Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

#2640
Lot pe A7(probabil) cu nurol ce-i drept, lot de metrou cu alsim, probabil mai castiga ceva si la CFR...cam mult, simultan si complex pentru o firma noua in piata, chiar daca pe lotul 3 ar putea sa lase asociatul yapi merkezi sa duca greul.

raulbogdan23

Careu de asi, dar pana la proba contrarie sa nu avem careu de asi si la rezilieri si sa ramanem cu buza umflata  ???

GIV

cum ar fi fost ca acum sa fi fost desemnat ultimul constructor de a pana la brasov, dar na ne multumim si pana la fagaras..

survola

^^^^
,,Autostrada Sibiu-Făgăraș va face legătura între Sibiu și Bacău"
Așa ceva...  :o

Ionut


Geri

#2645
Bacaul s-a mutat la Fagaras sau Fagarasul la Bacau?

Este invitat dnul Scriosteanu sa parcurga, la volan, acest "intericoridor" (citez un cuvant care nu exista in limba romana) Moldova - Transilvania - Sb-Fg-Bv-One-Bc si retur sa ne comunice cati parapeti (versiune de plural care poate va aparea in DOOM4 cu explicatia punctuala: balustrade de mari dimensiuni din metal si/sau beton care impiedica parasirea partii carosabile a masinilor; care impiedica pietonii sa cada de pe trotuarele podurilor care supratraverseaza autostrazi si cai ferate, pe acestea; pe langa pluralul existent parapete care este definit ca Perete puțin înalt de piatră, de cărămidă, de lemn, de metal etc. care servește la îngrădirea teraselor, a podurilor, a marginii șoselelor pentru a împiedica căderea lucrurilor, a oamenilor) mai e nevoie pentru un numar mai mic de accidente.

montaniardul

"Autostrada Sibiu – Făgăraș: A fost desemnat câștigătorul tronsonului 2. Turcii de la Makyol ar putea construi toate cele patru loturi"

https://www.economica.net/autostrada-sibiu-fagaras-a-fost-desemnat-castigatorul-tronsonului-2-turcii-de-la-makyol-ar-putea-construi-toate-cele-patru-loturi_701702.html

montaniardul

S-a depus contestatie pentru lotul 1 Boita - Avrig? De ce nu se semneaza?
* Daca am ramas in urma cu stirea va rog sa ma corectati!

a.l.x

Quoteiar contractul pentru proiectarea și execuția tronsonului 1 este pe circuitul administrativ în vederea semnării.


AdrianRO

la CNSC nu prea ai de ce sa nu depui contestatie dat fiind ca nu ai taxa de timbru. Eventual sa execute garantia, insa e destul de dificil..

la instanta pe de alta parte, cu taxa de timbru 2% din valoarea contractului..deja stii ca cine merge acolo stie ca are argumente solide.


EugenRo

Intreabarea corecta este daca autostrada ar avea impact asupra unui viitor Parc National Fagaras.

Probabil ca impactul autostrazii ar fi unul acceptabil pentru ca Parcul s-ar desfasura preponderent pe versantul sudic al muntilor (spre Muntenia) si in zona alpina inalta.
Abruptul nordic al Fagarasului presupune culmi mai scurte, de ~10km. Distanta de la baza acestor culmi catre autostrada presupune inca cativa km de depresiune si localitati rasfirate.

Daca ne gandim la Parcul National Tatra, Slovacia (ce-i drept, mult redus ca suprafata fata de Fagaras), la baza caruia serpuieste autostrada D1, cred ca avem un exemplu. Tine insa de capacitatea si competenta noastra sa avem infrastructura dar si multa natura, in acelasi timp..

pasadia

N-au nici o treabă una cu alta, autostrada trece departe de zona montană a Fagarasilor.

dr4qul4

A1 cred ca trece mai aproape, dar o sa fie gata pana se declara parc la Fagaras.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

DX-ul Pitești - Brașov ar trece prin acest potențial parc. Plus prin Parcul National Piatra Craiului (deja existent). Din fericire nu sunt șanse să se facă prea curând acest DX (sper că niciodată, de fapt).