Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

oc7avian

Dar Săcele are centură... Ok, n-o fi perfectă, dar putem investi în toată ruta alternativă.

pasadia

Da, are centura, dar ia privește capătul din Dârste și intersecția tâmpită de acolo, aglomerata constant.

GDPR

QuoteDupă 3 ore de discuţii au decis să renunţe la ideea construirii unor şosele care să ocolească fiecare staţiune în parte, acolo unde şoferii stau multe ore în blocaje în fiecare weekend.

Vlad Oprea, primar Sinaia: ,,În acest moment nu mai sunt viabile centurile ocolitoare."

Prostie in stare pura.

voicul

Daca din Sacele s-ar face si un drum care sa ajunga pana in DJ103A ...

Daca, poate si facem ... deci cel putin 3 ani la mijloc.

alin2pas

Cea mai bună soluție pentru Valea Prahovei ar fi un tunel la profil de autostradă care să traverseze munții, cu legături de intrare  - ieșire la fiecare stațiune, similar celui prin care I-90 traversează Bostonul. Primarii ar fi bucuroși să realizeze ei această lucrare, dacă le-ar fi alocați banii necesari de la buget.
Lăsând gluma la o parte, probabil costul subtraversării stațiunilor ar fi mai mic decât despăgubirile care ar trebui acordate pentru realizarea traseului la suprafață. Varianta propusă de Pasadia pare cea mai bună. Tronsoanele cuprinse între două noduri ar putea fi licitate separat, iar unde e posibil să fie licitate separat nodurile și realizate cu prioritate, pentru a nu avea alte ,,muzee" din lipsa legăturilor la ambele capete ale tronsonului.

JohannDB

"".....ia privește capătul din Dârste și intersecția tâmpită de acolo.....""  Mi-am adus aminte că acum ceva "n" ani se vorbea de remodelarea conexiunii centurii Săcele cu centura Brașov/DN1 prin mirobolantul punct de la Podul Dârste; se dorea ceva de genul unei girații!
      Oricum punctul nevralgic de aici e aiurea când te aștepți mai puțin, plus blocat de nenumărate ori de camioanele ce așteaptă ora 22 pentru a intra pe DN1.
      Și însăși ieșirea din Săcele printre case (un drum ce până-n 1960 a fost terasamentul "tramvaiului" Satulung-Bartolomeu, de asta a și rămas așa de îngust) spre centura Brașov, spre oraș sau spre Predeal,e de tot cacao-ul.....

Leo-Ph

Cel mai bine ar fi sa nu se faca nimic ca sa va impace pe toti..ca daca se face aia de se face asa ca nu e bine..daca se face cealalta nu asa ca noi forumisti stim mai bine...si asa mai bine sa comentam cum se va face sau cum nu se va face...

Ionut

Ba, trebuie SA SE FACA CE TREBUIE. Nu cacaturi. Ce dracu o fi asa greu de inteles pentru unii? Si "forumistii" astia CHIAR STIU mai bine pentru ca nu sunt habarnisti precum cacatii care ne conduc si care ne vand gogosi imputite. Forumistii astia sunt ingineri, multi dintre ei. Iar aia care nu sunt, ca mine de exemplu si inca zeci de pe forumul asta, inteleg de 1000 de ori mai bine fenomenul decat cretinii care stau cu pixu-n mana dreapta si cu p*** in cea stanga!

alin2pas

Fiecare își dă cu părerea cum e mai bine și doar analizând comparativ fiecare variantă se poate găsi soluția optimă. Pe forum își poate da fiecare cu părerea, dar în final unele din soluțiile propuse vor putea fi analizate pentru a se alege care să fie puse în practică. În alte țări se practică brain-storming-ul pentru a rezolva unele probleme, același rol au și discuțiile de pe forum. Faptul că pe forum discutăm în contradictoriu nu e ceva rău, atât timp cât se argumentează părerile și nu se coboară nivelul discuțiilor.

rota

DRUMUL JUDEȚEAN 102 I VALEA DOFTANEI – LIMITA CU JUDEȚUL BRAȘOV VA FI PREDAT COMPANIEI NAȚIONALE DE INVESTIȚII

Pe teritoriul judeţului Prahova, DJ 102 I traversează localităţile Doftana, Seciuri, Teşila, Trăisteni şi atrage trafic din localităţile Câmpina, Telega, Cornu de Jos, Podul Cheii, Pietriceaua, Vărbilău, Aluniş, Ştefeşti, Bertea, Şotrile, Secăria, Comarnic, fiind o zonă agro-silvică, una dintre activitățile principale fiind creşterea animalelor, dar și cu un important potenţial turistic.
Reabilitarea drumului DJ 102 I va asigura legătura rapidă cu judeţul Braşov, constituind o alternativă la DN 1.
Finanțarea reabilitării și modernizării DJ 102 I ar urma să fie suportată de către Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, prin Compania Națională de Investiții.
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Io

