[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

da, cam asta propuneam și eu în esență, rezolvat mai întâi la intersecții și apoi în măsura în care se poate în ordinea mărimii traficului făcute lărgiri. Dă-o 'ncolo, că de la A1 la Domnești nu e nici un obstacol, cu unitățile militare dacă chiar vrei se rezolvă și în rest e liber, o faci și cu firme "de cartier". Și de fapt până la Bragadiru tot la fel, drum drept, acolo e un pic de deranj cu intersecția și trebuie o firmă mai serioasă, dar până acolo nu e nimic-nimic, acum de când a lucrat Vertatel cred că s-a rezolvat și cu utilitățile. Nu mai zic de lărgirea abandonată de la Cernica spre A2 unde ai și zone deja asfaltate...

hefaistos

Deja povestea cu DNCB ma lasa rece.
Era maxim utila acum 10 ani.
Acum contează mult mai puțin dacă va fi gata în 3, în 5 sau in 25 de ani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Costi

#6182
    Pana nu se va circula pe cele 9 radiale, adica dupa 2030, cel mai devreme, pentru cei din Bucuresti si Ilfov, DNCB va conta mai mult decat A0, in drumurile zilnice. Si sa fiti convinsi ca si dupa.

Sorinus

Daca stai in Bucurestii Noi si vrei sa ajungi la Preciziei, poti sa o iei prin oras sau pe Centura. Daca toti o iau prin oras ca centura e de kko, bam, blocaj.

hefaistos

De contat va conta. Doar ca după ce se va muta traficul de tranzit pe A0, ambuteiajele cu durata de o ora vor deveni istorie. Chiar și în condițiile în care se circula acum. Eu mi-am mâncat ani la rand câte 2 ore/pe drum în aceste ambuteiaje.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panzer

@hefaistos pacat ca DNCB te lasa rece. Suntem si asa foarte putini carora le pasa de DNCB.

Studiul Egis de acum 7-8 ani dadea
- 70% trafic local pe DNCB.
- 30% tranzit. Tranzitul se va duce pe A0. Chiar si o parte din traficul de naveta o va lua pe A0 sa intre pe unde le e mai util.

Daca ar fi la fel si azi cu 70% din traficul actual, tot varza va fi DNCB. Si cum orice bucata de noua s-a umplut de centre logistice pe ambele parti, care deservesc orasul, cum crezi ca va arata in continuare DNCB-ul?

Incearca sa gasesti un centru logistic pe bucatile inca la nivel de 1x/sens?

danutzu_1069

Centrele logistice nu deservesc 100% orasul, "deservesc" traficul de tranzit. Sau mai bine zis, genereaza traficul de tranzit.

shift2rail

^ excelenta observatie, bucurestenii( cam acelasi numar) au mancat, au baut, s-au imbracat si s-au impreunat si inainte de existenta acestor centre logistice. Mai degraba deservesc tara, sau chiar regiunea Europei de Est.

panzer

Agree to disagree.

Mai intai nu sunt de acord cu afirmatia voastra: Centrul Mega Imgage de pe A3/DNCB Stefanesti, deserveste sigur doar Bucurestiul.
FanCurier/Sameday sunt cele zonale.

Marele centru al Emag este national, dar nu e pe DNCB.

Apoi de ce tranzitul pe DNCB ajuta pe cineva? Tranzitul nu trebuia sa o ia pe A0.

Ma rog discutii degeaba...

hefaistos

E cazul sa schimbați un pic viziunea. Drumurile nu sunt pentru drumuri. Dunt ca să servească economia. Iar centrele logistice sunt parte a economiei. Plătesc impozite, dau de lucru la oameni și  evident deservesc clienți.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

TibiV

Surprinzător, de data asta @hefaistos are 100% dreptate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Sigur ca da. Mai bine tanar si sanatos decat batran si bolnav. O platitudine. Ce legatura are cu discutia?

Si ce viziune sa imi schimb? Ca DNCB este si va ramane in continuare super importanta pentru aglomeratia asta de 3 mil de locuitori = Bucuresti + Ilfov? Chiar cu A0 full.
Ca e full de centre logistice NOI, construite in ultimii 4-5 ani, ca ciupercile dupa ploaie. Au inceput sa le alinieze si pe DN7. Pe A1 sunt pe ambele parti.

Si cu toate astea nu este nici macar o lopata pe DNCB? Sa il citez pe un celebru coleg al nostru! Iar pe altii ii lasa rece DNCB?

Gio

^Hefaistos Ce spui tu nu are sens, A0 preia traficul de tranzit dar traficul local se chinuie pe DNCB, e mare necesitate sa fie modernizata pe toata lungimea si largita la 2x2. Bine, ar fi fost necesar chiar 3x3 dar astea sunt vise.
De altfel, DNCBul este cel mai aglomerat drum din tara conform ultimului de recensamant de trafic iar aparitia lui A0 care preia o parte din traficu DNCBului se compenseaza cu traficu care acu alege sa strabata centrul Bucurestiului pentru ca DNCBul este in starea  in care este dar care s-ar muta pe DNCB daca ar fi largit/modernizat.

captiva

De pe Facebook, Cristian Pistol:

Am desemnat astăzi câștigătorul contractului pentru modernizarea sectorului Centurii #București cuprins între #DN2 și #A2!

Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD – PATSTROY VDH EAD are la dispoziție 451,16 milioane de lei (fără TVA) și 24 de luni  (6 luni perioada de #proiectare și 18 luni durata de #execuție) pentru a finaliza lucrările.

Contractul (finanțat prin Fonduri Europene Nerambursabile) prevede #lărgirea la 4 benzi a Centurii București (#DNCB) pe o lungime de aproximativ 11 km și construcția a 3 noi #pasaje:

- pasaj rutier peste #DJ301 la #Cernica (400 m),
- pasaj rutier peste calea ferată (#CF) #București - #Constanța (124 m),
- pasaj rutier peste calea ferată (#CF) #București - #Oltenița (105 m).

Lyvyoo

Ce se stie de firmele acestea?