News:

.

Main Menu

Cum ajung din A în B?

Started by dr4qul4, August 11, 2014, 01:57:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Welcome back....
Daca tu ai plecat in 13 noiembrie, (cand ai intrebat aici de viniete), la intoarcere(azi) nu mai trebuia sa iei , erau valabile cele de la dus!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Am plecat pe 17 si m-am intors in 19-20. Am plecat cu o masina si m-am intors cu doua :).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Multumesc. Din pacate, deocamdata nu o sa ma indur sa o conduc pe santierele patriei. Va ramane la putere Logane-ul acolo :).

andrei0305

Buna seara,
Urmeaza sa plec vineri de la Arad pana la Praga intr-o mica excursie si as avea nevoie de o parere avizata cu privirea la traseul pe care sa il urmez. Cautand pe google maps am primit 2 variante cu o diferenta de 25 de km ( nesemnificativ din punctul meu de vedere ) intre ele.

Varianta 1:
Arad - Szeged - Kecskemet - Budapesta - Gyor - Bratislava - Brno - Praga ( 782 km ) pe : A1 (Romania) - M43, M5, M1, M15 (Ungaria) - E65 (Slovacia+Cehia) - E50 (Cehia). Am remarcat faptul ca pe acest traseu apar unele portiuni ,,in constructie".

Varianta 2:
Arad - Szeged - Kecskemet - Budapesta - Gyor - Viena - Stockerau - Horn - Trebon - Tabor - Praga ( 807 km ) pe: A1 (Romania) - M43, M5, M1 (Ungaria) - A4, A22, E49 (Austria) - E49 (Cehia). Daca nu ma insel pe acest traseu km de autostrada sunt mai putini.

Va multumesc anticipat.

cezar-mario2012

În condițiile actuale, varianta 1 este mai bună.

horatiu.cosma

De acord. Ai autostrada peste tot, mai putin 6-7 km unde e ingustare din cauza lucrarilor. Prin Cehia e destul de proasta prima banda(dale de beton, se simt destul de intens zonele dintre dale), deci ti-as recomanda sa folosesti pe cat posibil banda 2. Vignetta pentru Cehia + Slovacia + Ungaria se poate lua de la Nadlac. Drum bun.

vasile.baciu

Salutari din Anglia! Am reusit sa ajung dupa 3 zile pe traseul Cluj - Oradea - Debrecen - Budapesta - Sopor - Viena - Passau - Nurnberg - Bonn - Aachen - Anvers - Brussels - Amiens - Calais - Dover - London - Luton. Plecare la 7 dimineata din Cluj joi 19, un somn de 5 ore in masina undeva dupa Linz, inca o noate dormita la un prieten la Brussels si apoi o oprire scurta la Amiens cu somn de 2 ore inainte de etapa finala. Am pierdut GPS la Viena (Telekom mobile data roaming sucks) si de acolo am mers doar din "memoria" geografica pana la destinatie. In zona Bonn am tras o ratacire de o ora in rest a fost ok inclusiv in orase unde am intrat (Viena, Anvers, Brussels, Amiens). Am pus ruta cu o saptamana inainte de plecare pe BlaBlaCar si am avut pasageri, o fata de la Debrecen la Sopor si un palestinian speriat de la Viena la Anvers. Nu au fost probleme doar ca nu stia o boaba de engleza, doar flamanda :) La intrare in Franta plin de militari dar nu m-au oprit, se incetinea cam la 20km/ora in dreptul lor sa apuce sa te "scaneze" din priviri si treceai mai departe. La momentul respectiv era o singura masina retinuta, o dubita de DB cu multi puradei. Sambata dimineata ne-am trezit in Brussels cu alerta de grad 5 de terorism dar se pare ca doar centrul era afectat, nu am avut probleme sa ies pe centura de unde eram. Am prins in schimb prima ninsoare din iarna asta, erau cam 2-3 cm de zapada in oras. Am avut noroc de vreme proasta aproape tot drumul, cu mici pauze ploaie de la Viena pana la ferryboat la Calais, temperaturi de -4 grade si masina fara incalzire. De doua zile sunt in Anglia si nu reusesc sa imi revin de la frig :) Pe toata ruta am prins doua "dopuri" pe autostrazi, ambele in Germania, unul de 10 minute si altul de 5 min, in rest peste 3000km de mers cursiv cu o medie de 120km/ora. Consumul mediu 6.4l/100km, sunt multumit, doar ca neavand GPS sa pot sa ies de pe autostrazi sa caut pret bun la benzina ce am castigat la consum am pierdut la pompa. O mica surpriza la Calais, sambata noaptea cand am trecut eu a fost 109.5 eur biletul pentru o masina si o persoana. Daca faceam de miercuri rezervarea macar ar fi fost in jur de 50...

