Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Este. 4 loturi înseamnă un risc și mai mare, de unde și negocierile. Să vedem. Cred că toată lumea ar fi fericită cu Porr, inclusiv Makyol. Bine, mai puțin cei de pe locul 3, dacă vor lotul.

E complicat pentru că, așa cum e și normal, informațiile venite pe surse în etapa asta a licitației trebuie luate cu multă atenție și sare.

tom_sawyer

La 2 zile de la expirarea termenului, nu apar contestații depuse la CNSC pentru lotul 1.

S-au depus 5 oferte pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a tronsonului 1 din autostrada Sibiu – Făgăraș!
Cei șase operatori economici care au depus oferte la termenul limită sunt următorii:
- PORR CONSTRUCT SRL
- WEBUILD SPA – MILANO
- KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.
- MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.
- MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI

Feri

QuoteCNAIR poate semna cu Makyol contractul și pe lotul 1 pentru că nu s-au depus contestații
Sursa

derby

^ Din articol: "Pentru secțiunea II Făgăraș – Brașov (48 km) în august 2021 CNAIR a semnat cu SEARCH contractul pentru revizuirea Studiului de Fezabilitate și Proiect Tehnic (termen doi ani)."

Avem informatii privind acest contract, cam care ar fi stadiul?

alecu26

Search nu prea mai exista. Mai au o mana de oameni. Se chinuie cu proiecte luate in trecut...sublicitate...etc.
Pe zona aia deja avem 2...3 proiecte si variante si refaceri de SF.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

Este o asociere, nu doar Search Corporation:

Quote from: kumar on May 21, 2021, 09:55:21 AMComunicat CNAIR

QuoteJoi, 20 mai 2021, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului "Completare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Autostrada Brașov - Făgăraș".

Până la termenul limită de depunere au depus oferte următorii agenți economici:

1. EGIS INTERNATIONAL S.A.S (Lider de Asociere) – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL (Ofertant Asociat 1);

2. EXPLAN S.R.L (Lider de Asociere) - MEINHARDT INFRASTRUCTURE AND ENVIRONMENT LIMITED (Ofertant Asociat 1);

3. SEARCH CORPORATION S.R.L (Lider de Asociere) –  PROTELCO SA (Ofertant Asociat 1) – LIKE CONSULTING S.R.L. (Ofertant Asociat 2) – MEGA MUHENDISLIK MUSAVIRLIK A.S (MEGA ENGINEERING CONSULTING INC) (Ofertant Asociat 3);

4. VIAPONTE ROM S.R.L (Lider de Asociere) – METROUL S.A (Ofertant Asociat 1) – CAPITAL VISION S.R.L (Ofertant Asociat 2).

Valoarea estimată a contractului este între 21.387.313,82 și 25.273.189,06 lei fără TVA.

Obiectul contractului îl reprezintă completarea documentației aferente Studiului de Fezabilitate și a Proiectului tehnic pentru Autostrada Brașov (Cristian) - Făgăraș, precum și elaborarea Proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire, în conformitate cu reglementările tehnice, legislația în vigoare și cu cerințele din caietul de sarcini. Totodată, prin completarea documentației se înțelege inclusiv realizarea conectării cu sectorul de autostradă Sibiu – Făgăraș, împreună cu care formează Autostrada Sibiu – Brașov.

mirceaeliade

Pe MEGA MUHENDISLIK MUSAVIRLIK A.S parca i-am vazut la niste licitatii Drumuri Radiale, si parca pe altundeva.  Exista motive sa credem ca nu sunt baieti muncitori?

alecu26

Mega cred ca sunt in asociere si cu Makyol pe loturile spre Sibiu, dar nu gasesc acum informatia pe SICAP
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

derby

Inteleg ce sa spera sa fie gata undeva anul viitor...

