Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LefMarius

Mi-aș dori sa revin cu o filmare de pe spectaculosul DX12, cu podul peste Olt! Sa speram ca reușesc sa ajung pe acolo.... :) :(
Reprezint infrastructura! Alătura-te printr-un click!
https://bit.ly/3uQoizJ

vladioan_bv

Quote from: dr4qul4 on May 14, 2021, 10:40:16 PM
- 3 loturi pe DX 12
- 1 lot mamut pe A3 (adica 2 unite).
- 2 loturi pe A0
- DX Braila-Galati (1 lot practic) + Centura Galati (DN, dar tot un lot se pune)

Si mai au de inchis santierele de la Bacau si Radauti (care pb le va lua pana la sfarsitul anului pt ca vor lucra doar cu echipa ramasa la Bacau).

Pentru ca se tot vb de grinzi., ar trebui sa vedem cum stau cu proiectarea. Pe A0 (unde au 2 loturi) nu cred ca e gata nimic. Pe A3 au inceput deja sa foreze piloti si au AC pe 18km. Asadar au si PT (probabil complet).
Eu zic ca termina grinzile pentru lotul 3 (4 nu cred ca-i mai intereseaza) si apoi muta fabrica pe A3.
Dupa ce fac grinzile pt A3 vor muta fabrica la Bucuresti. Undeva pe la sfarsitul anului, sau chiar la inceputul anului viitor. Pana atunci au destule de facut (ridicat pile, relocat utilitati, ridicat terasamente).
La Galati vor cumpara local pentru ca oricum au nevoie de grinzi metalice (Podul peste Siret si pasajul peste DN si CF va fi lung). Tabla e ieftina la Galati. Aici vor trage cat mai mult de timp. Ii incurca teribil ca Astaldi nu s-a apucat de drumurile de legatura, asa ca, daca se grabesc, va fi concurenta pe mana de lucru. Conexiunea lipsa intre cele 2 proiecte de la Galati ii va ajuta sa traga de timp.

PS. Nu cred ca vor licita pe Ploiesti-Buzau. Mai degraba asteapta celelalte loturi.

Daca acestea sunt loturi in curs de constructie.. ce loturi au construit pana acum?

pasadia

Capatul nordic din Bucuresti - Ploiesti, plus bucatile de A1 Izvin - Giarmata si Ilia - Deva.

dr4qul4

Plus Gilau - Nadaselu

PS. La Radauti e doar centura la nivel de DN. Doar la Bacau e si Autostrada!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kumar

Spedition UMB, constructorul deţinut de familia Umbrărescu, a sărit de 1 mld. lei afaceri în 2020, de patru ori mai mult decât în 2019



♦ Creşterea de anul trecut propulsează compania Spedition UMB la vârful pieţei locale a constructorilor, unde liderul pe baza datelor din 2019, Astaldi, raportase afaceri de 985 mil. lei ♦ Familia Umbrărescu deţine şi Sa & Pe Construct cu afaceri de 556 mil. lei în 2020, faţă de 41 mil. lei în 2019.

Spedition UMB, una din com­paniile de construcţii deţinute de familia Umbrărescu din Bacău, şi-a majorat cifra de afaceri de aproape patru ori în 2020 faţă de anul precedent, depăşind astfel pragul de un miliard de lei, după cum arată datele disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Profitul a urcat şi el, de la 500.000 de lei în 2019 la peste 31,1 mil. lei anul trecut, dar numărul de angajaţi s-a menţinut sub 50, potrivit aceleiaşi surse.

Saltul făcut de Spedition UMB vine în contextul în care familia Umbrărescu şi-a adjudecat cele mai mari contracte de achiziţii publice încheiate de CNAIR (Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) în 2020. Proiectele au fost câştigate prin intermediul a două firme (Spedition UMB şi Sa & Pe Construct) şi cumulează o valoare de peste 1,66 mld. lei, potrivit unei analize a ZF. ,,Perla coroanei" este contractul pentru proiectarea şi execuţia autostrăzii Braşov - Târgu-Mureş - Cluj - Oradea, unde Spedition UMB este responsabilă de câteva tronsoane.

ZF


razvan96

Au aparut si situatiile financiare anuale ale Tehnostrade, compania cu care au contract de munca angajatii, si avem si cifra privind numarul mediu de salariati: 1600.

AlexxC


yetiman

La care profit te referi? Al UMB?
Nu uita ca e un grup de firme. Vezi rezultatele financiare ale Tehnostrade, de exemplu.

TEHNOSTRADE SRL
Indicatori din CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE    
Cifra de afaceri neta    936.262.491
VENITURI TOTALE    960.996.817
CHELTUIELI TOTALE    699.748.494
Profitul sau pierderea brut(a)    
-Profit    261.248.323
-Pierdere    0
Profitul sau pierderea net(a) a exercitiului financiar    
-Profit    259.344.928
-Pierdere    0
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

subway

Cresterea cifrei de afaceri e esentiala si de bun augur pentru ca le va permite sa abordeze lucrari de anvergura din ce in ce mai mare.

razvan96

Exact, banuiesc ca asta e si motivul pentru care are 3 firme, isi paseaza cifra de afaceri de la una la alta pentru a indeplini conditii de participare la licitatii mai mari.

subway

Nu sunt fan UMB, au facut si ei destule greseli si prostioare dar ma bucur pentru orice firma romaneasca ce reuseste sa se dezvolte.

razvan96

Pana la urma Astaldi isi pastreaza suprematia in piata, 1,18 miliarde cifra de afaceri in 2020.

alecu26

Profit de 25% pe hartie? declarat la fisc? Asta dupa toate optimizarile financiar/fiscal posibile? wow...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

Quote from: alecu26 on June 03, 2021, 12:25:28 PM
Va aparea o nou firma in schimb la licitatii. Bog'art. A preluat o mare parte din operatiunile Max Bogl in Romania si acum umbla dupa lucrari pentru a avea cat de cat experienta necesara pt participat la licitatii.

Constructorul Bog'Art investește 20 de milioane de euro într-un proiect rezidențial lângă Petrom City din nordul Bucureștiului

Bog'Art a încheiat 2020 cu afaceri în ușoară scădere față de 2019, cu 598 milioane de lei, față de 621 milioane de lei.

economica.net

Sper să poată face trecerea de la clădiri la șosele.

RaduG

UMB-ul închiriază la CNAIR, iarna, camionul de deszăpezire cu 300 lei ora sau 7200 lei pe zi, timp de minim 3 luni, cât e contractul de deszăpezire. Fie că merge, fie că stă. Astea erau cifrele pe E85 acum niște ani. 1500 EUR/zi, ori 90 de zile, 135.000 EUR/sezon. Do the math pentru toată flota folosită la deszăpezire.
Mai ales în condițiile în care în ultimele două ierni nu prea s-a deszăpezit, costurile au fost mai mult cu salariile. Eu estimez că suta aia de mii le-a rămas profit brut.
Nu-i mai plângeți atâta pe UMB, că se descurcă financiar. Oamenii au management profi, care știe exact cât să se întindă și cât să scaleze business-ul.