In Anglia e o placere sa conduci pe autostrazi cat sunt neblocate cum am avut eu noroc. Incep sa ma obisnuiesc si cu condusul pe "contrasens" si volan pe stanga, sper sa nu am incidente.

Pe ansamblu o experienta interesanta (oamenii), friguroasa (masina) si probabil nu as mai repeta-o fara GPS :)

horatiu.cosma

Felicitari. Nu stiu cum ai rezistat atata timp si kilometri singur sau aproape singur in masina. Eu faceam cu capul :). Plus fara incalzire...Eu iti urez sa nu mai repeti deloc experienta, chiar si cu GPS.

cezar-mario2012

 Mai bine este cu avionul, ajungi mai repede cam 3 ore și din bani economisiți poți să cumperi de acolo ce ai nevoie, nu sunt prețurile chiar atât de mari.

JohannDB

#460
Pentru cine tranzitază A U S T R I A, cea mai ieftină motorină se găsește la OED, pe A1 austriacă.
     Pe data de 03 și 09.11 aici la OED am alimentat cu 1,059 Euro/ltr. de motorină; lângă stația OED, până la intrarea în ea, am văzut pe dreapta intrării o altă înșiruire de pompe (numai pentru turisme, din cauza unei porți de gabarit pe înălțime, unde motorina era și mai ieftină...).
     Dacă cunoaște careava o stație (și) mai ieftină de carburanți în Austria sau Germania, rog să ia cuvântul !!
     De la trecerea Ungaria/Austria (Nickelsdorf) la OED sunt 215 km (inclusiv trecerea prin Viena pe S1), iar de la OED la Suben (trecerea în Germania) mai sunt 125/126 km. Pentru întoarcere luați distanțele invers.
     vasile.baciu, stau și mă întreb, cum te-ai descurcat cu dezaburirea parbrizului, cu cârpa, cu buretele ? Și eu am venit remorcat, odată, de la Arad la Sibiu, cu motorul defect....două zile nu m-am oprit din dârdâit, plus restul plăcerilor generate de trasul la "ștangă", la lipsa curentului la baterie, etc !!
     Pentru orientare, ajută mult dacă poți accesa un Google Earth pentru a privi din "avion" principalele puncte care-ți dau dătăi de cap. Și pe mine GPS-ul  m-a cam băgat pe sensuri unice la Koblenz; era să mi-o fur, dar noroc că aveam deja imaginea din aer....
     P.S. Eu am primit sfatul să nu iau pe nimeni în mașină; pentru a nu fi "băgat" la trafic de persoane, sub masca autostopistului!

chr

Pe 28 merg la Viena, din Buzias. In mod normal as intra pe A1 la Izvin si apoi tot pe autostrada. Dar ma intreb cum mai este la granite: Ro-HU si HU-A, dat fiind controalele generate de amenintarile teroriste. O fi mai bine pe la Cenad? Dar din HU in A, am alta varianta mai bunadecat pe autostrada?

horatiu.cosma

In cazul TIR-urilor da, e foarte urat. Dar pentru masini mici merge repede.

panda80

Quote from: cezar-mario2012 on November 24, 2015, 01:21:10 PM
Mai bine este cu avionul, ajungi mai repede cam 3 ore și din bani economisiți poți să cumperi de acolo ce ai nevoie, nu sunt prețurile chiar atât de mari.

Si cu avionul in majoritatea situatiilor ajungi sa faci in jur de 10 ore usa-usa. Ai timpi de ajuns la aeroport, de asteptat in aeroport, timpul efectiv de zbor, timpul de asteptat bagaje si control pasapoarte la sosire, ajuns din aeroportul de sosire la destinatie. Mai ales daca nu ai cursa directa si trebuie sa schimbi se lungeste si mai mult. Plus daca ai nevoie de masina la destinatie pentru cateva luni...Eu fac relativ des, de 2-3 ori anual drumul Dresda-Braila cu masina, si daca as merge cu avionul ar dura cam la fel 17-18 h, la costuri asemanatoare. Dar asa ma sui linistit din fata usii in masina si ajung, la fel, in fata usii acasa in Braila. Si oboseala nu e deloc mai mare, fiindca nu trebuie sa schimb 7-8 mijloace de transport si sa trag de bagaj prin statii de autobuz, tren si aeroporturi.

chr

In final m-am decis sa o iau pe autostrada. Mare greseala, am stat 2 ore jumate la intrarea in Ungaria. Probabil din cauza ca azi a fost prima zi de mini-vacanta. Din fericire din Ungaria in Austria se merge snur, erau doar 2 politisti care se uitau dar n-m vazut sa opreasca vreo masina. Pe 1 decembrie ma intorc si o sa o iau prin Cenad.