SITUATIA PROIECTELOR DE INFRASTRUCTURA - AUGUST 2023

Sectorul: Fagaras - Brasov
Stadiu actual fizic: 23%
Stadiu actual financiar: 5.53%
Data inceperii: 15.09.2021
Data finalizari: 2024 FINALIZARE FAZA DE PROIECTARE (ESTIMAT 2028 FINALIZARE EXECUTIE)

http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/pagini-statice/AUTOSTRAZI%2520IN%2520PREGATIRE%2520FAZA%2520PROIECTARE%2520%28SF%2C%2520PT%29_0.pdf

Geri


Din 15.09.2021, de la ordinul de incepere a etapei 1, la finalizarea celor 25 de luni, mai sunt 6 zile, 15.oct.2023.

Din august, cand era stadiu fizic raportat 23% (Stadiu actual fizic: 23%)  pana acum, s-au terminat studiile din si despre teren?

De la 23 la 75,3 ce reprezinta diferenta?
23 - stadiu actual fizic
75,3 - INVESTIGATIILE GEOTEHNICE-STADIUL INVESTIGATIILOR ESTE DE 75,30%.

Aceasta intrebare vine din termenul de 28 de luni, 25 luni Etapa 1 si cele 3 luni de proiectare din Etapa 2, care se vor termina in 15.ianuarie.2024.

Chiar o sa vedem ceva livrat catre beneficiar?

La un stadiu financiar in august de 5,53% (Stadiu actual financiar: 5.53%) ne asteapta o amiabila ca pe Bacau - Brasov ?

din tabelul:
SITUATIA PROIECTELOR DE INFRASTRUCTURA - AUGUST 2023

IN DATA DE 24.08.2021,
CNAIR A SEMNAT CONTRACTUL PENTRU ,,COMPLETARE STUDIU DE
FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC PENTRU AUTOSTRADA BRASOV - FAGARAS",
CU OFERTANTULDECLARAT CASTIGATOR
ASOCIEREA SEARCH CORPORATION S.R.L. - PROTELCO S.A. - LIKE CONSULTING S.R.L. – MEGA MUHENDISLIK MUSAVIRLIK A.S. (MEGA ENGINEERING CONSULTING INC.)
.
VALOAREA CONTRACTULUI ESTE DE 18.174.952,71 LEI FARA TVA.
SURSA DE FINANTARE: POIM 2014-2020.
CONTRACTUL DE SERVICII ESTE STRUCTURAT ASTFEL:

ETAPAI: 25LUNI;
-STUDIU DE FEZABILITATE: 22 LUNI;
-PROIECT PENTRU AUTORIZAREA EXECUTARII LUCRARILOR DE CONSTRUIRE (P.A.C.) SI ASISTENTA TEHNICA ACORDATA BENEFICIARULUI PENTRU SUSTINEREA APLICATIEI DE FINANTARE: 3 LUNI

ETAPA II: 6 LUNI;
- PROIECT TEHNIC (P.T.): 3 LUNI,
- ASISTENTA TEHNICA ACORDATA BENEFICIARULUI PENTRU PROCEDURA DE ATRIBUIRE A EXECUTIEI LUCRARILOR: 2 LUNI
- RAPORT FINANCIAR FINAL: 1 LUNA.

ETAPA III: 36 LUNI; ASISTENTA TEHNICA ACORDATA BENEFICIARULUI PE
DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR, CU CONDITIA DEMARARII LUCRARILOR NU MAI TARZIU DE 3 ANI DE
LA APROBAREA PROIECTULUI TEHNIC.TRASEUL ARE O LUNGIME DE 50.05 KM.

IN DATA DE 15.09.2021 S-A DAT ORDINUL DE INCEPERE PENTRU ETAPA I.

