Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Sunt curios ce s-ar intampla cand am avea un accident care ar bloca DN1A. Politia va redirectiona tirurile pe DN1 sau pe aceasta "alternativa" ?
Ca sa fie clar, ar trebui sa se intample intr-o zi cu aglomeratie pe DN1.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

JohannDB

    Reiau ideea....""mi se pare aiurea sau șmecherie proastă, să-l faci la standard de DJ și apoi îl bagi "scurt" la clasa DN....."" pentru că, până la urma urmei, e o înșelătorie, la momentul plății ro-vignetei; dai un ban nemeritat ca valoare pentru "dreptul" de-a te înghesui pe un DN care-i de fapt DJ....
    Cât privește DN1A chiar recent a fost blocat ore-ntregi din cauza unei grinzi "rutate" pe acestraseu......


JohannDB

   La final calculul e simplu... Facem ieftin, clasăm la "superior" și taxăm tot la superior..... Ăsta-i unul din "șpiluri".... Și s-a mai bifat o "realizare" !

AlexxC

Nu inteleg de ce unii introduceti in calcul tiruri pe acest drum judetean...este o alternativa doar pentru traficul usor ; si nu am vazut unde scrie ca acest DJ va fi preluat de Cnair si botezat Drum National.
Repet: turistii pe Dn1,tirurile pe Dn1A si noi restu sub 3.5tone care uneori impartim cu tirurile Dn1A sa folosim acest DJ.
Ca unii politicieni il prezinta ca o alternativa pentru orice fel de trafic,intradevar este o ineptie.

Io

E simplu, Alex, e in titlu, ne gindim cum sa descongestionam Valea Prahovei. Desi sofer de masina "mica" imi pasa foarte mult de Tir-uri pentru ca alea cara ce au de carat ori pentru industrie ori pentru magazine. Eu nu voi avea o problema sa merg Ploiesti - Brasov pe Valea Doftanei insa camioanele nu o vor putea face. Asta vara.
Iarna nu am nici cel mai mic gind sa merg cu masina pe-acolo iar camioanele, fie cele mai usoare n-au ce cauta, sint sanse maricele sa ramina pe-acolo - e cu 100m+ mai sus decit Predealul! Or schiatul si sofatul nu merg impreuna.
Inca 2 lucruri: consumul de combustibili si poluarea zonei.
1- drumul urcind mai sus si fiind mai dificil consumul va fi mai mare si atunci carausii de marfa il vor ocoli, asta e aproape o certitudine. Situatia poate fi intrucitva similara si la turisme, cred, sint destui oameni pentru care 1 litru in plus la suta de kilometri chiar are importanta;
2- aici nu e mare lucru de spus, va fi un fapt. Deocamdata valea aia e destul de curata si unii chiar vrem sa ramina curata. Nefiind noi ecologisti militanti ci doar iubitori de natura, insa degradarea unor zone ale ei prin imbulzeala turistica necivilizata a inceput deja.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

JohannDB

 De pe site-ul CNAIR..............""""""""14 Mai 2020 Interes general

CNAIR informează că începând cu data de 15.05 2020 reintră în vigoare prevederile Ordinului nr. 647/2016 privind introducerea restricției de circulație pentru vehiculele rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare sau egală cu 7,5 tone, altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane, pe drumul naţional DN1 (E60), sectorul Bucureşti – Ploieşti - Braşov.

Restricția se aplică pe sectorul cuprins între km 67+400 Ploiești (intersecție DN1 cu DJ236) și Brașov (intersecție DN1 cu DN1A), în următoarele intervale orare:

    -de luni până joi, inclusiv,între orele 6:00 – 22:00;
    -vineri si sambata, intre orele 00:00 – 01:00 și 05:00 – 24:00;
    -duminica, intre orele 00:00 – 24:00;

Pe sectorul cuprins între km 17+900 (limită oraș Otopeni) și Ploiești (intersecție DN1 cu DN1A), restrictia de circulație impusă autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare sau egală cu 7,5 tone se aplică în următoarele intervale orare:

    -de luni până joi, inclusiv, între orele 06:00 – 22:00;
    -vineri, sâmbătă și duminică, între orele 00:00 – 24:00.

