Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AlexxC

Acest drum trebuie facut in primul rand pentru conectarea satelor din coada lacului Paltinu cu orasul Brasov...cunosc persoane din Campina care fac naveta la Brasov,faptul ca nu au o alternativa previzibila este un cosmar pentru ei.

JohannDB

  Din postarea #172 al lui "pasadia" din 06.05.2020.......



Powered by API/PUM imgur uploader

..................Am revenit la poriect și cerințe; ce vedem aici ???;  "Carosabil 2 x 3,25m...."  Chiar de-ar fi numai pentru turisme, nu ar fi de perspectivă și pentru "istorie" să facă naibii un LUCRU CA LUMEA, adică la standard, de 2 x 3,50m ??
      Pentru perenitate, este greu, foarte greu, să faci ceva "normal", la standard la zi.... Iar o jumate de măsură !!

Io

Cu mare greutate se poate face transport pe drumul ala 12 luni pe an in primul rind din cauza vremii. E sus, azi noapte sus a lapovitat. Poate va fi drum de vacanta/drum turistic 9 luni pe an, fie. In plus e mai greu sa treaca doua Tir-uri unul pe linga altul pe 3.25 in viraje, pe serpentine nici o sansa. Deci n-am facut nimic pentru V. Prahovei, solutia nu e nici macar un paliativ.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Dagda


AlexxC

Tirurile merg in treaba lor pe DN1A,turistii pe DN1 si tranzitul masinilor mici pe acest judetean. La o viteza de 60kmph nu vad de ce unei masini mici ii trebuie mai mult de 3.25m...si vorbim de 1300m altitudine de parca ar fi 2300m.
Unii dintre voi aveti un negativism debordant,la fel ca dinozaurii aia din cnair pe care ii blamati.
CoBra nu se face mai devreme de 8-10 ani oricat ne-am dori...asa ca orice petec de asfalt care ma duce de la Campina la Brasov in mai putin de 2 ore e binevenit.

pasadia

Sunt banii mei și sunt cheltuiți prost. Așa că lasă-mă să fiu nemulțumit!

oc7avian

Mai rău decât banii, mi-e că o să scadă siguranța în trafic global pe Comarnic - Brașov. Nu mă deranjează un drum în plus/reparat pentru localnici, ci iluzia că se face o alternativă reală la o problemă generală.

dr4qul4

@AlexxC, sa inteleg ca esti pilot de raliuri?  Nu de alta, dar 60km/h e cam mult. Mai degraba, curbele se vor lua cu 30-40. Si asta doar daca drumul va fi complet neatractiv pentru turisti/tranzit. Nu are nevoie de mult trafic pentru a se bloca.
Nu am nimic impotriva ca acest drum sa se faca de Consiliile Judetene. Dar cum sa il treci ca alternativa la VP, cand "Tirurile merg in treaba lor pe DN1A,turistii pe DN1"?
Iar 1300m inseamna o altitudine foarte mare pentru orice drum de la noi din tara. Da-mi te rog 3 exemple de DN-uri folosite pentru tranzit care urca mai sus decat asta. Si cauta si stiri sa vezi cand apare iarna pe aceste drumuri.
DN1A se apropie de aceasta altitudine, dar pe timpul noptii, acest drum este periculos 6 luni pe an, in special pentru ca aici dai de zapada cand la Brasov ai 15 grade si soare.

Pentru mine "Alternativa" inseamna ca, atunci cand se blocheaza DN1, Politia te va "redirectiona" pe acest drum.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Leo-Ph

Sunt banii mei și sunt cheltuiți prost. Așa că lasă-mă să fiu nemulțumit!  :lol: :lol: :lol: buna asta..nu sunt numai ai tai

GDPR

Quote from: JohannDB on May 07, 2020, 01:19:40 PM
"Carosabil 2 x 3,25m...."  Chiar de-ar fi numai pentru turisme, nu ar fi de perspectivă și pentru "istorie" să facă naibii un LUCRU CA LUMEA, adică la standard, de 2 x 3,50m ??

