News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Alaltaieri noapte erau aprinse becurile pe partea spre Otopeni, pe pasaj. Se si lucra, la ora 22:30.

pasa_andrei

Au prins viteza pe final cei de la Strabag.



Se mentine termenul de 1.10.2021 pentru finalizare.

Enjoy!

DarkFranck

Multumim, pasa_andrei! +1 Va arăta bine la final. Mai sunt 5 săptămâni și o zi până la termenul de finalizare, nu mai am emoții că nu se termină la timp, văzând ritmul de lucru din ultima perioadă.
Fluctuat Nec Mergitur

TVlad

Multumim pentru filmare! Ca sa raspund la intrebarea din clip, parerea mea e ca ambuteiajul o sa se mute la giratoriile de la Dragomiresti. Acolo trebuie regindite cumva intersectiile. Prea se aduna toate intr-un loc: cale ferata, canale, apeducte, sosele si cine stie ce conducte misterioase de gaz sau altceva.

Puffyk

Ca umil reprezentant al navetistului de Dragomiresti Deal, va spun ca un mare plus ar fi daca giratoriul de la LukOil ar avea o demarcatie minima. Adica o linie continua dublata de una discontinua... Asta pentru ca blocajul se face din doua motive pentru cei care vin dinspre A1, si anume 1. Prima banda blocata in conditii de aglomeratie din cauza trecerii la nivel cu calea ferata de la intrarea in Chiajna si 2. Prioritate fata de cei care intorc in giratoriu pentru a merge tot spre Chiajna sau Chitila! Pentru ca unii conducatori auto nu stiu ca pierzi prioritatea cand schimbi banda in giratoriu, blocajul este iminent. Astfel, daca giratoriul ar fi prevazut cu o linie continua dublata de una discontinua(cea din dreapta), cei care fac giratia teoretic tin banda dinspre interior. Astfel, prima banda ar ramane(teoretic) libera.... Va fi din ce in ce mai rau, pentru ca localitatea Chiajna nu mai este doar a locuitorilor ei ci a devenit tranzit si pentru noul cartier. Iar in situatia in care numar saptamana si blocul, ne mai auzim dupa 15 septembrie, sa vedeti ce n-ati vazut!!!

DarkFranck

#3845
Păi eu stau lângă centură (aproape de pasaj Mogoșoaia) și nu folosesc aproape deloc centura în timpul săptămânii, doar în weekend. Când intru pe DN1 în București ocolesc pe Jandarmeriei ca să merg acasă, ajung mult mai repede decât pe centură.

Acum, după ce se termină pasajul Mogoșoaia, probabil că o să folosesc partea de nord a centurii mai des și în timpul săptămânii. Dar, așa cum se anticipează deja aici, și eu cred că dopul care e acum la Mogo se va muta la rondul de Dragomirești.

Marele avantaj al pasajului Mogoșoaia va fi mai ales pentru cei din Mogo/Buftea/Crevedia și pentru cei din București care merg înspre Mogo, se vor elimina coloanele mari de pe București-Târgoviște și din Mogoșoaia. Pentru cei în tranzit (A1-A2, de ex) nu cred că se va câștiga mult timp, că tot se vor bloca undeva rău de tot. 

Abia după ce se dă în folosință măcar A0 sud integral se va vedea o îmbunătățire reală. 
Fluctuat Nec Mergitur

Deutschländer

Din pacate nu cred ca exista nicio o solutia pentru nod Chiajna/Dragomiresti. Ori nu o sa schimba nimic, ori pretul o sa fie mult prea mare.
Singura solutie o sa fie in Chiajna. Solutia ieftina este o trecere peste CF care permita circulatia cu 50 km/h. Dar tot o sa vin trenurile din cand in cand.
Solutia adevarata este un pasaj peste CF...dar tot o sa fie scump si intrebarea ar fi: unde?
In nord n-ai cum, acolo nu mai intram in Giulesti-Sarb (unde o sa avem la un moment DX Targovieste) iar mai un sud doar prin intrarea in Apeductului, care n-are nicio capacitate.

