News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ovicor

Inafara de prietenul nostru, mai are vreun angajat?!?

montaniardul

O randare a nodului Boita gasim pe undeva?

Razvan.M

#2672
@montaniardul a facut cu ceva vreme in urma Spiri Drone o filmare

montaniardul

#2673
Peste 3 - 4 ani vom merge spre munte (in special spre muntii Fagaras) mai mult pe autostrada decat pe langa.  :cheers:

naivu

^poate 4-5ani  :) , 1+3ani fiind termenul contractual.

marius.firtonea

Au inceput forajele geo pt lotul 1.
In jurul localității Boita erau prezente 2 utilaje de la Tehnofor.





SILVIUFG

Ordin de incepere a lucrarilor este emis doar pentru lotul 3? Si lotul 4 e semnat de ceva timp nu?

Geri


Pentru posteritate afirmatiile șefului CNAIR, Cristian Pistol.

Sursa:

Autostrada Brașov – Bacău: CNAIR anunță proiectantul pe 3 ianuarie 2024 / Trei oferte au fost depuse la a treia licitație pentru finalizarea studiului de fezabilitate

CNAIR ar putea desemna proiectantul Autostrăzii Brașov – Bacău (A13) pe 3 ianuarie 2024, potrivit datelor publice din SEAP. După 7 luni de la primirea celor 3 oferte și cu trei luni întârziere față de termenul inițial (6 octombrie 2023), comisia de evaluare ar putea desemna câștigătorul licitației pentru finalizarea studiului de fezabilitate în primele zile ale anului viitor.

Noul termen publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice este 3 ianuarie 2024, dar rămâne de văzut dacă va fi și respectat.

Proiectul autostrăzii Brașov – Bacău merge înainte ! 3 operatori economici au depus astăzi oferte pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate necesar construcției A13:
– CONSITRANS SRL
– MEGA MÜHENDISLIK MÜŞAVIRLIK A.Ş.
– Asocierea EXPLAN SRL (lider) – DP CONSULT SA – TEKFEN MÜHENDISLIK A.Ş. (TEKFEN ENGINEERING Co. Inc.)

Autostrada Brașov – Bacău va ave o lungime de aproximativ 164 km, iar câștigătorul va avea la dispoziție 24 de luni pentru finalizarea acestui Studiu de Fezabilitate", spunea în mai, șeful CNAIR, Cristian Pistol.

Spre deosebire de a doua licitație, anulată la începutul anului [2023] , care avea o valoare minimă de 45 de milioane lei, a treia procedură de achiziție are un cost estimat cuprins între 77 și 91 de milioane lei, dar și o durată a contractului de 125 de luni (peste 10 ani). Dacă pentru Studiul de Fezabilitate sunt prevăzute 24 de luni, CNAIR a inclus în acest contract și monitorizarea geotehnică (36 de luni), respectiv 60 de luni pentru asistență tehnică pe durata etapelor de proiectare și execuție, de asemenea și monitorizarea geotehnică, potrivit datelor pe care le-a consultat Economedia în Caietul de Sarcini. În plus, CNAIR a stabilit obligația proiectantului de a lucra cu minimum 6 foreze dotate cu sisteme GPS și camere pentru transmisia LIVE. ,,Pentru realizarea forajelor geotehnice, Prestatorul va avea la dispoziție minim 6 instalații mecanizate de foraj. Echipamentele /Utilajele (forezele mecanice) care vor fi folosite pentru realizarea forajelor geotehnice vor fi dotate cu un sistem monitorizare (GPS, Camere video) care să poată fi accesate, pe parcursul mobilizării utilajelor și realizării activităților în cadrul Contractului de către Beneficiar, Live, prin intermediul camerei de date", a transmis CNAIR.

Dagda

https://ziaruldebacau.ro/proiectantul-autostrazii-a13-bacau-brasov-ar-putea-fi-anuntat-pe-3-ianuarie-2024/

QuoteDacă pentru Studiul de Fezabilitate sunt prevăzute 24 de luni, CNAIR a inclus în acest contract și monitorizarea geotehnică (36 de luni), respectiv 60 de luni pentru asistență tehnică pe durata etapelor de proiectare și execuție.

Stie cineva ce presupun cele 36 de luni pentru monitorizarea geotehnică?

pasadia

QuoteCel mai probabil, pana la finalul lunii vom afla ori un castigator ori o anulare a licitatiei.

SURSA

Ghici ciuperca cine nu are curajul sa anuleze licitatia (pentru SF Brasov - Bacau)?

GIV

#2680
deci la licitatia anterioara au fost consitrans si s-a reziliat contractul  ca nu puteau sa livreze in suma licitata sau pentru intarzieri?

a.l.x


nctind

Azi se faceau ceva studii geo la nod Boita spre A13

nctind

Zilele astea am facut ruta Brasov Sibiu si retur. A13 este dupa parerea mea urgenta. Traficul este infernal si practic se circula aproape bara la bara permanent. Este plin de tiruri si nu stiu sa va zic care este sursa traficului greu. Ieri seara am prin accident intre Fagaras si Brasov cu blocarea totala a traficului pe ambele sensuri. Am stat 1.5h blocati. Se circula foarte tare si foarte periculos, iar accidentele se tin lant. Brasovul trebuie conectat urgent la o autostrada spre vest.

mirceaeliade

QuoteAho, aho, API-ști dragi,
Stați puțin să vă mâniați,
Când cuvântu-mi ascultați:

Anul ăsta s-a 'nnoit,
Electoralele s-au înmulțit,
Da' plugu' pe A13 tot nu s-a opintit.

Că iarna nu-i grea,
Iar omătu' nu-i mare,
Da' semne bune anul 2024 tot n-are!

Căci pentru A13 ăsta amărat,
Mai mult nici că s-a putut,
Iar eu cred că nici nu s-a vrut!

*SFul Brasov-Bacau s-a anulat de 15 luni si "reluarea" inca nu a dus la desemnarea vreunui castigator.
*Brasov-Fagaras nu are nici un fel de update de mai mult de 12 luni desi dupa contractul initial trebuia finalizat si PT-ul pana acum.  Pentru guvern nici macar nu intra la proiecte "cu sperante" de lansare licitatie executie pentru anul 2024. 
*Fagaras-Sibiu cu contracte semnate, dar tot nu intra in calcule cu vreo executie estimata pe 2024, adica la 3 ani de cand s-a finalizat Acordul de Mediu.