Vagoane de călători

Started by Ionut, July 17, 2022, 02:13:06 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#45
[CN1056061] ,,Servicii de modernizare vagon clasa a II-a seria 2076 și achizitie servicii de mentenanță vagon clasa a II-a modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagoane clasa a II a seria 2076 - 22 bucati;
- Servicii de mentenanță vagoane clasa a II a modernizate - 37.788.300 km

1. Ofertant unic : REMARUL "16 FEBRUARIE",


[CN1056062] ,,Servicii de modernizare vagon seria 2076 in vagon clasa aII-a cu dotari PMR, transport biciclete/schiuri și achizitie servicii de mentenanță vagon modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de Modernizare vagon clasa a II-a seria 2076 PMR - 20 bucati;
- Servicii de Mentenanţă vagon clasa a II- a seria 2076 PMR modernizat - 34.353.000 km

1. Ofertant unic : ELECTROPUTERE VFU PASCANI,


[CN1056170] ,,Servicii de modernizare vagon clasa I seria 1976 și achizitie servicii de mentenanță vagon clasa I modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagoane clasa I seria 1976- 30 bucati;
- Servicii de mentenanță vagoane clasa I modernizate - 51.529.500 km

1. Ofertant unic : REMARUL "16 FEBRUARIE",


[CN1056169] ,,Servicii de modernizare vagon bar-bistro seria 8976 și achizitie servicii de mentenanță vagon bar-bistro modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagoane bar-bistro seria 8976 - 10 bucati;
- Servicii de mentenanță vagoane bar-bistro modernizate - 17.176.500 km

1. Ofertant unic : REMARUL "16 FEBRUARIE",


tom_sawyer

Anul și incendiul la vagoane:

Un incendiu la vagoane dezafectate de decenii a izbucnit miercuri între Pasajul Grant și Pasajul Basarab, în apropierea Gării de Nord din București.
https://clubferoviar.ro/incendiu-la-vagoane-langa-gara-de-nord/


Ce tip de vagoane ard în acea zonă?

misiekwas

Nu-i 20-59?




De altfel, ținând cont de lipsa de spațiu, ma miram mereu de ce țin epave aia acolo.

frunzaverde

@tom_sawyer - tot ce-i acolo sunt epave ale caror singur drum e la autogen si siderurgie. A ars un 20-57 si un 20-50, pe randul urmator e un 71-31. Cu alea nu mai ai ce face, sunt vechi moral (boghiuri primitive, cu frana pe sabot), vechi fizic, si mancate de rugina, hoti, ploaie si expunere la vreme.

De ce le lasa sa arda in loc sa le vanda la fier vechi si sa scoata un banut pentru cateva vagoane noi (ca sunt cu sutele epave din astea, din Jibou pana in Ploiesti si din Constanta in Sibiu) eu nu pot intelege. Probabil doar nepasare si incompetenta...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

oc7avian

Quote from: tom_sawyer on September 24, 2023, 11:46:46 PM[CN1056170] ,,Servicii de modernizare vagon clasa I seria 1976 și achizitie servicii de mentenanță vagon clasa I modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagoane clasa I seria 1976- 30 bucati;
- Servicii de mentenanță vagoane clasa I modernizate - 51.529.500 km

1. Ofertant unic : REMARUL "16 FEBRUARIE",


[CN1056169] ,,Servicii de modernizare vagon bar-bistro seria 8976 și achizitie servicii de mentenanță vagon bar-bistro modernizat"

Cantitatea contractului sectorial de prestare ce urmeaza a se achizitiona este astfel:
- Servicii de modernizare vagoane bar-bistro seria 8976 - 10 bucati;
- Servicii de mentenanță vagoane bar-bistro modernizate - 17.176.500 km

1. Ofertant unic : REMARUL "16 FEBRUARIE",

Anulate. Financiar s-a depășit valoarea estimată.

În rest, toate vagoanele au procedura în stadiul final: deliberare

MarianD

Pai da. Ofertant unic, sa nu se calce pe batatura. Fiecare si-au impartit "terf-ul". Astra are tramvaie, Pascani are o serie, Remarul o serie, Grivita o serie, toata lumea fericita. Nu au fost prosti sa se concureze unii pe altii. Intelegere de tip cartel? DNA?

https://www.bvb.ro/info/Raportari/REFE/REFE_20230830135442_Raport-semestrial-iunie-2023.pdf
Cititi "Analiza activității societății comerciale". Merita o lectura si "Directorii societății la data de 30.06.2023". Cel putin unul din ei a fost director SNTFC, respectiv la regionala Cluj.

