[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Evident ca nu arata bine cu NJ in oras, dar protejeaza de intoarceri de 180 de grade, dupa bunul plac, chiar si peste o banda dubla continua.

Deocamdata inca lucram pe proiecte din 2010 cu SF-uri din 2005, deci suntem ramasi in urma mult.

RazvanN

Aceste bariere NJ sunt doar niste compensari relativ la incompetenta autoritatilor de a proiecta un drum impreuna cu absenta totala a Politiei Rutiere.
Tot se dau ca argumente gesturi ilegale ale participantilor la trafic ca si cand am trai intr-un stat fara legi. Ca si cum invatam degeaba in codul rutier despre linia dubla continua.

Nu este absolut deloc in regula sa acceptam astfel de solutii intr-o zona urbana, nu au ce cauta, si sper ca viitorul/viitorii primari sa faca ceva in privinta asta. Foarte buna comparatia cu Gaza, exact la astfel de locuri ma gandesc cand incerc sa alatur bariere de beton NJ cu ideea de oras si oameni.

Degeaba sunt semafoare, sau treceri de pietoni, parapetele va da senzatia de continuare a sectiunii precedente din A3 si va incuraja rularea cu viteza sporita. Exact ceea ce va face si in zona N Grigorescu, dand impresia de drum de viteza in continuarea podului dintr-o zona nepopulata etc.

Exemplul cu reducerea latimii benzii si castigarea de dimensiune pentru trotuar este f. bun. Daca punem alaturi si o reducere a limitei de viteza si ridicarea inaltimii trecerilor de pietoni ar fi si mai bine.
Dar esential, Politia Rutiera are nevoie sa fie mult mai prezenta si sa actioneze, nu doar dimineata la orele de varf, cand oricum sunt saturati cu fluxul crescut si devine greu sa si dirijeze si sa si sanctioneze. Nu poti pur si simplu sa permiti ca in pasajul Unirii, cu parapeti periculosi, de care atarna uneori ornamente neancorate sau acea carpa pusa de primarie de s-a murdarit oribil, serpuit, plin de gropi, etc, sa se circula cu > 100 km/h, cum este acum. Nu cred ca cineva este de parere ca cei de la Rutiera nu sunt constienti de problema.

Asa si cu drumurile cu linie continua, dubla sau simpla. Avem un cod rutier, nu ne trebuie obstacole si aici.
Candva ne minunam de trotuarele noastre ca incep sa se puna garduri, si comparam cu britanicii si sistemul lor de dungi colorate. Intre timp, acolo s-a pierdut lupta, iar mai tot orasul este impanzit de tot soiul de blocuri de granit, bile de metal, garduri etc.

Facem incet incet acelasi lucru si cu drumurile, ne-corectand de fapt sursa problemei.

AndreiB

De acord, numai ca sugerez ca un sistem bazat pe prezenta fizica a politiei este depasit azi. Un sistem automatizat, cu radar in sectiunile periculoase (e.g. pasajul Unirii), si camere de supraveghere pentru zonele necesare (e.g. benzi de autobuz) este mult mai eficient.

Daca exista vreun obstacol legislativ, se rezolva - doar asta este rolul Parlamentului, sa legifereze.

RazvanN

Desigur, nu era limitata ideea strict la ce se poate face acum, dar sper sa nu cadem nici in capcana de a folosi asta drept scuza pentru lipsa eficientei lor din prezent. Daca inca nu au alte mijloace, sa faca ce pot mai bine cu ce au in prezent si apoi sa se adapteze.

In Lyon aveam din 2010 la anumite intersectii camerele speciale pentru cei ce treceau pe culoarea rosie a semaforului, de ex, pe care aici tot nu le vedem dupa inca atatia ani.

Dar vorbeam la modul general, nu doream sa intru in detalii prea specifice, e cam la limita offtopicului oricum discutia.

zuma80

Câteva poze de pe vineri 12.06 zona conexiune cu Barbu Vacarescu.
Pentru A6!

zuma80

Prezint un scurt video de pe FdG
Filmarea incepe din zona in care se circula pe un singur sens, pana in acel punct am observat circulatie si pe sensul opus dar cred doar pentru rezidenti, in intersectia cu Petricani nu ajungeau masini.

Pentru A6!

Telvanni

#531
Deci au dat drumul la parcare...


Bordurile acestea sunt criminale, nu ai deloc continuitate cand mergi cu bicla sau troti.

oc7avian

Din ce am observat trecând azi prin intersecția cu Petricani, s-ar putea ca rezidenții să aibă voie să circule dublu sens. Am văzut:

  • o mașină întorcând să intre în complex
  • alta venind dinspre complex în intersecție, iar prima bandă nu era blocată cu gard în zona liniei de tramvai(doar a doua)

Duta C

@Telvanni...exact ca la guvern...iti clantzane dintii in gura daca treci cu trotineta peste bordurile alea.....atita delasare ,indiferenta ca la duamna nu am vazut...mai e putin pin la alegeri.

TibiV

Sa imi fie cu iertare, dar astea sunt maruntisuri fata de marile bube...

Vad ca nu ati citit cu atentie articolul Hotnews din 1 iunie: https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-24028983-foto-video-bucuresti-lucrarile-modernizare-strazii-fabrica-glucoza-aproape-final-ultimul-strat-asfalt-fost-turnat-trotuarele-pistele-pentru-biciclete-facute-bataie-joc.htm

Credeti ca exista mizerie mai mare decat asta?....:


Pe "restul" ala de trotuar de langa panoul electric nici macar o pisica nu ar trece prea usor...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Tipic proiectelor astora tip "mozaic", unde cel care proiecteaza semaforizarea nu are habar de amplasarea pistei de biciclete sau a copacilor (fiind in alte planse) fiindca il doare la basca. Hai ca e culoarul de expropriere ingust, dar sa pui ditamai dulapul de automat dirijare trafic in halul ala, e criminal.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

RobertH

Acolo urmeaza sa fie plantat si un copac ?  :lol:   Si mai se plangea lumea(pe buna dreptate) de cum au incercat sa puna pomi pe Buna Ziua in Cluj.

horyatm

Da, acolo se va planta un copac, iar între pannoul de electricitate și copac va fi o băncuță, pentru a putea admira copacul, dar și mașina care va fi parcată pe acea pistă.

Ionut


Earthchild

Poza asta ar trebui postată pe "peretele" Facebook-ului primări(ț)ei.