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale și autostrăzi pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 și pot accesa pe prima pagina în caseta din stânga: www.cnadnr.ro - DISPECERAT - Șituatia Drumurilor Naţionale, dar și pagina de FB https://www.facebook.com/cnadnr/ și de TWITTER, @CNADNR.""""""

dr4qul4

Am fost in weekend la Busteni, si cum la Comarnic era blocaj total, Waze-ul m-a bagat de la Nistoresti pe la Barajul Paltinul- Secaria si m-a scos dupa centrul Comarnicului, de unde am mers intins.
Daca ma ruta de la Campina, era si mai bine ca la Nistoresti eram deja in coada (si am facut 2 km in 30 de min).
Drumul de la Nistoresti la Valea Doftanei este practicabil, dar are pante accentuate. Mai are si multe denivelari si este ingust. Peisajul in schimb este magnific.
Barajul Paltinul-Secaria-Comarnic este chiar mai ok. Putin mai lat, cu asfalt bunicel, dar are si cateva alunecari de teren cam prost semnalizate, unde drumul se ingusteaza la o banda.
Cum din Bucuresti se pleaca de obicei dimineata, daca stiti ca este deja blocaj, va recomand sa incercati Campina-Secaria-Comarnic (ziua, pe timp frumos). Atentie la coborare ca vi se infunda urechile.




Powered by API/PUM imgur uploader

La intoarcere am venit pe DN71 (de fapt DN71-Transbucegi-7 izvoare (aproape)-Moroeni) si drumul arata chiar foarte bine. Nu stiam ca a fost schimbat stratul de asfalt pe portiuni intinse. Practic partea cea mai rea este cea din placi de beton de la nord de Targoviste.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

jaston

Lucian Bode spune ca anul viitor vor incepe lucrarile la drumul Valea Doftanei-Sacele. Alternativa pentru DN1, dar in acelasi timp, un nou drum turistic.

https://bzb.ro/stire/lucrarile-la-noul-dn-campina-sacele-vor-incepe-anul-viitor-artera-din-valea-doftanei-va-prelua-o-parte-din-traficul-de-pe-dn-1-a151886

pasadia

In declaratiile de la fata locului (am fost acolo, am vazut live), Bode a cam precizat ca e pentru traficul local, mic, care sa aiba astfel o alternativa la aglomerarea de pe DN1. Altfel spus, cuvintele lui lasau de inteles ca o doar pentru traficul local. E adevarat, nu a insistat pe aceasta idee, caci daca facea asta intelegeau si ziaristii (si poate si publicul larg) ca aceasta asfaltare NU va imbunatati situatia de pe DN1.

Dar mno, astept cu mare drag sa fie asfaltat si dupa aia sa se blocheze lumea prin pasul Predelus. O sa fie distractiv! ;)


tom_sawyer

Din articolul ala nu reiese nicidecum ca licitatia e de fapt doar pentru studii preliminare si SF. Vezi la pag. 12.

jaston

Am si eu o intrebare.
De ce nu se modernizeaza acest drum (Campina-Valea Doftanei-Sacele) la 2 benzi pe sens, daca tot se reface de la zero?

pasadia

Oameni buni, citit și voi ce s-a scris pe forum mai sus - acest drum NU este alternativa la DN1. Nu ai unde sa faci 2 benzi pe sens, el e deja foarte înghesuit prin multe sate, oricum urca până la peste 1200 metri altitudine, nu va prelua deloc trafic de marfa și nu va fi util nimănui. Efectiv e o aberație acest drum, doar un alt proiect aruncat în fața că să pretindă că fac ceva cat timp amână ceea ce trebuie făcut - adică refacerea SF-ului pe bucata montană din VoBra și apoi construcția acesteia.

A trecut un an jumate de când s-au renunțat la ultimul PPP - dar licitația pentru refacerea SF-ului, deși promisă de nu știu când, încă nu ați văzut-o...

voicul

Cam asa e: impact minim, minim. Nici nu stiu daca acest drum poate sa duca la dezvoltarea (turistica a) zonei.
Va fi o alternativa pe care mai nimeni nu o va folosi.