IN PERIOADA 07-08.12.2021 A AVUT LOC VIZITA IN AMPLASAMENT PENTRU IDENTIFICAREA
TERENULUI CAT SI A EVENTUALELOR CONSTRANGERI APARUTE IN INTERVALUL 2008-2021.
IN PERIOADA 28.02-14.03.2021 AU LOC DEZBATERI PUBLICE PE SITE-UL PROIECTULUI (WWW.BRASOV-
FAGARAS.RO).
A FOST AVIZATA IN CADRUL CTE-CNAIR ANALIZA MULTICRITERIALA 1 SI 2 FIIND STABILITA VARIANTA
FINALA DE TRASEU.
A FOST EMIS CERTIFICATUL DE URBANISM DE CATRE CJ BRASOV-IN CURS DE EMITERE AVIZE SI
ACORDURI.
A FOST DEMARATA PROCEDURA DE OBTINERE A ACORDULUI DE MEDIU.


La care adaug continuare de pe cestrin maps
Edited by cestrin on 9/28/23 at 1:44 PM
Transparenta cestrin maps

IN CURS DE FINALIZARE STUDIU TOPOGRAFIC.
SE EFECTUEAZA INVESTIGATIILE GEOTEHNICE-STADIUL INVESTIGATIILOR ESTE DE 75,30%.

Mai vin cateva intrebari:
1.
A FOST AVIZATA IN CADRUL CTE-CNAIR ANALIZA MULTICRITERIALA 1 SI 2 FIIND STABILITA VARIANTA
FINALA DE TRASEU.
Care varianta a fost stabilita? Una.
2.
A FOST EMIS CERTIFICATUL DE URBANISM DE CATRE CJ BRASOV-IN CURS DE EMITERE AVIZE SI ACORDURI.
La ce alte avize si acorduri se lucreaza si in ce stadii sunt?
3.
A FOST DEMARATA PROCEDURA DE OBTINERE A ACORDULUI DE MEDIU.
Pe unde a ajuns aceasta procedura?

Din 2008 pana in 2028 e cale lunga pe langa 2023 pana in 2028 care e si mai lunga.

mirceaeliade

De pe 6 octombrie cand trebuia anuntat un castigator din cei 3 pe Brasov-Bacau au cam trecut ceva zile.  Stiu vrabiutele daca macar se misca ceva sau se depune praful?

a.l.x

QuoteAm desemnat astăzi câștigătorul contractului pentru proiectarea și construcția tronsonului 2 al autostrăzii #Sibiu – #Făgăraș, parte a #A13!

Constructorul din Turcia, Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret AS, are la dispoziție 1,54 miliarde de lei (fără TVA), asigurați prin Programul Transport (#PT),  pentru construcția celor 19,9 km de autostradă dintre #Avrig - #Mârșa și #ArpașudeJos.

Contractul are o durată de 48 de luni, din care 12 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuția lucrărilor.

Pe tronsonul 2 al autostrăzii Sibiu – Făgăraș antreprenorul va construi inclusiv  21 poduri și 4 viaducte.

În acest moment avem contracte semnate pentru proiectarea și construcția tonsoanelor 3 și 4, iar contractul pentru proiectarea și execuția tronsonului 1 este pe circuitul administrativ în vederea semnării.

Practic, toți cei 68,04 km ai autostrăzii Sibiu – Făgăraș vor fi proiectați și construiți de același antreprenor.

Contractul va putea fi semnat după expirarea perioadei legale de depunere a eventualelor contestații și după soluționarea acestora.

Autostrada Sibiu – Făgăraș este compusă din patru tronsoane după cum urmează:

- Tronsonul 1: #Boița (Autostrada Sibiu - Pitești) - Avrig - Mârșa (#DJ105G): 14,25 km,

- Tronsonul 2: Avrig - Mârșa (#DJ105G) – #ArpașudeJos (#DN1): 19,92 km,

- Tronsonul 3: Arpașu de Jos (DN1) – #SâmbătadeSus (#DJ105B): 17,61 km,

- Tronsonul 4: Sâmbăta de Sus (DJ105B) - #MunicipiulFăgăraș (16,26 km) și drum de legatură cu DN1 (5,6 km).

