[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

paulmare

Cred că astăzi vedem asfalt pe rampa otopeni,  Strabag a adus ieri finisorul și  cilindrul

minisoferul

Din articolul de pe pagina precedenta :  "Șefii de la Drumuri spun că din toamnă vor deschide, însă, șantiere pentru astuparea gropilor de pe centură, inclusiv de pe cei 9 kilometri dintre Chiajna și Chitila, deschiși traficului în urmă cu 4 ani fără a fi 100% gata, după lucrări de modernizare. Cătălin Șomode - directorul Direcției Regionale Drumuri și Poduri București: Vom lucra doar în perioada de noapte. Ziua nu vom lucra pe centură mai ales că traficul este infernal."

Sa intelegem ca DRDP Bucuresti va face reparatiile si va asterne stratul de uzura in regie proprie ? Stim ca la licitatia pentru finalizarea lucrarilor nu a participat nimeni.

shogom

La Mogosoaia se asfalteaza rampa Otopeni.
Pe tablier s a instalat si o parte din bordurile-parapet.

alecu26

oare nu e posibila o deschidere prin 15 septembrie? Un pic inainte de a incepe scoala?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

DarkFranck

@alecu26 Ar fi bine, dar e aproape imposibil, graficul de lucrări și de restricții e deja făcut cu ținta de 1 octombrie:

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/restric%C8%9Bii-de-circula%C8%9Bie-%C3%AEntre-mogo%C8%99oaia-%C8%99i-otopeni

"Lucrările la partea carosabilă sunt sincronizate cu cele de la proiectul de execuție pentru ,,Pasaj Mogoșoaia pe Centura București, peste DN1A, astfel încât data definalizare va fi  01.10.2021".

Eu aș fi mulțumit și cu 1 octombrie, stau în zonă și ar fi finalul unui calvar. Din fericire am trecut azi pe lângă pasaj și se lucrează susținut, a început asfaltarea pe rampa Otopeni (n-am putut să fac poze).
Fluctuat Nec Mergitur

rota

^ VIDEO asfaltare 𝗔 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗮𝘀𝘁𝗲𝗿𝗻𝗲𝗿𝗲𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘀𝘁𝗿𝗮𝘁 𝗱𝗲 𝗮𝘀𝗳𝗮𝗹𝘁 𝗹𝗮 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗠𝗼𝗴𝗼𝘀𝗼𝗮𝗶𝗮, 𝗿𝗮𝗺𝗽𝗮 𝗱𝗶𝗻𝘀𝗽𝗿𝗲 𝗢𝘁𝗼𝗽𝗲𝗻𝗶

Sorinus

Mi se pare ca asfaltarea Mogosoaia-Otopeni merge bine, e cam gata pana aproape de pasajul DN1 (cred ca totusi doar pe sensul spre Otopeni), si pe ambele sensuri pana la primul giratoriu.
E si destul de curat lucrat...cat am apucat sa vad.
Pe Chitila-Mogosoaia, stratul de uzura nu mai are nici el multe zile, si la Rompetrol acolo , unde e un podet cred, s-a incretit bine de tot asfaltul, ar merge carpit macar.

TVlad

Dar pe Mogosoaia - Otopeni ce cusur avea asfaltul? Eu nu imi amintesc sa fi fost intr-o stare proasta. De cind cu pandemia nu am mai trecut pe acolo decit o data cind am constatat ca incepusera lucrarile si nu am inteles ce rost au avut. Ma gindeam ca largesc si mai mult sau ca fac niste modificari mai importante.

paulmare

Nu au cum pana la sfarsitul vacantei scolare, se vede in filmarea de pe facebook ce mai e de turnat la pod, si ce nu apare in filmare spre Chitila - de turnat coronamentul pe jumatate de lungime, placa de racordare la care parea ca mesteresc ieri, lisele pe jumatate de lungime, instalatia electrica si stalpi care sunt doar spre otopeni
Pacat ca au lalait-o atata cu 6 oameni pe santier plus micromanagerul lor
si 1 octombrie e foarte "strans"

shogom

@tVlad nu arata prea bine asfaltul. La iarna sigur s ar fi facut praf si ar fi aparut discutii" de ce n au asfaltat vara  in perioada concediilor".

