Vagoane de călători

Started by Ionut, July 17, 2022, 02:13:06 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.

[CN1056061] ,,Servicii de modernizare vagon clasa a II-a seria 2076 și achizitie servicii de mentenanță vagon clasa a II-a modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagoane clasa a II a seria 2076 - 22 bucati;
- Servicii de mentenanță vagoane clasa a II a modernizate - 37.788.300 km

Nota: În stabilirea cantitatii serviciilor de mentenanţă a vagoanelor modernizate ce urmeaza a se achizitiona, exprimata in kilometri, s-au avut in vedere urmatoarele considerente:
- pentru fiecare vagon modernizat un parcurs mediu zilnic de 550 km/zi si o utilizare anuala de 347 zile/an, adică 190.850 km/an;
- număr vagoane modernizate la care se efectuează servicii de mentenanţă: 22 vagoane;
- durata efectuării mentenanţei la vagoanele modernizate: 9 ani pentru fiecare vagon, Rezultând un parcurs total estimat pentru 22 vagoane modernizate în 9 ani de 37.788.300 km.

Valoarea totala estimata: 35.151.105 euro


[CN1056062] ,,Servicii de modernizare vagon seria 2076 in vagon clasa aII-a cu dotari PMR, transport biciclete/schiuri și achizitie servicii de mentenanță vagon modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de Modernizare vagon clasa a II-a seria 2076 PMR - 20 bucati;
- Servicii de Mentenanţă vagon clasa a II- a seria 2076 PMR modernizat - 34.353.000 km

Nota: În stabilirea cantitatii serviciilor de mentenanţă a vagoanelor modernizate ce urmeaza a se achizitiona, exprimata in kilometri, s-au avut in vedere urmatoarele considerente:
- pentru fiecare vagon modernizat un parcurs mediu zilnic de 550 km/zi si o utilizare anuala de 347 zile/an, adică 190.850 km/an;
- număr vagoane modernizate la care se efectuează servicii de mentenanţă: 20 vagoane;
- durata efectuării mentenanţei la vagoanele modernizate: 9 ani pentru fiecare vagon, Rezultând un parcurs total estimat pentru 20 vagoane în 9 ani de 34.353.000 km.

Valoarea totala estimata: 31.955.550 euro


[CN1056170] ,,Servicii de modernizare vagon clasa I seria 1976 și achizitie servicii de mentenanță vagon clasa I modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagoane clasa I seria 1976- 30 bucati;
- Servicii de mentenanță vagoane clasa I modernizate - 51.529.500 km

Nota: În stabilirea cantitatii serviciilor de mentenanţă a vagoanelor modernizate ce urmeaza a se achizitiona, exprimata in kilometri, s-au avut in vedere urmatoarele considerente:
- pentru fiecare vagon modernizat un parcurs mediu zilnic de 550 km/zi si o utilizare anuala de 347 zile/an, adică 190.850 km/an;
- număr vagoane modernizate la care se efectuează servicii de mentenanţă: 30 vagoane;
- durata efectuării mentenanţei la vagoanele modernizate: 9 ani pentru fiecare vagon, Rezultând un parcurs total estimat pentru 30 vagoane modernizate în 9 ani de 51.529.500 km.

Valoarea totala estimata: 47.933.325 euro


[CN1056169] ,,Servicii de modernizare vagon bar-bistro seria 8976 și achizitie servicii de mentenanță vagon bar-bistro modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagoane bar-bistro seria 8976 - 10 bucati;
- Servicii de mentenanță vagoane bar-bistro modernizate - 17.176.500 km

Nota: În stabilirea cantitatii serviciilor de mentenanţă a vagoanelor modernizate ce urmeaza a se achizitiona, exprimata in kilometri, s-au avut in vedere urmatoarele considerente:
- pentru fiecare vagon modernizat un parcurs mediu zilnic de 550 km/zi si o utilizare anuala de 347 zile/an, adică 190.850 km/an;
- număr vagoane modernizate la care se efectuează servicii de mentenanţă: 10 vagoane;
- durata efectuării mentenanţei la vagoanele modernizate: 9 ani pentru fiecare vagon, Rezultând un parcurs total estimat pentru 22 vagoane modernizate în 9 ani de 17.176.500 km.

