Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

Quote from: dorum on August 26, 2020, 11:54:23 AM
astia-s tot Cipa cu hidroizolatia? sau alt S/T pe partea asta de hidro?
Din cate stiu subcontractorul italian Cipa SpA e specializat in lucrari subterane
Pagina de internet a firmei o gasesti aici
http://www.cipaspa.it/eng/default.asp
Seful de santier de la tunelul nostru e spaniol, dl ing Antonio dar toti ceilalti sunt italieni.

TibiV

Suntem in familie.
Romani, spanioli, italieni.
"Cu toții de la Râm ne tragem..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Nurol sunt ok. Am vb cu ceva muncitori turci care au lucrat pt ei. Alsim....mediocri cel mult. Si ce e mai grav nu realizeaza ca Romania nu e Turcia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

subway

Asa gandesc si eu si n-am repulsii viscerale nici pentru francezo-germano-austrieci atata vreme cat pun umarul la edificarea infrastructurii noastre.
Am oarece retineri fata de greco-turci datorate reminiscentelor lor balcano-fanariote...
Dar sunt extrem de precaut fata de ruso-chinezi, astia clar nu-si urmaresc decat interesele lor...

catalin_i

Orice companie își urmărește interesele sale. Inclusiv din România... ;)

carutasul

diferența e că o companie comercială își urmărește interesul comercial care de obicei coincide cu cel al beneficiarului; companiile chinezești urmăresc interesul statului chinez, uneori poate să nu conteze profitul. Desigur, de cele mai multe ori contează și la ei, dacă nu sunt alte interese la mijloc ( că nu suntem SUA), dar nu știi niciodată...  În plus, dacă Ciu are sarcină de partid să câștige licitația, o câștigă, chiar dacă iese în pierdere, că nu sunt banii lui :)

subway

Eu am plecat de la alt rationament, daca milioane de romani lucreaza in vest de ce nu ar lucra cativa vestici la noi?

vasile.silion

Nu înțeleg de ce Retter și Marcu nu se asociază și să coopteze încă 1, 2 companii și să liciteze ei un lot de infrastructură. Le e mai convenabil să rămână veșnic subcontractori?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

horatiu.cosma

Deci, UMB cu CraPi3&4, centura Galați, Nădășelu-Zimbor ajunge la contracte de 6,6 miliarde de lei pe rutier central. Cel mai aproape e Astaldi (împreună cu partenerii de asociere) cu 4,14 miliarde lei. Apoi, în zona 1,58 miliarde e Alsim Alarko și Aktor.

La facturi emise de constructori pe partea de investiții rutiere pe anul ăsta avem cam așa:

1. UMB: 650 de milioane lei
2. Astaldi: 222 milioane lei
3. Alsim Alarko: 163 milioane lei
4. Tirena Scavi: 110 milioane lei
5. Porr:  68 milioane lei
6. Trameco: 62 milioane lei
7. Aktor: 48 milioane lei
8. Pizzarotti: 43 milioane lei
9. Alpenside: 43 milioane lei
10. Itinera: 34 milioane lei

Noroc că au intrat niște avansuri grase la Alarko și la TS, altfel era în continuare UMB cât următorii din clasament la un loc. Așa e "doar" cât următorii 6 la un loc.

RobertN

^

Ce avans (avânt) a luat UMB.
Important e să se țină toți de treabă, în termene (și fără piedici birocratice), că ne trebuie drumuri bune ca aerul.

adiarc

avansurile intra usor...

apoi trebuie sa muncesti pt fiecare euro
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Eu zic că ajunge anul ăsta UMB la 1 miliard facturat. La Bacău au facturat până acum 485 de milioane din vreo 800, ar trebui să urmeze toamna asta niște facturi serioase că vor asfalta la greu și asfaltul e scump, minim 200 de milioane bagă doar pe Bacău.

danielCD

UMB se mai află în vreo licitație neatribuită încă?

horatiu.cosma


alex8