imediat după rampa Otopeni de la pasaj Mogoșoaia).

Și sincronizarea și cu giratoriul nou de la hobanat, ca pe cât posibil sa nu mutăm dopul. Acela se face in regie proprie.

Am gândit cât de cât integrat, pe cât se poate in câteva luni și cu pietre de moară vechi de ani de zile legate de gât.

Sper să iasă ceva bun și să mai scăpăm de un punct/zonă de coșmar.

miahi

^Sincronizarea lucrarilor adiacente e "pasare rara" in infrastructura romaneasca, toata lumea cred ca e de acord, felicitari pentru efortul depus.
Dar "pacat" tot ramane ca Strabag alesese sa "mobilizeze" 4 muncitori pentru asemenea lucrare importanta, indiferent de conditiile contractuale. 100% @paulmare are dreptate.