Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

Despre firma Condor Paduraru, cea despre care Recorder a facut reportajul cu retelele de apa din oltenia,  si lucreaza si pe DJ552 Craiova Cetate:

QuoteFamilia Păduraru din Olt a sărit de 100 mil. lei afaceri cu constructorul Condor Păduraru: Am avut un portofoliu foarte mare de lucrări. Prima parte a lui 2020 a avut însă o scădere de 30% faţă de 2019.
♦ Din proiectele din portofoliul companiei fac parte reabilitarea infrastructurii  de irigaţii din Borduşani, Ialomiţa, extinderea reţelelor de apă, asfaltarea unor străzi etc.
Compania de construcţii Con­dor Păduraru din Slatina, ju­deţul Olt, şi-a majorat anul trecut bu­sinessul cu 48%, depăşind astfel pra­gul de 100 de milioane de lei.
,,Anul 2019 a fost un an foarte bun din toate punc­tele de vedere. Am avut un portofoliu foarte mare de lucrări. Prima par­te a anului 2020 a avut însă o scădere de apro­xi­mativ 30% compa­rativ cu 2019", spun cei de la Con­dor Păduraru.
Compania este deţi­nu­tă de trei asociaţi, cu pa­che­te egale de acţiuni – Ion Păduraru, Sorin Alexan­dru Păduraru şi Cristian Pă­duraru.

https://www.zf.ro/business-construct/familia-paduraru-din-olt-a-sarit-de-100-mil-lei-afaceri-cu-19707447
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dumbravaandrei

#976
@MihaiD care ar fi ratiunea unui antreprenor de a face un stoc de produse scumpe (spre foarte scumpe, costa mult o grinda din aia, nu e 10EUR/buc) pentru un contract ipotetic, cu sanse egale de castig la loto pentru a se concretiza. Crezi ca dupa CraPi4 UMB-ului ii arde sa-si faca stoc de grinzi pentru A7, neavand vre-o asigurare ca acele grinzi vor fi consumate (adica ori contract atribuit cu OIL emis, ori contract cu cineva ca ii va cumpara grinzile in caz ca o sa castige licitatia pe vre-un sector de A7).


Inteleg entuziasmul cu UMB pe A7, dar... nebanuite sunt caile licitatiilor carpato-danubiano-pontice...

punktnet

La cate proiecte au in derulare, exista marea posibilitate de a nu participa deloc la aceste licitatii.
Sau poate vor lua in considerare o asociere cu una din marile firme italiene / austriece pentru a merge la sigur.
Just kidding.

subway

Scopul UMB pana acum a fost sa mearga singur ca sa nu imparta cu nimeni cascavalul.

hefaistos

Cred ca e chiar mai profund de atat. In Romanica, daca te asociezi risti sa-ti duci in carca asociatul. Si cum UMB (adica Umbrarescu) se misca dinamic si eficient, nu doreste sa aiba "remorca".
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

razvan96

O sa vedeti ca pe un proiect destul de mare fac parte dintr-o asociere. E adevarat ca e proiect de reabilitare, nu de construire de drum.

subway

Ramane sa vedem, ca nu decidem noi strategiile dlui Umbrarescu!
:)

MihaiD

^^^^^^ @dumbravaandrei informația că acolo se pregătește o platformă pentru grinzi nu am dat-o ca o părere, o am de la angajați ai UMB de acolo, care mi-au spus că la asta lucrează. Nu cunosc strategia UMB, cert e că se lucrează efectiv de dimineața până seara, ploaie, nu contează. Pot specula că UMB știe proiectele ce vor fi scoase în zonă și anticipează posibilitatea de a oferta pe un preț mai bun decât al concurenței + termen mai scurt de execuție. Referitor la problemele pe care le are Tirenna cu angajații, chiar sunt curios cum pe zona A7, mai ales în bazinul geografic de recrutare al UMB, vor găsi alte firme angajați.

