[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

miahi

Maristar a lucrat la podurile dunarene, iar ceilalti sunt in asociere poate doar cu numele.

danutzu_1069

Maristar are multe proiecte mici, finalizate, in general reabilitari / consolidari. Eu zic ca lucreaza bine.
Au avut ceva consolidatlri pe DN7, Dealu Negru, care au inclus si reasfaltale. Nici nu se simte trecerea de la vechi la nou.

VladVulpe

Maristar a avut si podul in arc de la Dambovicioara de pe Dn73 , lucrare destul de complexa pe care au terminato relativ rapid . Poate de data asta este cu noroc si scapam de blestemul Dncb dn2-a2

GIV

care este procedura? tirrena a depus un proiect tehnic la cnair. nu i se poate preda proiectul noii asocieri,iar perioada de proiectare sa fie mai mica in care sa se determine doar ce mai e de facut? desi cred ca si asta se poate determina din plati sau din ceea ce certifica supervizorul, nu??

Konter

@miahi cand sunt doar cu numele, de obicei sunt terti. Aici sunt asociati, deci or sa faca proiectare si/sau executie. Daca au facut autostrazi probabil DNCB nu-i vreo incercare https://www.patstroy.com/en

panzer

Desemnat castigatorul. Urmeaza contestatii... rabdare. Apoi semnat contract, apoi a 4a perioada de "proiectare"... unde va grabiti?

Sorinus

Da, daca totul merge struna, va fi gata in 3-4 ani (teoretic dupa A0 in zona). Macar am avea un orizont de speranta.

Costi

#6202
@Sorinus
    Nu se foloseste cuvantul "struna" in aceeasi propozitie sau fraza in care gasim cuvinte ca: autostrada, drum national, lucrare infrastructura, etc. Nu suna "romaneste".

vancouver

prin targ s-a auzit cuvantul "contestatii".
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

panzer

Merci. Eu unul ma asteptam. Nu e DNCB Centura Timisoarei.

N-ai auzi prin targ ceva de Rizzani? Orice. Ca linistea asta...  >:(

vancouver

Nimic. Se profileaza a fi urmasi demni ai Tirrena Scavi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

Am vazut ceva ce ar putea fi interpretat ca defrisare in padurea de la Magurele.  Si am mai vazut cateva masini pe langa Jilava care pareau sa faca ceva lucrari de tip utilitati.  Dar tind sa cred ca nu era ceva direct Rizzani ci mai degraba (sub)contractori.

GIV

#6208
@TibiV aveai sperante?

LE
Quote from: GIV on April 19, 2024, 06:28:44 PMam zis sa mi incerc si eu norocul dar nu am obtinut mare lucru...



i-as mai intreba tot pe 544 daca e gata ac :lol:  :troll:

carutasul

or fi tot Vertatel cu pregătirea. Nu am mai fost așa de des pe centură că am avut și vacanță și de când cu A0 waze mă trimitea mai degrabă prin oraș (presupun că de când a început școala mă trimite iar pe centură, vedem) dar parcă nu prea i-am mai văzut pe tronsonul Bragadiru-A1 deci s-or fi mutat acolo.