Valoarea totala estimata: 15.977.775 euro

40-0802-5

Vagoane modernizate cu cap acum 20 de ani, transformate in curand in gioarse low-cost pentru fraieri.  :(  >:(

Asa e cand faci caietul de sarcini (doar) pe criterii financiare. Moare hobby-ul asta in mine pe zi ce trece. Si e trist. :/

rio tinto

#32
Am avut plăcerea să circul în ultimele săptămâni mai mult cu MAV și CD. Soarta a făcut să prind, nu de puține ori, să circul cu niște vechituri (IC by all means) de te doare mintea... însă confortabile, totul funcțional, curate, în două cuvinte: întreținere de excepție. Ambii operatori au o grămadă de vagoane cu toalete cu pedala la wc!! și la chiuvetă, multe elemente a la anii 60-70. Dar, vopsit peste vechi, săpun din-acela detergent cu rotiță, șervețele pentru șters, curățenie ieșită din comun, capace de budă impecabile, apă caldă! Când a fost vorba de cușete și vagonu de dormit, host-ul intra regulat în toalete și curăța. Foarte plăcut impresionat. Așa da!

De exemplu, am găsit că vagonul prime al CFR 70-91 de pe Dacia este mult sub toate jerpeliturile pe care MAV le bagă de multe ori pe Corona (406) (mai ales vara, de când tot ce e nou intra pe Adria Express). Plus serviciile și perks on the train go a long way. Little treats, free breakfast, water and so on

oc7avian

Quote from: oc7avian on May 08, 2023, 12:11:15 PMAm prins un zvon că 2 vagoane 2190 au intrat în conversie în seria 2191 (cele 2 vagoane care nu sunt în lista de PNRR) și asta însemna că există deja o licitație semnată

Conversia 2190 -> 2191 e lotul 2 din contractul de RG al 2190 (licitat 07.2019, semnat 12.2019):
http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100066316

Zvonurile se confirmă și avem primul 21-91 non-PNRR în teste. Din păcate nicio imagine cu interiorul, să vedem scaunele folosite. Evident, panică pe forumurile de pasionați că s-au dat compartimente pentru "salonizare" :rofl: Eu, fericit dacă sunt și scaune ok, că e nasol să fii închis în cutiuțe cu necunoscuți, cu care te bați pe climă ori geamuri că e mai curat aerul de afară











Powered by API/PUM imgur uploader

MTR31

ˆ

Oare cu ce ocazie au aplicat schema asta noua "racnetul" anilor 2000? Le-o fi dor de epoca trenurilor multicolore? Ar fi mers macar noua schema inspirata railjet de pe dormitoarele renovate sau daca nu sa le faca pe toate express si gata. Poate compenseaza cu un interior mai decent decat ce a scos Grivita in ultima vreme.

neobluenet

Schema de vopsire este execrabila, rosul de pe usi este diferit de cel de sub geamuri, iar negrul este probabil antijeg. Dar vara intr-un vagon la care s-a stricat aerul conditionat (pentru ca nu a fost facuta mentenanta) va alunga si calatori existenti. Schema express era potrivita, chiar si cea inspirata din RailJet este reusita.

frunzaverde

Schema e iteratia curenta a schemei de fabrica Grivita, introdusa in 2003 cu 20-76. E inacceptabil ca fabricantii pot pune ce scheme vor ei pe vagoane - si absolut absurd ca contractele de orice fel sa nu implice vopsirea si brandingul CFR Calatori.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

oc7avian

Tare îmi e că CFR Călători vrea alt branding pentru IC... Tocmai când era pe drumul cel bun la uniformizare

frunzaverde

Pai nu prea or sa intre pe IC. E nevoie de ele pe Bucuresti / Baia Mare / Cluj - Viena, cele 50 de vagoane din seriile astea fiind singurele vagoane CFR cl. 2 care pot circula pe 15 kV. Si OeBB si MAV nu mai vor de ani de zile sa accepte 21-90 nemodernizate (si oricum toate sunt date la modernizare).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

rio tinto

salut, cum se numeste mai nou firma care gestioneaza vagoanele speciale de la CFR calatori? (tot Gevaro?) si acestia unde fac anunturile de angajare?

frunzaverde

Nu mai există nici o firmă separată. CFR Călători a preluat integral activitatea Gevaro și a integrat parcul în cel propriu acum 11 ani. Gevaro a fost dizolvata.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

oc7avian

Quote from: tom_sawyer on May 20, 2023, 07:58:11 PM[CN1055367] ,,Servicii de modernizare vagon clasa a II-a seria 2190 și achizitie servicii de mentenanță vagon clasa a II-a modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagon clasa a II-a seria 2190 - 27 bucati;
- Servicii de mentenanță vagon clasa a II-a modernizat - 46.376.550 km
Nota: În stabilirea cantitatii serviciilor de mentenanţă a vagoanelor modernizate ce urmeaza a se achizitiona, exprimata in kilometri, s-au avut in vedere urmatoarele considerente:
- pentru fiecare vagon modernizat un parcurs mediu zilnic de 550 km/zi si o utilizare anuala de 347 zile/an, adică 190.850 km/an;
- număr vagoane modernizate la care se efectuează servicii de mentenanţă: 27 vagoane;
- durata efectuării mentenanţei la vagoanele modernizate: 9 ani pentru fiecare vagon, Rezultând un parcurs total estimat pentru 27 vagoane modernizate în 9 ani de 46.376.550 km.