tom_sawyer

Constructorul Tancrad din Galaţi a angajat aproape 200 de oameni în 2020. Afacerile au atins un record în istoria companiei - 434 mil. lei

Compania de construcţii Tancrad din Galaţi, deţinută de familia Stăncic, şi-a majorat cifra de afaceri cu 47% în 2020 faţă de anul precedent, ajungând la 434 de milioane de lei, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Profitul, de asemenea, a urcat la 10,3 milioane de lei - plus 49%, iar numărul de angajaţi a crescut cu 192, până la 974, arată aceeaşi sursă.

Cu cifra de afaceri de anul trecut, Tancrad a atins un nou record, depăşind borna din 2015, când înregistrase un rezultat de 374 de milioane de lei. Şi ca număr de angajaţi compania a atins un maxim, apropiindu-se vertiginos de pragul de 1.000 de oameni. De altfel, şi cu numărul de angajaţi din 2018 şi 2019, compania figura printre cei mai mari zece angajatori din construcţii.

ZF

vladioan_bv

pai avand in vedere mihai ca ai spus nu doar pt a7 e clar ca nu monteaza fabrica de grinzi pt a face un stoc de care  nu are nicio siguranta ca il va folosi pt autostrada..  probabil ca lucreaza pt comenzi externe.. si daca vor castiga ceva loturi pe a7 in zona bacau.. nu vor fi nevoiti sa aduca o fabrica de grinzi de prin tara

tom_sawyer

Se încadrează la industire, dar are legătură cu piața construcțiilor de la noi:

Grupul italian Beltrame anunță o investiție de 300 de milioane de euro într-o unitate construită de la zero în România. Va face acolo oţel-beton şi sârmă laminată.

Deocamdată nu a fost aleasă locația exactă, în prezent compania are în vedere mai multe variante.

În prezent, România importă aproape în totalitate cantitatea de oţel-beton necesară, în special din Turcia, iar investiția italiană ar putea schimba această stare de fapt.

Beltrame deţine în România combinatul siderurgic de la Călărăși, fostul Siderca. Compania are peste 270 de angajaţi şi exportă anual circa 180.000 tone de produse pe piaţa europeană.


digi24.ro

AlexxC

Sa nu uitam de celelalte proiecte din estul tarii: centura Galati , DX Braila-Galati , DX Buzau-Braila , DX Focsani-Braila.
E imposibil ca UMB sa nu prinda macar un lot pe undeva.

stangabriel

https://www.turnulsfatului.ro/2021/07/11/pe-urmele-a-21-000-de-camioane-din-autostrada-neterminata-cum-au-rdquo-lucrat-rdquo-inspectorii-sibieni-la-o-ancheta-ceruta-de-dna-183406


În urmă cu trei ani, Direcția Națională Anticorupție cerea inspectorilor Antifraudă Sibiu să verifice dacă sunt reale tranzacții de peste 48 de milioane de lei. Banii au fost facturați pentru livrarea de materiale de carieră și balastieră și închiriere de utilaje pentru șantierul lotului 3 al autostrăzii Orăștie – Sibiu. Acei 21 de km de autostradă deschiși în grabă circulației în 2014 și neterminați nici măcar în ziua de azi.

Era prin 2019 când pe adresa Direcției Generale Antifraudă Fiscală venea o solicitare din partea procurorilor anticorupție. Solicitarea viza efectuarea unor verificări pentru a se stabili corectitudinea modului în care s-au cheltuit fondurile europene pentru ridicarea lotului 3 al autostrăzii Sibiu – Orăștie. Este vorba de lotul de 21,11 km dintre Săliște și Cunța, deschis în grabă în noiembrie 2014, reînchis zece zile mai târziu din cauza unor fisuri și părăsit mai apoi de constructorii italieni de la Salini Impregilo. Respectivul tronson de autostradă, cu un terasament atât de bine construit încât vălurește asfaltul pe kilometri întregi, nu este finalizat nici în ziua de azi.

