Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ultrasbz

Oare proiectarea pentru bucata lipsa dintre DJ112B (Cristian) unde se termina acum A3 intr-un sens giratoriu si capatul acesta din DN1 de la Codlea va fi prinsa tot in contractul asta? Cum se va asigura continuitatea, va fi demolat acel sens giratoriu si se va face un nod acolo?

rocklee

pe mine ma fascineaza ...expresia din acest comunicat .....FUSESE ABANDONAT ......  8) :lol: :lol:

b1

Din imaginea postata alaturi de comunicat ar trebui sa inteleg ca autostrada nu va continua pana in capatul actual de la DJ112B si se va opri in DN1. Au de gand sa lanseze o noua licitatie pentru sectiunea lipsa?

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

jalemare

Luni, 23.08.2021, CNAIR. a semnat contractul  pentru ,,Completare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru "Autostrada Brașov - Făgăraș", cu ofertantul declarat câștigător ASOCIEREA SEARCH CORPORATION S.R.L. - PROTELCO S.A. - LIKE CONSULTING S.R.L. – MEGA MUHENDISLIK MUSAVIRLIK A.S. (MEGA ENGINEERING CONSULTING INC.).

Valoarea contractului este de 18.174.952,71 lei fără TVA,

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Contractul de servicii este structurat astfel:

Etapa I: 25 luni
Studiu de Fezabilitate: 22 luni

Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (P.A.C.) și

Asistență Tehnică acordată Beneficiarului pentru susţinerea Aplicaţiei de Finanţare: 3 luni

Etapa II: 6 luni
Proiect Tehnic (P.T.): 3 luni

Asistență Tehnică acordată Beneficiarului pentru procedura de atribuire a execuţiei lucrărilor: 2 luni

Raport Financiar final: 1 lună.

Etapa III: 36 luni
Asistență Tehnică acordată Beneficiarului pe durata execuţiei lucrărilor, cu condiţia demarării lucrărilor nu mai târziu de 3 ani de la aprobarea Proiectului Tehnic.

,,Acest sector de autostradă, împreună cu sectorul Sibiu – Făgăraș ce urmează a fi promovat la licitație pentru Proiectare și Execuție de Lucrări,  va asigura conexiunea Autostrăzilor Ploiești - Brașov  și Brașov - Bacău cu autostrada A1, respectiv coridorul IV paneuropean.

Asistența tehnică a fost și ea cuprinsă în contract. Noi, CNAIR, am luat deja legătura cu autoritățile publice locale pentru a ne confirma amplasamentul și investițiile din zonă pentru a le pune la dispoziția Prestatorului. De asemenea, vom pune la dispoziție toate informațiile pe care le deținem în acest moment, oferindu-le o documentație solidă.", a declarat Mariana Ioniță, director general CNAIR.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-semnat-contractul-pentru-completarea-0?fbclid=IwAR3vP2mgYNmGzQ_llgROGzGB8-vjZxH5Yi9iHJeRhoEcqSWUXapDq2nkhow

Skynick

Dupa ce se finalizeaza VP si A3, Brasovul ar trebui sa devina al doilea Cluj, daca nu mai mare. Central, conectat, cu tot ce are nevoie. Practic, capitala.

Hoinar

@JohannDB, ar fi interesant sa vada cineva care este situatia drumului de centura Nord, in zona Fagaras, ma uitam pe harta si pare promitatoare, dar realitatea in teren poate fi foarte diferita. Daca totusi ajungi, sau cineva ajunge in acea zona, poate ne spune si noua, cum este centura nord a Fagarasului.

Calin88

"Centura Nord" a Fagarasului e un drum local de pamant pe digul Oltului, care se intersecteaza cu DN1, la amblele capete, prin intersectii in T, neamenajate. Nu cred ca este capabila sa preia trafic semnificativ, nici macar de turisme. Si, chiar daca ar fi, problema de trafic s-ar muta in intersectiile cu DN1.

pasadia

Capitala morților pe trecerilor de pietoni vrei sa spui.

Hai sa fim serioși, Brasovul nu va deveni capitala la nimic și asta dintr-un motiv mare și clar - mediul academic. Motiv care da mai departe o societate îmbătrânită și lipsită de cultura, o lipsă crasă a antreprenoriatului, o civilizatie închisă, mandra și fudula...

Dar oricum, mă bucur că vorbim aici pe topicul A3 despre un segment ce ar trebui denumit exclusiv A13 căci are mai multa legături cu A13. ;)

hvm

Din exprimare nu ar parea ca e pana la Cristian ci doar pana la Codlea. Din discutiile pe care le-am avut acu cateva luni bune aici parea ca e vorba pana la Cristian. sper ca nu patim la fel ca si la A8 unde nu avem SF gata intre TGMures si Acatari. Si si-au dat seama acu cu 2 saptamani inainte de deaddline-ul la SF-ul pe A8.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

voicul

Deci completarea SF-ului dureaza 25 de luni pentru 48 de km?
Mamaaa daca il faceau de la 0 probabil dura 5 ani doar SF-ul.

Macar sa iasa bine si sa se liciteze imediat ce e gata, ca peste 10 ani va trebui un alt SF care sa dureze inca 2 ani +.

Hoinar

@MoWeed, multumesc pentru lamuriri. Nu stiam de starea acelui drum.

survola

^^^ Care autostrăzi Ploiești - Brașov și Brașov - Bacău?

4est

Are cineva informatii despre acest pasaj al A13?

Asa cum este desenat acum, ar traversa aerodromul si pe urma ar trebui sa treaca sub rezervatia naturala Dealul Lempes


hvm

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html

Bifeaza proiecte propuse si ai traseele pentru A13 pe harta aceasta.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

b1

Propunerile mele pentru această autostradă:

Legendă 1:
negru- drum/bretea
roșu- pasaj suprateran
galben- cale ferată
portocaliu- drum relocat
săgeți albe- indică direcția de circulație a vehiculelor

1. Nod DN1-A3 la Brașov (după acest model este și nodul A3-DN1 din Făgăraș):






Breteaua dintre A3 și DN1 nu e obligatoriu să aibă acest traseu.




Legenda 2:
roșu- bretea pentru autostradă/ autostradă
negru- drum actual, nerelocat
portocaliu- drum relocat
albastru- pasaj suprateran
galben- cale ferată
verde deschis- tunel
săgeți albe- indică direcția de circulație a vehiculelor

Nod A3-A13 la Brașov:



Nod A3-A13 la Făgăraș:



Și opțional, dar deja visez frumos  :lol::




Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.