2 x 3,25m este standardul de DJ. Nu prea au cum sa faca un DJ la standard de DN.

Io

Asta e in majoritate profilul drumului aluia. Nota bene: latimea unei remorci de Tir e 2.55m si deseori camionul/capul tractor e ceva mai ingust decit remorca. Unde bagi doua pe drumul ala? Drumul e strajuit de copaci si de curtile oamenilor. Continuati cu timpenia asta, primari, consilii judetene, politruci, bisnitari reciclati si ce-oti mai fi voi pe-acolo!




Powered by API/PUM imgur uploader
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

JohannDB

2 x 3,25m este standardul de DJ. Nu prea au cum sa faca un DJ la standard de DN.   Ba daaa, din pix (stilou/creion/carioca sau ce mama ei de treabă folosesc la semnături) ; exact ca DN 1S (fostul DJ 104), între Șercaia (DN1) și și Hoghiz (DN13), reasfaltat și dat DN (da la standard de DJ), dar două camioane ce vin din sens contrar trebuie să iasă cât mai pe dreapta pentru a nu-și lua oglinzile....
    Culmea, că de când cu parapeții de la Perșani, unde cu 4m lățime poți trece ușor, dar au băgat restricție de...3,50m, pentru altele "mai de soi" te rutează pe acest DN1S......
    Așadar, decât la standard de DJ, mai bine să nu-l mai facă.................. În ciuda la (citat):"""" un negativism debordant,la fel ca dinozaurii aia din cnair pe care ii blamati.""""" Aici aș avansa ideea ca unii să conduceți ceva mai lat decât  un turism, ceva de peste 2800kg la 3500kg (cel puțin), pentru a gusta plăcerile unui carosabil mai îngust sau plăcerea parapeților puși mai ales unde nu trebuie.....din cauza cui ??-știm, pentru a apăra idioții de la volan, paraleli cu codul rutier și autoconservarea....
   Și încă ceva ::::""" Nota bene: latimea unei remorci de Tir e 2.55m si deseori camionul/capul tractor e ceva mai ingust decit remorca""""   Nu!! Capul tractor la exteriorul roților are aceeași lățime 2,55m.... Cabina poate fi puțin mai îngustă, dar nu mult; însă oglinzile ies mult înafară cam 60/65 cm peste cei 2,55m total (stânga/dreapta)... O remorcă are standard 2,55m iar una izotermă are 2,60, ca un autobuz standard.... Dar mai sunt trailere de 2,75m lățime, sau 3,00m lățime (astea sun excepțiile de la regulă)....................

GDPR

Degeaba te enervezi, exista standarde de proiectare sj de cost pentru DJ-uri, deca nu le respecta ii paste Curtea de Conturi. Nimeni nu te pune sa mergj cu tirul pe acolo.

pasadia

In plus reper ce scrisesem mai sus: drumul / investiția e la CNI, nu la CNAIR. E la Ministerul Dezvoltării, nu la al Transportului.

CNI a devenit deja maica răniților: și sălile de sport ale lui Năstase, și statiunile de schi ale Useri, și cazinoul din Constanța și reabilitări de spitale (de exemplu spitalul Județean din Brașov) și acum iată și un drum forestier ce ne era prezentat că alternativa la o autostrada.

@adrian rosca ce zici, n-ar fi cazul sa se apuce CNI și de baraje și alte lucrări hidrotehnice?

JohannDB

"" Nimeni nu te pune sa mergj cu tirul pe acolo"". Nuuuu, e deajuns cu cei cu 2,8 - 3,5 tone.... Și mi se pare aiurea sau șmecherie proastă, să-l faci la standard de DJ și apoi îl bagi "scurt" la clasa DN..... Aici e tâmpenia !!