"Important potential turistic" my ass. Vara e plin e turisti de ieftineala la cort de n-ai loc sa parchezi in weekend, cum e un loc in lunca aia cum zdrang un cort cu gratar si manea. (Exact ca la Cheile Turzii for that matter). Eu ii zic turism de Lidl. O papuceala pe linga corturi.
In pensiuni gradul de ocupare vara e mediocru, in rest fluiera vintul, sint mai multi angajati decit turisti. Ma rog, multe functioneaza pe post de crisme satesti pentru muncitorii de la intreprinderile din zona si pentru cei de la padure. La altele initial bune si frumoase nu ajungi neam daca nu esti sofer macar de SUV de nu de 4x4 hardcore. Iar la restaurant cum ti-e norocul, daca prinzi ca s-a suparat bucatarul si-a plecat ai incurcat-o. Si mai nou se campeaza si in zona de excludere a lacului Paltinu, am vazut si barci gonflabile si am vazut facindu-se baie in el. In obisnuita hahaiala gregara: "ce bine ne distram noi sa moara dujmanii". Despre ce turism vorbesc astia? Si despre ce potential?
Cit despre parcurgerea Campinei de catre camioane cu marfa credeam c-am lamurit-o. Si da-i cu TIR-u' prin toate satele alea iarna. Ihim.
Dar CNI nu putea sa rateze ocazia de a se afla in treaba. Dati-i-o lu' Ghizdeanu, mai, o face el din prognoza de rasuna Procuratura. Si-am descongestionat si Valea Prahovei cu ocazia asta. Bravo tovarasi, tot inainte, sub lumina calauzitoare a partidului conducator! Mama voastra de imbecili ...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

punktnet

Daca nu iti place turismul manelistic de Valea Doftanei, ai varianta Saint Moritz.
Discutia este alta, asfaltarea acelui drum intr-adevar va duce la si mai multi turisti in zona, nu ma gandesc neaparat la o varianta la DN1 dar este un inceput pentru ceea ce poate fi o alternativa turistica foarte buna la Valea Prahovei si beizadelele de St. Moritz ;)
Ne place sau nu, astia suntem, potentialul turstic al zonei nu poate decat sa contribuie la si asa decimata activitate de turism ce a mai ramas pe aici
Just kidding.

Io

Vai, mersi de recomandare, moncher. Saint Moritz zici? Din experienta ta recomanzi mai spre Engadin sau mai spre Dorf asa? Imi poti recomanda si un perete in care sa dorm in hamac undeva in zona? Undeva pe Magrev, poate spre Tre Mogge sau mai incolo mai sus de Maloja? Multumesc anticipat. Fie-va mila si luminati-ma si in privinta unor pirtii de pe-acolo. Nu-i asa ca si dumneavoastra preferati 3 negru in detrimentul lui 12 negru? Nici nu stiti cit ma bucur! Cum vi se pare totusi coborirea pe Val Schlattain?
In privinta acusticii nu gasiti ca sala de la Zurich Opera House e putin prea stralucitoare, mai spre Nicolae Guta in perioada Albastru Calafat Haurie (veti recunoaste desigur contemporaneitatea ei directa, opusa antitetic perioadei colb de mahala, depasita in opinia tuturor exegetilor) si ca ar fi fost de preferat alegerea Grand Theatre de Geneve cea favorizata de Adrien L'Enfant Merveille pentru completitudine timbrala? Je vous remercie d'avance pour votre avis.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

punktnet

Deraiezi mai rau decat un tren pe M900.
Mai bine ne luminezi asupra impactului socio-economic al asfaltarii DJ102I in zona Valea Doftanei odata cu anticipata crestere a MZA si cum va influenta maneaua lu` Salam mixtura de bitum folosita. :-[
Just kidding.

Sorinus

Eu nu inteleg de ce va certati. E evident ca acel DJ e ok sa fie asfaltat, numai si ptr faptul ca toate DJ-urile ar trebui asfaltate la un nivel decent. Dar impactul asupra VP e neglijabil.

In ceea ce priveste VP, problemele sunt doar la Comarnic si Busteni, unde era un plan sa faca centuri. Sincer, Centuri 1x1 dar fara sectionari (intersectii aiurea, treceri al nivel, treceri de pietoni), ar rezolva problema ptr multi ani de acum inainte. Si pasaje d-alea, cele mai simpliste, pe tronsonul Ploiesti-Campina, mai ales iesirile din Baicoi. Asta ptr siguranta. Parapeti mediani pana la Comarnic, si aia e.