Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Sibiu-Făgăraș lotul 4, plângerea Strabag:

06.11.2023
Ora estimata: 9:00
Complet: 10-Completul 3 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Respinge exceptia lipsei de interes invocată de intimata CNAIR SA. Respinge ca nefondata plangerea. Obliga petenta sa plateasca intimatei MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.Ş. în calitate de lider al Asocierii MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.Ş. - YAPI MERKEZI INSAAT VE SANAYI AŞ suma de 10.000 lei cu titlu de cheltuieli de judecată reprezentând onorariu avocat redus. Definitivă. Pronunţată astăzi, 06.11.2023, prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Hotarâre  479/2023  06.11.2023

https://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000424871&id_inst=2



Lotul 2 se pare că nu s-a mai contesat la CNSC.

montaniardul

Cat mai dureaza pana se semneaza cu Makyol pentru loturile 1 si 2 din autostrada Boita - Fagaras? Inca nu au ajuns cu actele la semnat?  :explode:

mirceaeliade

#2657
QuoteÎncepe construcția autostrăzii Sibiu – Făgăraș. S-a emis ordinul de începere a lucrărilor pe tronsonul dintre Arpașul de Jos și Sâmbăta de Sus
,,În data de 4 octombrie 2023, supervizorul a notificat antreprenorul cu privire la data de începere a proiectării, începând cu data de 16 otombrie 2023", se arată pe site-ul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).  Contractul semnat în vară cu firma din Turcia prevede 12 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuție.  src
Cam mult 3 luni pentru un OIL, dar macar se avanseaza pe T3.  Poate ca se va da OIL pe T4 tot anul asta, impreuna cu ceva semnari pe T1+T2.
QuoteDupă cinci luni de la depunerea ofertelor pentru proiectarea Autostrăzii A13 Brașov-Bacău, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) se confruntă cu dificultăți în a desemna proiectantul, în ciuda asigurărilor anterioare că semnarea contractului va avea loc până în octombrie 2023  src

BigZ

Zice Grinda ca vinerea viitoare se semneaza loturile 1&2, la min 12:50.

montaniardul


Geri

Azi, 24 semneaza contracetele pentru
Lot 1 Sibiu (Boița) – Avrig – Mârșa, lungime 14 kilometri.
Lot 2: Avrig – Mârșa (DJ105G) – Arpașu de Jos (DN1), în lungime de 19,92 km.

Pentru Lotul 3 - semnat in 16.august.2023 - au primit OIL in 16.noi.2023. 3 luni.

Pentru Lotul 4 - semnat in 20.sep.2023 - inca nu au primit.

Cam cat timp o sa le ia sa pentru a le da OIL? Se da la aproximativ 3 luni?
Faptul ca nu au OIL asta nu ii impiedica sa lucreze, dar de la OIL incep sa curga cele 48 de luni, 12 proiectare + 36 executie.


Pentru anul viitor, din noiembrie, cand se face anul de la primul OIL, pe iarna 2024-2025 nu o sa poata lucra mare lucru. O sa prinda 3 ierni in teren. Sa ii vedem.

pasadia

Întelegi oare că OIL e una, AC-ul e alta, iar perioada de proiectare e alta?

mirceaeliade

#2662
FB Scriosteanu:
QuoteAstăzi au fost semnate contractele de execuție lucrări pentru ultimele două din patru tronsoane ale Autostrăzii Sibiu-Făgăraș, care va face legătura între Sibiu și Bacău, cu constructorul turc Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret AS, după cum urmează:
➡️ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟭 𝗕𝗼𝗶𝘁𝗮 (𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶) – 𝗔𝘃𝗿𝗶𝗴-𝗠𝗮𝗿𝘀𝗮 (𝗗𝗝𝟭𝟬𝟱𝗚), care prevede construcția a:
✅️ 14,25 km lungime
✅️ 6 viaducte, cel mai lung având o lungime de 911 metri
✅️ 17 poduri
✳️ Valoarea contractului este de 1,89 miliarde de lei, fără TVA, sursa de finanțare fiind asigurată din Programul Transport #PT
✳️ Durata contractului este de 48 luni, din care 12 luni reprezintă perioada pentru proiectare, iar 36 luni reprezintă perioada pentru execuția lucrărilor
➡️ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟮 𝗔𝘃𝗿𝗶𝗴-𝗠𝗮𝗿𝘀𝗮 (𝗗𝗝𝟭𝟬𝟱𝗚) – 𝗔𝗿𝗽𝗮𝘀𝘂 𝗱𝗲 𝗝𝗼𝘀 (𝗗𝗡𝟭), care prevede construcția a:
✅️ 19,9 km lungime
✅️ 21 poduri
✅️ 4 viaducte
✳️ Valoarea contractului este de 1,54 miliarde de lei, fără TVA, sursa de finanțare fiind asigurată din Programul Transport #PT
✳️ Durata contractului este de 48 luni, din care 12 luni reprezintă perioada pentru proiectare, iar 36 luni reprezintă perioada pentru execuția lucrărilor
Astfel, avem acum cea de-a patra autostrada în execuție integral, după Autostrada Moldovei #A7, Autostrada Bucureștiului #A0 și Autostrada Sibiu-Pitești #A1.

