News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BogdanPetrini

@Cristi N Având în vedere că cele două benzi de stânga sunt foarte scurte și nu au capacitate de stocare pentru câte mașini vor să facă stânga de pe Petricani pe A3 ar fi intr-adevar mai bine să se renunțe la fazele de stânga și să existe 2 faze pentru înainte și stânga simultan pentru fiecare sens al Șos. Petricani, dar cu ciclu adaptiv. 50-50 pe fiecare sens ar însemna o scurtare a fazelor actuale de înainte, ceea ce ar duce la un blocaj și mai mare.

Dau un exemplu de luna trecută când Pompeiu era complet blocat. Un autobuz de pe linia 243 a făcut 1h30 de la Promenada până a trecut de intersecția de la A3 și in total de la Pod Constanța până în Berceni a făcut 3h40.

Problemele din Pipera se rezolvă în primul rând oferind alternative să ajungi aici. Mare parte din trafic este generat de cei care lucrează în zonă, nicidecum de cel de tranzit. Pipera are nevoie să fie reabilitate liniile de tramvai existente, 5 și 16/36, are nevoie de tramvaiul de pe inelul median care să facă legătura cu Pantelimonul și Titanul și de semaforizari mai bune la intersecțiile din ambele capete ale Fabricii de Glucoză.

E clar că pentru mulți care lucrează în zonă M2 nu e o soluție, oricât de des ar veni și preferă să stea 2 ore în mașină decât 2 ore în autobuz și tramvai.

Sorinus

Un pasaj la Petricani cu A3 chiar n-ar rezolva nimic, sunt dopuri in toate directiile la intersectiile urmatoare:

FdG cu Barbu Vacarescu

Petricani-Tei

Trecerea la nivel cu M800

Pur si simplu, zona e atat de aglomerata incat doar transportul in comun pe sine poate degreva situatia.

Ambuteiaj

Baieti, exista o singura varianta: continuarea Fabricii de Glucoza prin tarmul nordic al lacului Floreasca, pana la Bd Beijing.
Prioritate:  Autostrada/DX: Bucuresti Splai - Calarasi - Mangalia

voicul

La intersectia FdG cu Petricani esti deja in B. Cam orice ai face doar muti traficul.

Prelungirea pana in bd. Beijing, care e blocat mai tot timpul si probabil de cand e banda de autobuz va fi si mai blocat. Calea floreasca e blocata seara. Barbu Vacarescu e blocat seara.
Deci sa zicem ca nu mai e problema in FdG cu A3, va fi in urmatoarele intersectii, care nu sunt departe pentru distantele din B.
Nu zic sa nu se faca, dar practic nu se va rezolva mare lucru (costuri foarte mari de constructie acolo) si cred ca nu o sa se chinuie nimeni de la PMB sa faca ceva in urmatorii 10 - 15 - 20 de ani.
+ orice optimizare de trafic va aduce trafic si mai mare. Deci orice rezolvare va rezista bine 2 - 3 ani maxim, pentru ca deja esti in B acolo.

Zic ca in zona ar mai salva un pasaj peste linia de cale ferata.


Xed

Deci venim cu o propunere de extindere a soselei Fabrica de Glucoza care ar insemna exproprierea si distrugerea a jumatate din campusul celor de la "SOS Satele Copiilor" si desfiintarea zonei de nord a Parcului Bordei pentru ca numai asa poti extinde FdG. Frumos, ce sa zic... :o

dr4qul4

Haideti sa ignoram asemenea prostii.
Tarmurile lacului Floreasca tocmai ce au fost refacute. Avem constructii pana in buza lacului, si vorbesc de cladiri de zeci de milioane de euro. 1m2 de teren acolo costa 3000 Euro si oricum e zona protejata.
Si securizata pentru ca vizavi sunt vilele lac. Sigur SRI-ul isi va da acordul pentru asa ceva.
PS. Magureanu sta pe tarmul de nord  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

naivu

Soluția la intersecția FdG cu Petricani nu e să dărâmăm tot orașul și să aducem autostrăzi pe 7benzi până în centrul orașului, americanii au încercat deja asta și nu e plăcut ce le-a ieșit.
Soluția este să determini cât mai mult trafic să nu mai intre în București.
Colțul de NE al intersecției e liber, ar fi ideal pt un park&ride supraetajat. Linia de metrou M2 se termină la Pipera pe str Dimitrie Pompeiu, ar trebui prelungită cu 1km până sub viitorul park&ride.

Cristi N

Pe partea dinspre giratoriul cu str. Gherghitei PS2 incearca crearea unui parc natural de aproximativ 20hA.

Legat de M2 aceasta trebuie prelungita pana dupa calea ferata in zona cu McDonalds, cel putin asa apare prin planurile de dezvoltare ale Metrorex.

Sorinus

Dar tre musai sa faca si o statie la A3, apoi sa faca in L pana in Pipera (sat) si statie intre calea ferata si Mc. Acum ca exista si A0, poti veni din Corbeanca si chiar mai la N facil pana acolo, si ai putea lua metroul pana la Unirii sau mai departe. E ceva tracas sa schimbi, dar la cat faci dimineata cu masina de acolo pana la Unirii sau mai la sud...clar e o optiune.

panzer

Ce-ar fi sa o facem pietonala?  :lol: