News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

31 de luni pt SF+PT?  nu era deja un mini-SF existent?  acum avem licitatii cel mai devreme in 2024, si nici in cele mai optimiste scenarii nu intrevad legatura cu Fagarasul sa se deschida inainte de 2027.......

dumbravaandrei

pentru PT trebuie expropieri si circuitul hartiilor dureaza. Plus descarcari arheologice (si relocari de utilitati - nu sunt sigur) pentru obtinerea AC-ului.

DarkFranck

Din conferința de bilanț a ministrului:

A13 Sibiu - Făgăraș: Este gata acordul de mediu, este gata de trimis pe circuit HG cu indicatori [tehnico-economici], se poate lansa licitația în octombrie.
Fluctuat Nec Mergitur

4est

Degeaba. A demisionat Drula, deci iar nu mai facem nimic...

MISECE62

^A fost un vis frumos, vin franacii.

alecu26

Eu zic ca Fagaras Sibiu tot se va licita.
Drumurile noastre POATE;

Dagda

S-a dat avizul de mediu pentru Sibiu-Fagaras?

mirceaeliade

macar a dat drumul la Fag-Bv....

pasadia

^^^ Daca vreti neaparat sa fiti conspirationisti, luati in calcul ca presedintele CJ Brasov e unul dintre cei mai fideli si mai siguri oameni din echipa lui Ludovic Orban. Nu ca si-ar da el prea mult interesul pentru autostrazi, dar i-ar prinde bine niste lucrari  / santiere pe la Fagaras - Victoria. Nu de alta dar aeroport nu termina, iar zona aia a cam pierdut-o din mana PNL-ul (Fagarasul are primar indepedent sustinut de o fosta disidenta din PNL, Victoria are primarita de la USR).

Dar repet - nu prea cred nici in conspiratii de genul asta, nici in capacitatea lui Vestea / Orban sau Catu de a pune presiune pentru un proiect sau altul. Efectiv cred ca licitatiile si deschiderea unui eventual santier depind de finantare, iar aici plopul e in aer caci POIM-ul e pe terminate si PNRR-ul are alte alocari. Deci mai asteptam cativa ani.

4est

Cea mai mare problema în România este competenta oamenilor care ar trebui sa acceseze fondurile

DarkFranck

Nu mi-aș face griji pentru A13 Sibiu-Făgăraș, e unul din puținele loturi atât de avansate, aproape gata de lansat licitație pt execuție. Și finanțarea se poate face prin urmașul POIM din bugetul 2021-2027. Nu cred că va bloca nimeni decât într-un caz extrem de rea-voință, altfel singurul risc este de o întîrziere de 1-2 luni, până se termină criza politică și avem iar ministru titular la MT.

Însă pentru tronsonul Făgăraș-Brașov mi-aș face, tocmai pentru că a existat atâta delăsare și lipsă de interes până anul ăsta, cred că doar cu voință politică se poate face. Și e chiar aiurea să se termine autostrada la Făgăraș și să lași Brașovul fără autostradă.
Fluctuat Nec Mergitur

Ionut

Ce bine ar fi daca nu ati mai face offtopic la fiecare 2-3 mesaje. >:(

hefaistos

Quote from: DarkFranck on September 07, 2021, 05:16:41 PM
Și e chiar aiurea să se termine autostrada la Făgăraș și să lași Brașovul fără autostradă.

Autostrada nu e a unui oras. Nu lasi Brasovul fara autostrada, aduci autostrada doar la 50 de km de Brasov PE DIRECTIA VEST. Chiar daca o aduci pana in Brasov pe relatia cu Bucurestiul tot nu e autostrada. Haideti sa gandim occidental. Nu trebuie sa fim mandri ca "trece si pe la noi". Important e sa lege Brasovul (si in principiu asta e valabil pentru orice zona din tara asta) de occident, respectiv de Bucuresti (daca o sa prindem asta vreodata). 
Ar fi fost util un tronson Fagaras Sercaia "impins" mai repede la executie, pentru ca dincolo de Sercaia drumul nu prea mai trece prin localitati si are o geometrie destul de buna.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Calin88

#1723
@hefaistos

Dincolo de Sercaia este zona dintre Persani si Vladeni, care este un punct negru al accidentelor, atat in serpentine cat si in zona dintre serpentine si Persani. Cred ca e zona cu cele mai multe accidente grave intre Brasov si Sibiu.
Si faptul ca A1 este aproape completa intre Sibiu si granita a adus foarte mult din traficul Moldova-occident pe Sibiu-Brasov, care e mai aglomerat de la an la an, deci numarul de accidente acolo doar va creste. Capacitatea drumului este la limita acum; nu de putine ori am circulat in coloana aproape intreaga distanta dintre Sibiu si Brasov. Chiar si in zonele cu linii drepte mai lungi. Mai mult, A13 este, ca proiect, mult mai evoluat decat A8, deci sunt sanse bune ca A13 sa fie prima trecere a Carpatilor inspre Moldova (desi sectoarele care ocolesc Onestiul si gramada de sate de langa si cel dintre Brasov si Tg Secuiesc ar fi mai mult decat suficiente momentan). Ceea ce ar aduce si mai mult trafic intre Brasov si Fagaras.

Mai mult, autostrada intre Fagaras si Brasov ar duce Fagarasul si toate satele de langa el la distanta de naveta de centrul economic al regiunii.

Nu e vorba de mandrie ca "trece si pe la noi", e o necesitate dictata de trafic.

Hoinar

Aceasta necesitate dictata de trafic pentru autostrada Sibiu-Brasov este de foarte multi ani, daca cineva sta sa caute informatii, pe acesta sectiune de drum se petrec foarte multe accidente. Sapatamanal, da ... saptamanal sunt accidente grave cu morti si raniti grav. Este foarte mult trafic, iar infrastructura nu mai face fata. Aceasta autostrada trebuia facuta de multi ani, dar cumva chiar si acum, se intorce spatele la ceea ce se intampla si se taraganeaza lucrurile. Cei care sunt nevoiti sa circule pe aceasta sectiune stiu foarte bine ce se petrece. Sper ca aceasta instabilitate nu va conduce la o amanare si "uitare intr-un sertar " a acestui proiect, pentru ca rezultatele vor fi un dezastru, pe care noi, locuitorii il vom simti din plin si cei care tranziteaza aceasta zona.
Dar cu riscul de a fi .. sa zicem indolent ... mortii si raniti raman pentru unii doar o statistica neagra, de la care prefera sa intorca capul si sa se faca ca ea nu exista.