Cred ca singura solutie este sa asteptam pentru intrarile intrarile de Centru in Giulesti si in Blvd. Timisoara. Si in 20 ani o sa avem si strapungerea minunata...

Si daca nu vad o solutia realista pentru acest nod, eu personal cred ca trafic ar fi mai fluit daca giratoriu ar fi direct la intrarea in Chiajna in loc de Rompetrol, asa cum este si la Dragomiresti.

irirat

#3847
^Soluția este de fapt străpungerea Ciurel-A1, care prevedea pasaj peste DNCB și calea ferata.
Nu cred ca CJ Ilfov, care administrează drumul județean, are în plan înlocuirea actualei treceri la nivel cu un pasaj.
LE: eu circul la actuala trecere la nivel cu 20-30km/h, dar sunt alți colegi de trafic mult mai precauți, cu 5km/h.

Razvan24

#3848
O solutie poate naiva sau pripita pentru Dragomiresti si Chiajna care ar elimina cele doua giratorii. Daca la altii se poate intr-un weekend, la noi se poate intr-o luna? Implica doua pasaje de genul acesta, bilateral fata de CF.

https://youtu.be/btOE0rcKDC0

Ar implica o trecere la nivel a DNCB cu CF pentru perioada lucrarilor. Si apoi realizat urmatorul proiect:


Spre N pe partea cu Dragomiresti nu este loc de bretea dublu sens. Nu cunosc topografia zonei referitor la canale, utilitati, doar ce observ din Maps.
Drumul catre Dragomiresti dublu-sens, s-a cropat screenshotul.

hefaistos

 :D :D
Solutia va veni de la sine cand va fi gata A0. Pana atunci durere si nervi.
Sa te tii daca termina Aktor lotul lui din sud si varsa tot traficul in drumul de Dragomiresti si de acolo, prin giratoriu, in DNCB.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Deutschländer

^ Sper ca nu sa fac acolo un nod provizoriu pana e gata lot 1 A0N, dar nici nu cred ca o sa fac asta. Nu prea ajuta fluxul de trafic de tranzit.


^^Imi place foarte mult idea, nici nu ar fi graba cu astefel de santier. Au o vara intreaga pentru acest santier, cand locomotivele prind foc si trenurile raman oricum blocate pe campuri.
Pacat ca nu o sa intampla...


pasa_andrei

Nimic nou pe DN2-A2, pe aceasta portiune a trecut un an si nu s-a schimbat nimic. Nici la Cernica nu se lucreaza, aceasta lucrare fiind aproape abandonata.

Asadar ramanem cu aceasta portiune critica pentru inca cel putin 2 ani in lucru.



Enjoy!

DarkFranck

#3853
Mi-e și greață să mai vorbesc de porțiunea aia. Luni m-am întors de la Constanța și am făcut un experiment, că nu mă grăbeam. Deși Waze-ul mă băga prin oraș, pe traseul pe care l-am mai făcut vara asta la revenirea dinspre Constanța (Pallady-Dristor-Iancului-Obor-Dorobanți-Arcul de Triumf-Jiului-Bucureștii Noi), am zis să o iau pe DNCB.

La intrare, pe traseul mai lung prin București (vreo 17 km) îmi dădea ora de sosire acasă 15:45. Pe centură am ajuns la 16:20, deci 35 min în plus, deși pe centură traseul era mai scurt. Și încă la Otopeni am urcat pe DN1 și am luat-o apoi pe Jandarmeriei, că centura era blocată spre Mogoșoaia. 

E un blestem porțiunea aia între DN2 și A2, nu se avansează deloc (luni am văzut vreo 3 utilaje și vreo 7-8 muncitori la lucru), anul ăsta s-a pierdut aproape complet ca lucrări.

LE: scuze, am corectat ora de sosire
Fluctuat Nec Mergitur

voicul

Ai grresit putin orele, dar se intelege ideea.

Pe viitor sa studiati acest traseu
Singura problema poate fi o bariera in Branesti, dar nu cred ca dureaza mult.