Razvan24

Va salut cu respect!
In urma cu cateva pagini se dezbatea subiectul noului giratoriu de la Otopeni.
Solutia aleasa este buna, asa cum mentionau mai multe persoane, insa as vrea sa afisez si o solutie la care ma gandesc de ani (stau in zona si mereu m-au incurcat coloanele de aici):
- Inlocuirea giratoriului cu o intoarcere tip U pentru cei care vin dinspre directia A1-A3, cu doua bretele independente de intoarcerea U pentru traficul "inainte" (precum cea din actualul proiect).
- Realizarea unei benzi de intoarcere pe sub podul hobanat din directia A3 pentru cei care vor sa mearga inapoi catre A3, la care sa aiba acces cei de pe directia A3-A1 si cei care ies de pe Drumul Garii, care merg catre A3. Astfel se acopera necesitatea virajului la stanga de pe Drumul Garii si a intoarcerii de pe directia A3-A1, sustinute de actualul giratoriu.
- Intoarcerea U va realiza componenta intoarcerii catre A1 a celor care vin de pe DN1 (directia A1-A3).
- Intrarea de pe A1-A3 pe Drumul Garii restrictionata (se poate realiza pe DN1 sau prin intoarcere la urmatorul giratoriu.
In felul acesta se pot realiza doua bretele independente de intoarcerea U (giratoriul actual) pe ambele directii, ceea ce va conduce la disparitia aglomeratiei A3-A1 de pana in sens, impreuna cu ceea ce va rezolva actualul proiect.

Am expus ideea din dorinta de a fi combatuta, asa ca orice critica e bime venita :D, si scuzati-mi limbajul atehnic.


Referitor la reabilitarea portiunii Mogosoaia-Otopeni, mai exact zona in care s-au frezat 25 cm, s-a refacut baza deoarece existau surpari sub sosea (exp. in fata la Midocar nord s-au bagat cativa m3 de beton intr-un spatiu gol, si inca se poate vedea surparea asfaltului de pe partea nereabilitata). De asemenea am inteles ca s-au constatat vicii de constructie ale soselei de catre fostul constructor. In orice caz, Valrom s-a miscat foarte bine.

Numai bine!

hefaistos

E foarte bine ca tot mai multi sa vina cu idei pentru imbunatatirea traficului.
Din pacate propunerea ta e tardiva. Modernizarea nodului este proiectata si in executie. Daca solutia aleasa acum se va dovedi ineficienta, peste 2-3 ani se va putea relua discutia, moment in care vei putea reveni cu propunerea.
Eu inteleg ca propui un fel de sens giratoriu alungit din care jumatate sa fie pe sub pasaj, dar cel mai bine ar fi daca ai schita un pic propunerea in Paint pe o captura de harta in Google Maps. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Razvan24

#3807
Solutii sunt multiple insa intreaga zona a fost conceputa gresit, luand in considerare traficul de "acum" (de acum 10 ani cand s-a largit centura) si nu pentru viitor...
Stiu ca este tardiv, insa nu am stiut nici de reabilitarea ce tocmai a inceput, nici nu stiu daca se pot propune undeva oficial "idei" spre dezbatere. Acum ca pot face asta pe un forum cu oameni care se pricep este un pas in fata pt mine :D

Edit pentru a evita un nou post pentru o tema ipotetica.
Asa am gandit eu intersectia aceasta. Intregul U mutat catre calea ferata pentru ca "bucla" sa fie spatioasa astfel incat sa permita intoarcerea tirurilor. Sageata cu albastru indica intaorcerea pe sub hobanat, care nu e cuprinsa in imagine pentru ca am focusat pe giratoriu. Deci da, per total un giratoriu alungit atipic, asa cum spune hefaistos.


DarkFranck

#3808






Powered by API/PUM imgur uploader

Strabag a băgat viteză la pasajul Mogoșoaia, iar la reasfaltarea între Mogoșoaia și Otopeni Viarom a avansat bine, mai e de așternut ultimul strat pe o bandă (pe care se bagă toți bizonii să circule ca să taie coloana, poliție inexistentă).
Fluctuat Nec Mergitur

Sorinus

Nu imi imaginez ce-or sa mai faca in 5 luni la Mogosoaia, daca deja sunt la asfalt.