News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

oc7avian

E loc "destul" dacă îi înfig în bordură... E de plâns

Telvanni

#511
In alveole in jurul copacilor se pot pune gratare metalice care sa permita circulatia dar si scurgerea apei. Am vazut prin centrele capitalelor europene...

Vladul


dr4qul4

#513
betonul acela absorbant se numeste hydromedia. Este folosit in sectorul 3 mai peste tot.
Personal il consider mult mai potrivit decat gratarele metalice (desi nu la fel de aspectuos). La noi se fura capace de canal, gratarele de la pomi ar face pasi rapid.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

zuma80

Așteptând in coloana pe sensul spre Barbu Văcărescu am întrebat un muncitor despre termenul de finalizare și mi-a transmis un două săptămâni, maxim final de luna.
Se lucrează la intersecția cu Barbu Văcărescu și la cea cu Calea Floreasca pentru racordări.
Pentru A6!

rota

Avem si confirmarea din partea primaresei a termenului fantezist si mult intarziat. Sa nu uitam ca a promis reducerea termenului executiei.
"Întârzierile au fost cauzate de imposibilitatea închiderii totale a traficului, dar și de lucrările neprevăzute apărute cum ar fi reproiectarea zonei Intrarea Chefalului."





Powered by API/PUM imgur uploader
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

voicul

Hai ca e bine ca e aproape gata!
In rest mai stim si noi ca 20-20 e an electoral.

Se mai face giratoriu la intersectia cu A3?


Telvanni

Sensurile vor fi separate cu NJ? Se pare ca vestile proaste despre aceasta lucrare nu se opresc.
(dpmdv aceasta separare duce la cresterea vitezei de deplasare care face ca accidentele sa fie mai grave, deci fac mai mult rau decat bine)

miahi

^ Pe bucata Petricani -> Barbu Vacarescu, daca nu ma insel sunt cel putin 2 semafoare. Nu cred ca se va merge foarte repede...

medicul de garda

Am o intrebare tehnica, pentru inginerii urbanisti, daca avem: exista vreun normativ pentru strazi si bulevarde pe care trebuie sa il respecte PMB (sau orice alt primarie de municipiu) cand demareaza proiecte noi (strapungeri, largiri)? Ceva similar celui pentru drumuri nationale?

Intreb pentru ca incerc sa inteleg de ce s-a adoptat solutia asta ridicola cu benzi auto de 3,5m si NewJersey aici, cat si pe Nicolae Grigorescu. Asta, desi trotuarele au iesit SUB normativul pentru trotuare (si sub proiectele aprobate in ambele cazuri). Si mai ingrijorator este ca pe proiecte noi precum Prelungire Ghencea sau noua artera Brasov si sos Alexandriei, tot aceleasi benzi foarte late sunt prevazute. De ce? In conditiile in care pe sosele consacrate din oras se circula bine mersi pe benzi de 3m? Si pe drumuri judetene normativul e tot de 3m si asigura viteza de proiectare de 80km/h?  :dunno:
Trust me, I'm an east-european doctor!

Cristi N

Eu pana acum am gasit asta: Norme tehnice privind proiectarea şi realizarea străzilor în localităţile urbane. aprobat prin:O.M.T. nr.49/27.01.1998 publicat in:M.Of., p I, nr.138bis/06.04.1998 link

Quote3.24. Pentru circulatia pietonilor in localitatile urbane se vor amenaja trotuare, cu o latime cuprinsa intre 1,00 m si 4,00 m, in functie de intensitatea circulatiei pietonale si de locul unde sunt amplasate, conform anexei nr. 5. Daca este cazul, se pot amenaja piste pentru biciclisti, in conformitate cu prevederile normelor in vigoare, avandu-se in  vedere studiile efectuate de administratiile locale si planurile de urbanism local.
Pana aici eu inteleg ca putem avea trotuare de 1m in anumite conditii -> anexa 5.


Ok, deci avem capacitatile trotuarelor in functie de latime si vecinatati. Nu prea ne ajuta pe noi avand in vedere ca nu avem acces la studiul de trafic, cu toate ca pare cam ciudat sa te incadrezi in categoria minima de trafic cu artera asta. Dar mai este o anexa interesanta -> Anexa 3b


Aici parca primul profil parca seamana cu ce ar trebui sa avem pe FdG.  Avem 4 benzi, avem pista de biciclete de 1.5m pe fiecare sens, avem o zona dedicata pentru stalpi si pomi, numai trotuarul a intrat la apa.

Powered by API/PUM imgur uploader

hefaistos

Daca studiul de trafic s-a facut prin numararea pietonilor inainte de inceperea lucrarilor atunci "au dreptate". Fabrica de Glucoza era nefrecventabila pietonal cel putin pe zona mediana: mizerie, caini vagabonzi sentiment de insecuritate. Daca tin minte bine nici nu avea continutate la trotuar pe ambele parti. De cinci ani incoace insa situatia imobiliara in zona s-a cam schimbat dar proiectantii nu au tinut cont de asta, se pare.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

survola

#523
S-au ,,zgârcit" la exproprieri, vor ei să spună.
De fapt cred că au vrut să exproprieze mai puțin, pentru că cineva avea alte interese cu acei 7-8 metri.

Goldmund

Ce ar fi ca Bucuresti sa aiba un primar general care sa propuna si sa adopte o demarcatie "Jersey" (prin Gaza exista astfel de delimitari pt. ca le stiu din poze si docu tv.) pe bd. Magheru si eventual,  un lucru "bun" pentru pietoni(mai ales pentru gravide, oameni cu dezabilitati fizice, batrani si mame cu copii mici) niste pasarele a la Pandele?

Si aici mai este inca Bucuresti si inca "nordul" bogat si sofisticat, iar acest bulevard va fi frecventat destul, incat sa fie cunoscut in intreaga capitala, deci o o poarta de intrare a orasului.

Si mai ma intreb ce o fi fost in capul acelor urbanisti care la inceput de secol XX au trasat bulevardele Aviatorilor, Kiseleff sau Maresal Constantin Prezan cu niste trotuare exagerat de late si asta doar pentru cateva case care erau atunci in constructie? Nimeni nu sadeste un copac ca sa-l vada batran si cu o coroana de doua sute de ani si nimeni nu construieste o magistrala de metrou, o autostrada, sau un bulevard nou dpar pentru prezent.

Ideea este ca se poate renunta la betonul "Jersey" si la benzile de 3.5m(lasate la 3m latime) si sa mareasca latimea trotuarele, sau se renunta la " "Jersey"si la o banda de circulatie(intrarea in oras pe doua benzi, "iesirea" pe o singura banda)si sa largeasca  trotuarele....

Solutii ar fi, idei ar fi, fara sa fie nevoie de noi demolari si expropieri, iar specialistii de azi ar avea ocazia sa invete din....greseli.