Valoarea totala estimata: 43.139.992 euro


[CN1055388] ,,Servicii de modernizare vagon de dormit și achiziție servicii de mentenanță vagon de dormit modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagon de dormit - 6 bucati;
- Servicii de Mentenanță vagon de dormit modernizat - 10.305.900 km
Nota: În stabilirea cantitatii serviciilor de mentenanţă a vagoanelor modernizate ce urmeaza a se achizitiona, exprimata in kilometri, s-au avut in vedere urmatoarele considerente:
- pentru fiecare vagon modernizat un parcurs mediu zilnic de 550 km/zi si o utilizare anuala de 347 zile/an, adică 190.850 km/an;
- număr vagoane modernizate la care se efectuează servicii de mentenanţă: 6 vagoane;
- durata efectuării mentenanţei la vagoanele modernizate: 9 ani pentru fiecare vagon, Rezultând un parcurs total estimat pentru 6 vagoane modernizate în 9 ani de 10.305.900 km.

Valoarea totala estimata: 9.586.665 euro

Conform SEAP, la ambele: ofertant unic ATELIERELE CFR GRIVITA

oc7avian

#42
Quote from: tom_sawyer on May 20, 2023, 07:58:11 PMAutoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.

[CN1055365] ,,Servicii de modernizare vagon clasa I seria 1980 și achizitie servicii de mentenanță vagon clasa I modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de Modernizare vagon clasa I seria 1980 - 10 bucati;
- Servicii de Mentenanţă vagon clasa I seria 1980 modernizat - 17.176.500 km
Nota: În stabilirea cantitatii serviciilor de mentenanţă a vagoanelor modernizate ce urmeaza a se achizitiona, exprimata in kilometri, s-au avut in vedere urmatoarele considerente:
- pentru fiecare vagon modernizat un parcurs mediu zilnic de 550 km/zi si o utilizare anuala de 347 zile/an, adică 190.850 km/an; - număr vagoane modernizate la care se efectuează servicii de mentenanţă: 10 vagoane;
- durata efectuării mentenanţei la vagoanele modernizate: 9 ani pentru fiecare vagon, Rezultând un parcurs total estimat pentru 10 vagoane în 9 ani de 17.176.500 km.

Valoarea totala estimata: 15.977.775 euro

[CN1055366] ,,Servicii de modernizare vagon seria 2190 in vagon cuseta și achizitie servicii de mentenanță la vagonul modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagoane seria 2190 in vagon tip cuseta - 14 bucati;
- Servicii de mentenanță vagoane modernizate - 24.047.100 km
Nota: În stabilirea cantitatii serviciilor de mentenanţă a vagoanelor modernizate ce urmeaza a se achizitiona, exprimata in kilometri, s-au avut in vedere urmatoarele considerente:
- pentru fiecare vagon modernizat un parcurs mediu zilnic de 550 km/zi si o utilizare anuala de 347 zile/an, adică 190.850 km/an;
- număr vagoane modernizate la care se efectuează servicii de mentenanţă: 14 vagoane;
- durata efectuării mentenanţei la vagoanele modernizate: 9 ani pentru fiecare vagon, Rezultând un parcurs total estimat pentru 14 vagoane modernizate în 9 ani de 24.047.100 km.

Valoarea totala estimata: 22.368.885 euro

Același ofertant unic: ATELIERELE CFR GRIVITA

Edit: am adăugat și licitația ce a avut termen azi

tom_sawyer

#43
Au ars complet 2 vagoane 20-49 (prima serie, 048 & 049) la Iași:



Și parțial un 19-76:




https://clubferoviar.ro/foto-video-incendiu/

AndreiB

Ce se intampla cu 19-76? Am vazut o gramada de 19-76 si varianta de clasa a 2-a din aceeiasi serie in Ploiesti Sud abandonate si pline de graffiti.

In timp ce e criza enorma de vagoane..