News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Infrastructura de transport si PNRR

Started by voicul, April 28, 2021, 09:18:07 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


silviu321

PNRR ul asta seamănă cu un acord cu FMI, sublim în teorie dar înfiorător în detalii,. Revin cu întrebarea unui coleg de mai sus, de ce nu a fost dezbatere înainte de depunere? Dacă tot avem ministr pe forum,, shi strumfi mai mult sau mau puțin colorați, ne pot răspunde sau citesc doar mesajele apreciative ?  Asta cu  creșterea vârstei de pensionare pentru a avea infrastructura e îngrozitor.

hefaistos

Ma doare capul.
La metrou M4 cel putin lucrarile sunt planificate pe 4 1/2 ani cu 6 luni rezerva.
Asta insemna ca o licitatie care nici macar nu a fost initiata din cate stiu eu, trebuie sa se termine pana la 31 decembrie 2021. Si evident ca totul sa mearga snur la lucrari.
Ce ne facem cu lucrarile ce nu vor fi gata la 31 decembrie 2026? Cine plateste?
   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

razvan96

M4 nici nu macar nu a obtinut certificatul de urbanism din cate stiu. Pana la AM mai e mult. Iar licitatia...cand se termina PNRR-ul.

hvm

Nu cred ca cele doua metrouri se vor plati din PNRR din pacate. In dulcele stil Carpatin licitatiile dureaza si avand in vedere ca mai e mult pana la licitatie, e mare pacat ...  :( Dar sa speram ca o sa se deconteze datorita schimbarii de mentalitate, alinierea planetelor, galaxiilor si a tot ce mai trebuie sa se alinieze ca sa fie gata pana pe 31.12.2026, sau eventual sa se primeasca o derogare si prelungire (tot aliniere ar fi - dar nu cred)...

sper sa ma insel....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

pasadia

#50
Am văzut imaginea asta și aud că e luată din PNRR. Mă gândesc că funcționarul ăla o să scrie la un moment dat că construcția unei autostrăzi servește obținerii egalității de gen prin faptul că bărbatul (șofer) va ajunge acasă mai relaxat și nu își va mai bate femeia.


Xenos

Astea sunt metode mai mult sau mai puțin transparente de a te încadra în obiectivele ideologice ale UE. De exemplu, la formarea profesională pentru personal judiciar finanțată din fonduri UE s-a introdus un modul de 15 minute despre egalitatea de gen :)

subway

#52
Eu reflectam la afirmatia ca se vor planta 600ha de perdele forestiere pe langa rutier dar nu ni-se spune cate ha se defriseaza pentru constructia soselelor ca sa putem avea o balanta cat de cat corecta ecologic...
Cu jumatati de adevar nu vom ajunge niciunde niciodata...
:(

subway

#53
Alt lucru care ma enerveaza la culme e treaba cu trenurile cu hidrogen.
Ca sa produci hidrogen iti trebuie doua resurse, apa si curent electric, ambele sunt din ce in ce mai scumpe si mai putin disponibile...
Ce ne impiedica sa electrificam calea ferata pentru a o face verde fara complicatii prostesti dar cu randamente mult mai bune si mai eficiente?


Feri

A gasit cineva vreo referinta la Anexa 4 (Proiecte de rezerva) in documentul principal?
Ca eu nu am gasit si nu-i inteleg rostul mai ales asa fara cost estimativ si o minima estimare a duratei de realizare, adica in loc de ce? Nu par propuneri de serios documentate si cred ca era mai bine sa nu fie inclusa anexa asta deloc decat asa.




vladioan_bv

desi irigatiile au fost excluse din PNRR, (nu prea am inteles motivul poate ma ajuta cineva) cum ar fi fost sa se faca canalul siret baragan pe astfel de fonduri?

stangabriel

#57
In urma unei discutii cu cineva de la Apele Romane, se pare ca s-a respins proiectul pentru irigatii deoarece nu se mai accepta sisteme de irigat prin canal deschis. Se pune problema evaporarii apei, cat afectarea panzei freatice prin infiltrari sau devierea scurgerii, in cazul in care punctul cel mai jos al canalului este sub nivelul panzei in acel moment. Se cer irigatii prin tub si apoi prin picurare. Dar la noi, cu cele mai fragmentate terenuri si cele mai multe exploatatii individuale agricole din Europa, nu se poate aplica sistemul eficient.




subway


mirceaeliade

12 state din 26 au primit unda verde in timp ce:

>Premierul român Florin Cîţu a anunţat că Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României va fi aprobat la toamnă, deoarece Comisia Europeană intră în vacanță.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/digi-economic/consiliul-ue-a-aprobat-pnrr-urile-a-12-state-europene-1596579