#CNAIR #investitii #constructii #autostrada #CristianPistol
Facebook Cristian Pistol

marius.firtonea

Deci aveam baclava completa, trist ca Porr nu au castigat niciun lot.

alecu26

A zis cineva careu de Asi? :D
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

jalemare

𝗨𝗻 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝗼𝗿 𝘁𝘂𝗿𝗰 𝘃𝗮 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗶 𝘁𝗼𝗮𝘁𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗙𝗮𝗴𝗮𝗿𝗮𝘀 #𝗔𝟭𝟯

Astăzi a fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟮 𝗔𝘃𝗿𝗶𝗴-𝗠𝗮𝗿𝘀𝗮 (𝗗𝗝𝟭𝟬𝟱𝗚) – 𝗔𝗿𝗽𝗮𝘀𝘂 𝗱𝗲 𝗝𝗼𝘀 (𝗗𝗡𝟭), fiind vorba tot de Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret AS, care va construi și celelalte 3 tronsoane ale acestei autostrăzi.

Contractul pentru construcția acestui tronson prevede execuția a:
✅️ 19,9 km lungime
✅️ 21 poduri
✅️ 4 viaducte

Valoarea contractului este de 1,54 miliarde de lei, fără TVA, sursa de finanțare fiind asigurată din Programul Transport #PT.

Durata contractului este de 48 luni, din care 12 luni reprezintă perioada pentru proiectare, iar 36 luni reprezintă perioada pentru execuția lucrărilor.

Lungimea totală a autostrăzii este de 68 km și este împărțită în 4 tronsoane, al căror stadiu este următorul:
1️⃣ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟭 𝗕𝗼𝗶𝘁𝗮 (𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶) – 𝗔𝘃𝗿𝗶𝗴-𝗠𝗮𝗿𝘀𝗮 (𝗗𝗝𝟭𝟬𝟱𝗚)
Lungime: 14,2 km
Stadiu: câștigător desemnat pe 22 septembrie 2023, contractul este în curs de semnare
2️⃣ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟮 𝗔𝘃𝗿𝗶𝗴-𝗠𝗮𝗿𝘀𝗮 (𝗗𝗝𝟭𝟬𝟱𝗚) – 𝗔𝗿𝗽𝗮𝘀𝘂 𝗱𝗲 𝗝𝗼𝘀 (𝗗𝗡𝟭)
Lungime: 19,9 km
Stadiu: câștigătorul a fost desemnat astăzi, 23 octombrie
3️⃣ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟯 𝗔𝗿𝗽𝗮𝘀𝘂 𝗱𝗲 𝗝𝗼𝘀 (𝗗𝗡𝟭) – 𝗦𝗮𝗺𝗯𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝘀 (𝗗𝗝 𝟭𝟬𝟱𝗕)
Lungime: 17,6 km
Stadiu: a fost semnat contractul cu constructorul în luna august 2023
4️⃣ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟰 𝗦𝗮𝗺𝗯𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝘀 (𝗗𝗝 𝟭𝟬𝟱𝗕) – 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗶𝘂𝗹 𝗙𝗮𝗴𝗮𝗿𝗮𝘀/ 𝗗𝗿𝘂𝗺 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗰𝘂 𝗗𝗡𝟭
Lungime: 16,2 km
Stadiu: a fost semnat contractul cu constructorul pe 20 septembrie 2023

📍Autostrada Sibiu-Făgăraș va face legătura între Sibiu și Bacău, traseul pornind din dreptul localității Boița și terminându-se în apropierea Municipiului Făgăraș.

ℹ️ Sectorul de Autostradă Sibiu-Făgăraș face parte din proiectul major de conectivitate a infrastructurii rutiere la rețeaua de transport europeană TEN-T, și anume intericoridorul Moldova - Transilvania.

Ionel Scriosteanu- Facebook