News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

om_bun

Ma dar pretentiosi mai suntem, ce nu creste pomul daca e un panou electric langa el,ii cad frunzele prematur sau ce?

perfidus

Stiu ca e la misto intrebarea dar inginereste vorbind nu e o idee buna sa plantezi copaci langa tuburile cu cabluri electrice ingropate. Mai ales daca vrei sa sapi groapa mecanizat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Telvanni

Haideti sa va dau un exemplu de cum din greseala facuse un lucru bun si din exces de zel au stricat totul.

Ma bucuram foarte tare cand treceam pe doua roti prin Piata Victoriei pentru ca lipsea o bordura si asfaltul era continuu (probabil cei cu cablajele ptr semafoare nu au mai pus-o la loc). Majoritatea celor cu bicicleta si trotineta faceau la fel, evitand bordura. Eram tare fericit.
Captura 2018:


Apoi a venit excesul de zel, captura 2019 ( e din alt unghi dar va prindeti voi)

zuma80

Este o surpriza aparitia NJ urilor pe FdG?

Pentru A6!

dr4qul4

trebuia pusa doar o bordura de 20 cm inaltime. New Jersey nu are ce cauta in orase.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cesar21


paullie


Lyvyoo

Pe 8 iunie la o inspectie, duamna spunea intr-o postare pe fcb "Ultimele retusuri inainte de inaugurarea supra-largirii de la 2 la 4 benzi a Șoselei Fabrica de Glucoză.   Decizii pentru a nu se mai ingusta trotuarul, din cauza alveolelor pentru copaci, piste de biciclete, marcaje rutiere."

Stie cineva ce inseamna acele "decizii" ? In rest, imaginea postata chiar de ea, cu pietonul ingramadit pe trotuarul ingust si edilul privind spre marea realizare, face cat o mie de cuvinte. Pazeste Doamne pietonul de un flux de corporatisti care ies de la munca sau se duc la masa...






voicul

Singurul castig real este ca vor fi 2 benzi si nu 1. Deci probabil nu va mai fi nici un fel de aglomeratie pe acolo.

In rest ...
Eu tot astept sa puna stalpii intre sosea si pista de biciclisti.

Vladul

sper macar sa fie solizi si sa ii fixeze in bordura si nu in pista de biciclete.

perfidus

^ Haha, inclusiv in poza de mai sus se vede acel ditamai dulapul de semaforizare in mijlocul trotuarului. Parca si firea sta si se intreaba ... WTF?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Am venit azi pe FDG de pe A3.
E minune, dar canalele chiar sunt la nivel-ul asfaltului!
Mai nasoala intrare in BV - am stat cam cam 2 stop-uri, fara a fi semafor functional.  :D
Nu am facut poze ca nu am vazut sa fie ceva nou in zona.

Goldmund

Quote from: cesar21 on June 16, 2020, 10:56:09 PM
O bordura cum era pe DN?  :lol: :lol:

Poate ca ar fi mai bine doua linii continue paralele  pe mijloc, un echipaj al politiei si controale pana cand soferii tembelei ar invata ceea ce au uitat sa mai respecte: regulile de circulatie. Asa, s-ar putea face chiar si un zid inalt de un m. intre sensuri, daca unii vin acolo cu tirurile si cu 100km/h(exagerez!), pentru ca vezi, nimeni nu mai respecta regulile de circulatie.

Ideea lui dr4qul4 este o parere normala.
Si intr-adevar, nici eu nu as pune uratenile alea de Jersey nicaieri in oras(mai ales ca vit.max. pe FdG e de ...50km/h(?) La primul accident frontal sau lateral(al capcaunilor!), se poate pune vit. max. 40km/h, la inca un accident grav, vit. max. redusa(pt. un an de ex.) la 30km/h si ...controale, radare, sau,
avem orasul nimanui(orasele din vest au trecut masiv la vit. max. de 40km/h si in multe cartiere doar de 30km/h si instaleaza peste tot noi radare!- vrem mai putine victime, trebuie redusa viteza max. in orase si trebuie chiar controlat.

Asta chiar ca nu am inteles in capitala: daca pe un bulevard, strada se petrec mai multe accidente, e clar, politia nu si-a facut datoria, vit. max. e prea mare si trebuie redusa, dar nu trebuie cautate solutii ce pot fi aplicate doar pe sosele rapide, unde toti fug ca nebunii. Si cred ca nu exista un concept centralizat pentru radarele fixe si mobile din oras.



dr4qul4

in Bucuresti sunt mult prea putini politisti rutieri, liniile duble continue nu au nici o valoarea.
Camerele nu sunt omologate pentru asa ceva. Si nici politistii locali nu au "omologare" pentru asa ceva.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

De la prietenul shoppy poze de acum 2 zile