Daca tin minte SF-urile au fost terminate undeva pe la sfarsitul 2021, deci 2 ani de la predarea SF-ului pana la semnari, plus 1 an PT.

RobertN

Salutare!

Am aflat de la o cunoștință că reprezentanții Makyol au preluat (închiriat) un fost cămin de nefamiliști din orașul Victoria, unde își fac zona administrativă și cazări pentru câțiva angajați.
De asemenea, înțeleg că au lansat diverse cereri de angajări prin zonă (circulă diverse discuții, referitor la acest aspect, pe grupuri de FB locale).

Este doar o informație (neverificată personal), nu lansez niciun fel de previziuni :)

Seară faină!

Mascarpone


mirceaeliade

QuoteProiectarea lucrărilor de execuție a Autostrăzii Brașov-Făgăraș este în întârziere față de termenele prevăzute. Ca urmare, CNAIR a emis un certificat negativ după ce au fost înregistrate mai multe întârzieri și o mobilizarea slabă a antreprenorilor.

Contractul a fost semnat în luna august 2021 cu asocierea Search Corporation – Protelco – Like Consulting SRL – Mega Engineering Consulting Inc. Ordinul de începere pentru completarea Studiului de Fezabilitate și Proiectului Tehnic a fost emis în luna septembrie 2021.

Dar, tema de proiectare aferentă investigațiilor geotehnice a fost înaintată cu 57 de zile întârziere față de data avizării documentației Analizei Multicriteriale Etapa 2. Investigațiile geotehnice au fost demarate cu o întârziere de 129 zile de la aprobarea temei de proiectare.

Au survenit întârzieri ca urmare a mobilizării slabe a prestatorului în ceea ce privește realizarea investigațiilor geotehnice. Beneficiarul a emis Ordinul de mobilizare a cinci utilaje / echipamente de foraj, în data de 13 iunie 2023. Prestatorul nu a mobilizat toate utilajele / echipamentele, în termenul menționat în Ordinul de Mobilizare. La data emiterii odinului de mobilizare erau realizați 1745 ml (aproximativ 36%) din totalul de 5204 ml ofertați în cadrul propunerii financiare aferentă studiului geotehnic. De la data de 16 iunie 2023, data mobilizării, nu a fost menținut în teren numărul minim de cinci utilaje conform ordinului de mobilizare.

Stadiul proiectului

În prezent, sunt în curs de obținere avize și acorduri. De asemenea, se realizează activități de teren (execuție foraje, investigații arheologice necesare întocmirii Studiului de fezabilitate).

Investigațiile geotehnice sunt realizate în procent de aproximativ 87% din metri liniari aprobați.

S-a emis Decizia etapei de evaluare inițială privind obținerea Acordului de Mediu și este în curs de elaborare documentația în vederea obținerii Acordului de Mediu.

Au fost finalizate investigațiile geotehnice pentru Sectoarele 1 (km 0+900 – km 5+000), 3 (km 10+000 – km 12+400) și 4 (km 12+400 – km 14+260).

Contractul are o valoare de 18.174.952 lei, fără TVA și include:
Completarea documentației aferente S.F si P.T. pentru ,,Autostrada Brasov (Cristian)-Fagaras";
Elaborare P.A.C.;
Asistența tehnică acordată Beneficiarului pentru susținerea Aplicației de Finanțare;
Asistența tehnică acordată Beneficiarului pentru procedura de atribuire a contractului de execuție a lucrărilor;
Asistența Tehnică acordată Beneficiarului pe durata execuţiei lucrărilor, cu condiţia demararii lucrărilor nu mai târziu de 3 ani de la aprobarea Proiectului Tehnic – pe durata derulării contractului de execuție lucrări. www

P3trut

Oare reusesc sa termine pana la vara AM si PT si sa scoata la licitatie? Avand in vedere ca o sa fie alegeri la anul, mi-e ca o sa lipseasca presiunea pe Search sa termine in timp util.

GIV

#2667
nu cred ca are cnair atatia oameni sa puna presiune pe orice misca in ograda lor :lol:

Geri

#2668
Sa dea prin acord catre CNIR, daca nu au capacitate.

De Fagaras - Brasov se impiedica de multi ani prin sertare (la fel si Sb-Fg de care au scapat) si intr-un viitor apropiat vine si SF+PT. De unde o sa fie si mai multa documentatie care nu mai incape in sertare.
Ar cam trebui sa scoata la licitatie supervizarea lucrarilor pe Fg-Bv.

Ii mai incurca Bv-Bc care e cu sertarul deschis, licitatia de SF pe rol, suspendata, si sa se gandeasca: inchid sertarul si amana sau scot pe birou si ii dau mai departe.

Si cum se tot impiedica de aceste proiecte prin sertare de mult prea multi ani, aici adaug si Pl-Bv, nu pare sa fie prea mare presiunea. Le au puse bine, stiu de ele, le mai scot din cand in cand ca sa justifice alte proiecte care ar fi "mai prioritare" si "mai ieftine".

dumbravaandrei

Ti se pare ca se misca chiar asa de bine CNIR-ul?  O:-)