Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

subway

Hai sa vedem ce se mai intampla pe teren, azi despre membrana de hidroizolatie de 2mm grosime termosudata. Gaurile de sobolan ce se vad stanga-dreapta sunt pentru adapostirea personalului de revizie si intretinere, sa nu dea trenul peste ei. Membrana va ramane prinsa intre camasuiala primara exterioara torcretata ce are rol temporar si camasuiala secundara interioara de beton armat ce are rolul de structura de rezistenta definitiva (se vad mustatile lasate la banchina). Cheia succesului pentru astfel de membrane e sa fie perfect etanse, lucru ce se verifica de regula prin introducerea de aer comprimat in spatele ei si constatarea ca se mentine presiunea si nu exista scapari!
Banchina e chestia aia dreptunghiulara din care se va naste bolta.







Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

astia-s tot Cipa cu hidroizolatia? sau alt S/T pe partea asta de hidro?


anacronox

Doua de la mine proaspete de la Deva. Urmează azi sau mâine poze.noi. ca noutate au ridicat un turn de antene langa gara.

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cuculean


tom_sawyer

CFR a semnat contractul pentru SF modernizare Predeal -Brașov

Studiul de fezabilitate va dura 23 de luni (aproape doi ani) și a fost semnat cu asocierea condusă de firma Egis Franța.

Anunțul semnării contractului pentru realizarea SF a fost făcut joi la Brașov de către ministrul Transporturilor, Lucian Bode. ,,Am reușit, de asemenea și pe componenta de feroviar să închidem coridorul IV pan-European prin semnarea în data de 21.08.2020 a contractului pentru realizare SF, pentru ultimul segment lipsă, Predeal-Brașov în lungime de 27 de km", a spus el.

Totuși rămâne neclară soarta sectorului Apața  – Cața, pentru care nu a fost desemnat oficial un câștigător al lucrărilor de modernizare.

La SF Predeal – Brașov, Egis este asociată cu Italrom, Geostud, Protelco și Electric Rail project

https://clubferoviar.ro/cfr-a-semnat-contractul-pentru-sf-modernizare-predeal-brasov/

http://e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100155212

subway

Hai sa vedem si ce se intampla in vatra potcoavei tunelului:













Powered by API/PUM imgur uploader
In ultima imagine se vede schela celor cu membrana.

subway

Revenind un pic la hidroizolatia cu membrana, in Romania dupa stiinta mea mai exista o prima lucrare executata cu aceasta tehnologie, tunelul rutier Lacul Rosu pe dn12c, lucrare inceputa in 1991 de Tunele Brasov si terminata in 2005.
In strainatate lucrarea cea mai semnificativa hidroizolata in acest fel e faimosul St. Gottardo, acolo s-a ocupat SIKA de membrana, tunel elvetian, marfa elvetiana, contractori elvetieni!
Aici la Astaldi probabil e marfa italieneasca, posibil Mapei. Nu sunt sigur dar cam astea sunt obiceiurile...
:)

subway

Cofrajul pentru betonarea camasuielii interioare asteapta cuminte in blocstart in fata portalului...











Powered by API/PUM imgur uploader

Cetatean

Aceeași tehnologie s-a folosit și la tunelul CF de la Sighișoara. 'seful' de șantier pe partea de tunel este un spaniol, același ca și la Sighișoara.
Legat de materiale, nu știu proveniență, dar sigur Italia sau Spania.
La fel pentru podurile metalice peste Mureș, tot tablierul este din Italia sau Spania. Adus pe mare pana la Constanța.

traveler

Saptamana aceasta am filmat intreg subtronsonele 2a si 2b (Ilteu-Barzava si Barzava-Cicir (km614)), am mers patru zile diferite, a fost lung si cumplicat dar cred car rezultatul este ok  :)

Nu am cele mai bune drone nici un calculator suficient de puternic pentru a face cea mai buna editare, dar cred ca rezultatul este ok.... Teoretic, ar trebuie sa fi disponibil in 1440p (2,7k) cand procesare Youtube va fi gata.

Nu am pus foarte mult informatii in videoclipuri dar am pus capitole pe Youtube care ar trebuie sa fi vizibil in bara din player Youtube.


Am facut 4 videoclipuri : 2 pentru fiecare subtronsonele, mais specific un videoclip cu viteza normala (foarte lung dar se vede bene detaiile) si o varianta cu viteza x10.


-Lot 2a (km614 (Cicir) - Barzava) filmat din Barzava in sensul spre vest

Viteza x1



Viteza x10





-Lot 2b (Barzava - Ilteu) filmat din Ilteu in sensul spre vest

Viteza x1



Viteza x10


cristi5

Foarte fain, multumim mult! Nu ajungi si-n judetul vecin? Te ajuta API la cheltuieli!

traveler

Mersi! Poate in septembrie eu voi incerca dar e inca mai departe din Arad... dar acum am cumparat un incarcator de masina pentru bateriile mele de drone, atunci voi incerca sa filmez pana Ilia.

Da, mersi pentru cheltuieli, dar nu, ce am postat/voi posta este un fel de donatie indirecta :)

Knattspyrnufelag