Potrivit informațiilor culese de Turnul Sfatului, cei de la DNA au în lucru un dosar în care verifică situații potrivit cărora, italienii ar fi plătit cantități mai mari de materiale de balastieră și carieră decât au și folosit pentru a construi infrastructura autostrăzii. Iar pentru cantitățile fictive, dar facturate și achitate, banii s-ar fi împărțit.

Sute de mii de tone
În mod concret, cei de la DNA au solicitat verificarea relațiilor contractuale dintre Salini Impregilo Spa Milano Sucursala Făget (constructorii autostrăzii) și Total NSA din Săliște, județul Sibiu, furnizori de materiale de carieră și balastieră și de utilaje de închiriat.

După cum arată documentele consultate de Turnul Sfatului, societatea Total NSA a vândut italienilor care au ridicat autostrada peste 839.000 de tone de materiale de carieră și balastieră în decurs de cinci ani (2012 – 2016). Adică echivalentul a aproximativ 21.000 de camioane încărcate cu maximul de 40 de tone de material. În bani, înseamnă 29 de milioane de lei, la care s-au adăugat alte 19,6 milioane de lei pentru prestarea altor servicii, în special chirii pentru utilaje.

Au atras atenția în această relație comercială inclusiv cantitățile facturate în cursul anului 2014, anul în care de fapt a fost deschisă circulația pe autostrada la care se lucra din 2011. În acel an 2014, cei de la Total NSA au facturat italienilor peste 481.000 de tone de materiale de carieră și balastieră, care să fie folosite pentru terasamente și stabilizări când tocmai în acel an lucrările se apropiau de final. Cele 12.000 de camioane din 2014 reprezintă mai bine de jumătate din cantitatea totală facturată de Total NSA către Saligni Impregilo Spa în cinci ani de relații contractuale.

tom_sawyer

Ungaria impune o taxă specială, de 90%, pentru a stăvili scumpirea materialelor de construcţii

Marii producători de nisip, pietriş şi ciment din Ungaria vor fi nevoiţi să plătească o taxă de 90% pe profiturile realizate din vânzările peste preţurile stabilite de către guvernul ţării, relatează Bloomberg.

Noua taxă este parte a eforturilor guvernului de a aduce sub control creşterea puternică a preţurilor materialelor de construcţii. Preţul cimentului, de exemplu, a crescut cu 16% în perioada mai-iunie, potrivit datelor Federaţiei Naţionale a Contractorilor Ungari din Construcţii.

Anterior publicării noilor măsuri, guvernul Ungariei ordonase raportarea obligatorie a exporturilor de materiale de construcţii consi­derate ,,strategice". Neres­pectarea obligaţiei de raportare poate duce la con­fiscarea materialelor de cons­truc­ţii şi amenzi.

În urma acestei măsuri, Mapei Kft., un producător de auxiliare pentru construcţii, a anunţat că îşi va reduce exporturile pentru a satisface nevoile interne, iar ulterior o altă companie a anunţat că se va concentra exclusiv pe piaţa maghiară, atenuând astfel problemele legate de aprovizionare şi creşterea preţurilor materiilor prime, scrie Porfolio.

Premierul Viktor Orban a anunţat că restricţionarea exporturilor unor materiale de construcţii va fi introdusă din toamnă, după ce măsura va fi fost aprobată de către autorităţile de la Bruxelles.

ZF

mirceaeliade

asta o sa creeze probleme si mai mari be A3 Biharia-Chibis daca sunt si mai putine surse de aprovizionare.  s-ar putea sa aftecteze si A11.  nu ar fi rau sa se duca Orban al nostru sa vorbeasca cu Orban al lor sa faca un angajament mutual de liber shimb.  oricum pare foarte impotriva regulilor UE ce face Orban al lor