https://www.bvb.ro/info/Raportari/REFE/REFE_20230428111649_Raport-anual-2022.pdf
"...In anul 2022 clientul tradițional ai societății noastre, SNTFC CFR Calatori S.A"

Numai ca lacomia, a fost taxata de data asta, cel putin in cazul Remarul 16 Februarie. Chiar si asa, un mega-tepar al CFR Calatori capata din nou contracte pe banda rulanta. Mai punem ca este concurent direct (prin Transferoviar si tentaculele acestuia) in piata al CFR Calatori? Tara bananiera!

etravel

Quote from: frunzaverde on September 28, 2023, 07:02:34 PMDe ce le lasa sa arda in loc sa le vanda la fier vechi si sa scoata un banut pentru cateva vagoane noi (ca sunt cu sutele epave din astea, din Jibou pana in Ploiesti si din Constanta in Sibiu) eu nu pot intelege. Probabil doar nepasare si incompetenta...
Pentru ca vine Curtea de Conturi si iti explica faptul ca vagoanele respective nu sunt pur si simplu "fier vechi" ci sunt compuse din piese diferite, cu oteluri diferite in ele. Ergo, ar trebui valorificate conform compozitiei metalului si nu date global la fier vechi pe pretul cel mai mic. Procedand asa, lipsesti statul de o parte din veniturile potentiale generate prin sortarea si valorificarea corecta (in viziunea lor).
Cine ar vrea sa se procopseasca cu un dosar penal dand global la fier vechi? Nimeni. Lasa-le sa zaca acolo pana cand se descompun precum Titanicul.     

dan tm

A explicat doctoru pe dincolo pe forum ca trebuie evaluat fiecare vagon de catre un evaluator autorizat. ASta costa ca nu prea sint specializati in vagoane. Apoi trebuie licitat metalul pe componente, fier vechi, fier de nustiu care.La asta se adauga operatiunile de scoatere a fierului bun din fieru vechi, care iar costa.

asa ca natura lucreaza.

Dar nu stiu cum de se pricepe curtea la absolut tot in Romania. Aproape ca legifereaza pe unde ajunge.


TVlad

Ce adunatura de conțopişti inepți. Nu au si ei un ghid de practica, niste legi pe care sa le aplice, ceva? Sau menirea lor e in mod oficial sa caute nod in papura?

dragos76

Eu am o dilemă, e chiar realitate că instituția Curții de Conturi acționează așa cum se zice, sau e mai degrabăo legendă urbană? Și atunci mulți din funcționarii publici își justifică inacțiunea (indiferent de motivul real din spate: lene, incompetență, rea-voință etc) prin acest bau bau, care poate nu prea se comportă de fapt așa?

TVlad

Eu cred ca e si una, si alta: cineva poate trimite Curtea de conturi daca are vreo rafuiala cu alta institutie sau persoana si, drept urmare, preventiv, functionarul sau institutia vizata nu isi mai asuma nici o actiune sau decizie.

Cita vreme inactiunea nu se pedepseste, normal ca va fi preferabila.

dan tm

nu e nici o legenda urbana despre curtea de conturi.
adeseori  media preia date din rapoartele lor care devin o stire de senzatie  si incep acuzațiile cu mînie proletară.
De cele mai multe ori media nu se mai intoarce sa urmareasca si cînd justiția  întoarce deciziile curtii de conturi  si dezinfierează acuzațiile.


rio tinto

#57
Salut,

Are cineva configuratia la interior (seat map) a vagoanelor de dormit CFR WLABmee 70-91?
Am luat pe Bucuresti- Viena, insa doamna de la casa nu a stiut sa-mi spuna daca are cabina de dus sau nu, ea stia doar pretul si pretul era unic pentru orice loc din acest vagon. Ar fi frumos sa nimeresc, desi stiu ca majoritatea nu functioneaza.
Eu cred ca e la pleasneala si noroc. La alte night trains dusul face diferenta de pret si confort, la noi..  :lol: 
Adevarul e, ca ar fi o surprirza in sine daca as nimeri cabina de dus si pe deasupra... functional :) One hopes!

P.S. On a side note, stiu ca aceste cabine se pot configura in 'day-use'. Si ar pica bine, mai ales ca plecarea din Bucuresti e in toiul zilei. Sincer, mi-e teama sa-i cer asta la gazda de vagon. Poate ma bate daca indraznesc. Majoritatea calatorilor i-am vazut stand in pat in cele mai inconfortabile pozitii pana vine vremea mersului la culcare :))


AndreiB

Deci compartimentele 3,5,7,9 din schema vagonului 70-91, nu?