News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

carutasul

Lărgirea până la Domnești nu văd de ce ar avea nevoie să aștepte după A0. Problema ar fi la Bragadiru și Măgurele dar dacă CNAIR e flexibilă ar putea să amâne porțiunea asta (că și așa nu par capabili să o facă) și să le ceară să lărgească până la Domnești, eventual în continuare, fără nodul de la Bragadiru. Constructorul nu prea e în măsură să refuze rugămintea beneficiarului că oricum e în plop, iar lucrarea asta, doar o șosea plată fără nimic, o pot face chiar și ei...
BTW, alaltăieri pentru că tronsonul de centură Bragadiru-Măgurele era foarte liber am realizat în ce hal de denivelat e; până acum dacă mergeam cu 50km/h nu am sesizat :)

naivu

Rizzani are pe contract și DNCB între Jilava și Bragadiru, care este deja dublată de A0. Acolo de ce nu lucrează!?

carutasul

păi na, acum nu știm de ce, spunem ce vedem. E clar că nu sunt chiar cea mai performantă firmă din zonă :) Dar și eu dacă ar fi să aleg între cioara din mână și vrabia de pe gard tot A1-Domnești aș alege. Cred că și după A0 deschis tot ăsta va fi cel mai aglomerat tronson pe sud...

oneLess

^^ Rizzani e ocupat. Are termen strâns. Trebuie să deschidă până în septembrie anul trecut la Craiova Centura de Sud a doua!


lone_wolf32

^
"institutii publice" foarte probabil unitatile militare... poate si primariile Bragadiru/Magurele!?
"in faza de proiectare" locuiesc in zona si nu am vazut nici un fel de activitate... banuiala mea e ca nici nu au inceput

BIGRED1984

de ce o fi DN6D acolo ..ma depaseste ,nici nu e tangent la DN6 ... probabil ca sa faca cnair investitii trebuia sa fie DN

lone_wolf32

^
Banuiesc ca o sa il combine cu largirea la strada Tudor Vladimirescu din Domnesti si ala va fi DN6D

cosminn

DNCB Cernica în ce stadiu mai este? Prin martie se relansase licitația.

naivu

Feelingul meu e că se așteaptă A0, că poate nu mai e nevoie și de DNCB. Lucrările au început și pe A0N3 și pe A0N4, ar putea fi gata pe final de 2025 sau măcar pe la jumătatea lui 2026.

danutzu_1069

Cum poti sa fi asa naiv sa crezi ca nu va mai fi nevoie de DNCB?
Traficul local pe unde va merge? Prin Bucuresti?

carutasul

noi știm că trebuie dar nu știm dacă știe și CNAIR :)
Ideea e că "în principiu" pe anumite tronsoane probabil ar face față și cu o bandă pe sens, capacitatea ar fi suficientă (după deschiderea A0)  însă din ce am văzut eu majoritatea blocajelor apar de la depozitele și firmele adiacente de unde ies mereu mașini care de multe ori virează stânga. Deci probabil că o abordare minimală ( dictată de constrângeri bugetare, nu e de dorit, dar la o adică) ar fi să rezolvi intersecțiile în sensul de a elimina conflictele și să pui linie dublă continuă în rest. în felul ăsta ai mai putea amâna lărgirea câțiva ani ( rezolvând intersecțiile permiți inclusiv întoarcerea pentru a nu-i mai lăsa pe cei menționati să facă stânga).
Însă ce am observat eu pe pielea proprie e că deschiderea de la Domnești a adus mult mai mult trafic din oraș pe centură (de pe Valea Oltului și străduțele dintre București și Bragadiru care s-au mai descongestionat), deci e de dorit să lărgim cât se poate de repede pentru a permite centurii să fie folosită pentru traficul între cartiere și ca șosea de acumulare pentru A0 care nu are prea multe noduri (ceea ce e bine) ; traficul către nodurile existente trebuie să se facă prin centură. Avantajul de a muta pe centură trafic din oraș e un câștig major, așa că lărgirea centurii e totuși cea mai bună variantă...

Sorinus

La ce MZA are DNCB, pe orice tronson, trebuie dublat. Și denivelat, intr-un fel sau altul, toate intersecțiile. În fapt, asta au început sa facă prin 2010, dar se mișcă îngrozitor de greu, mai ales cu dublările. În cca 14 ani s-a dublat, efectiv, doar Chitila-Afumati. Chitila-A1 e o gluma proasta, în stadiul în care e.

carutasul

ai uitat de tronsonul Jilava-Popești-Leordeni. Dar da, s-au blocat și nu prea mai par capabili să reia lucrările, deși astea sunt în mare parte lucrări mici care se pot face și de la buget . Bun, presupunem că MZA-ul va scădea la jumătate după deschiderea A0, dar cum ziceam, abia atunci centura va îndeplini rolul ei de ... centură, de a permite comutarea între cartiere... Eu bineînțeles vorbeam de o situație de criză, că după alegeri s-ar putea să fie mai dificil cu investițiile...

Sorinus

De asta tot cant eu ca proiecte de 10-15km pe DNCB sunt prea mult, s-au miscat mai  ok (nu cu mult dar na) la solutii punctuale.

Insa trebuie facut ceva ieri la giratoriul de la Otopeni, e o rusine ce se intampla acolo, cozile sunt kilometrice. si Culmea, ar fi si loc pana-n calea ferata sa faca o deviere si sa ingroape macar sensul A2->A1. Sau ca pe DN1 la Hornbach.

Apoi, terminat rusiea DN7-A1, apoi portiunea giratoriu nou-> Domnesti (incredibil ca nu a fost in contractul IBB).

Apoi, Splai cu DNCB. Astfaltat, marcat ca lumea, iluminat, semaforizat. In contextul A0, va tine cat de cat solutia.

Apoi, DNCB cu DN6 si DN5, implementat ce e in proiectul cu Rizzani, dupa ce se reziliaza, spart proiectul.

Apoi largit incremental, portiuni de cate 3 km, sa nu fie nici deranjul asa mare. Daca termina in 10 ani, e chiar ok (la cum s-au miscat pana acum). pe DN4-DN5, cred ca merge si un trei benzi alternativ.

De DN2-A2 nu mai zic nimic, nu mai e nimic de zis.